Gå til innhold

Snakker om utakknemmelig barnefar! Hmpf!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, kanskje du bare skal innforstå deg med sakens faktum at han slett ikke ønsker å takke deg og som flere over har skrevet, så har han sikkert takket jenta deres.

Fra en mamma til en annen, du må gi slipp på bitterheten rundt bruddet deres og du må gi slipp på følelsene du sliter med.

Si til degselv at du tilgir han, at du tilgir han feilene hans.

Å tilgi er ikke det samme som å akseptere og mene at han hadde rett. Å tilgi er å gi seg selv sjansen og muligheten til å bearbeide følelser og gå videre i sitt eget liv uten å måtte gnage ved det gamle.

For nå er det no en gang slik at så lenge du lar alle disse tankene og følelsene rive og slite i deg, så har du ennå ikke tatt over kontrollen i ditt eget liv.

Gjør det som er best for deg og datteren din, gå videre.

Hilsen en som har tatt steget og tilgitt

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jeg ønsker ikke noe forhold utover dattera vår, jeg ønsker ikke å bli bedt inn på kaffe, eller bedt i bursdag... jeg ønsker noe annet enn stillhet ved overlevering, jeg ønsker noe annet enn hatblikk på tilstelninger i bhg.. jeg ønsker bare et forhold hvor vi klarer og te oss i nærheten av datteren vår... Vi har jo ikke noe kontakt.. En gang sendte han sms fordi han lurte på hva som var galt med dattera vår, hun var helt hysterisk. Jeg ble bekymret, og ringte han... han tok telefonen og sa "ikke prøv og bry deg engang"...... det gjør vondt altså... så, et ikke-eksisterende forhold, når det gjelder vår datter, ER ikke bra i lengden...

Skrevet

bare innrømm, silja..Vi har sett lista, vi..Spetakkel sitter med skumle solbriller og skjegg (hun er jo en mann) og leter etter palmesus og solstråle69, sånn at hun kan krangle litt...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, spionbrillene hennes kommer hver gang jeg lager et inlegg som ikke er positivt. Og ja, hun hakker... på meg, hele tiden. Men for all del, om det gir henne noe glede ;)

Skrevet

men; nå er jo du en av dem som kanskje snakker mest dritt om x'en din her inne da?? det legges jo merke til...

Skrevet

Hysj da Kjipa, det skulle jo være hemmelig! Nå har du jo avslørt hele planen til Sjefshakka! =/

Skrevet

Kanskje det er best med kun stillhet?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Og jeg har skrevet flere ganger at ja, dere har et poeng, jeg overreagerte...

Jeg har ikke noe å tilgi han for,d et var ikke han som gjorde noe galt i bruddet vårt :o) Jeg er ikke bitter for bruddet heller... Jeg vet ikke hva jeg skal tilgi, om du skjønner...

Men, altså... flott at du har tilgitt! :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jeg er nok det. Men har insett at det får det bli en slutt på.....

Skrevet

oi, fader..nå blir sikkert JEG sjefshakka neste hakkekylling... Kommer sikkert til å trone øverst på lista (du har sikkert sett den banneren hun har i stua,den som dekker hele stueveggen?? "Sjefshakka hakkekyllinliste")

Skrevet

Jeppjepp, den med bilder av alle hakkekyllingene hennes på ja? Ja, den er fin. Hun har gjort en god jobb med den. Best å holde seg på god fot med henne, så man ikke hvaner på DEN lista... =/

Skrevet

et velmenende råd; det gjør du lurt i. Jeg kan forstå at du blir fortvilet , sur, trist og lei.Til og med forbannet. Sånn kan jeg og bli dersom ting ikke går som jeg ønsker...Men det blir ikke bedre av å sette ord på det på den måten du gjør. har du ikke heller ei venninne å snakke med? Her inne blir det liksom litt offentlig om du skjønner...:-)

Skrevet

Huff Palmesus, synes du får altfor mye pepper her ja!

Er enig med deg, et enkelt takk burde han kunne gi selv om han har et anstrengt forhold til deg. Man prøver da å være siviliserte for sin datters skyld. Virker ikke som han har det fokuset som du tydelig har, og det er synd. Virker ikke som han kommer til å forandre seg med det første heller.

Du får nok være den større part her og bare la han holde på, du gjør det beste du kan for din datters del.

Sender deg en klem.

Skrevet

og nå har jeg driti på dråget, og ligger og troner på toppen der..

hm..får holde meg i bakgrunnen en stund, skjnner jeg...(er redd, serru)

Skrevet

Ja, det burde du være.. Hun kan godt finne på å sette seg på bussen og finne deg...

Skrevet

Og dere snakker om å være barnslige! Ikke noe bedre selv dere da!

Skrevet

Nei, men vi er barnslige på en "grei" måte. De var barnslige og slengte drit som de faktisk _mente_. Det er jo tydelig for alle og enhver at vi gjør det på spøk. =P

Skrevet

hæææææææææææææææææææ?? tuller du bare?? Så jeg kan krype fr fra gjemmestedet mitt, da (Bussen stopper på utsiden, dødsredd jeg, serru..)

Skrevet

Ikke alltid spøken er alltid like morsom :-p barnslig på en "grei" måte...kunne ha spart dere for det mener nå jeg.

Nå skal jeg lalle, sove godt alle sammen ;o) en ny dag imorgen.

Skrevet

Kryp frem du Kjipers ;)

Skrevet

igjen; vi er forskjellige. Ulik humor. Jeg hadde det moro her jeg satt jeg..

Synes det er stor forskjell fra måten vi tullet på til omtrent beskylde spetakkel for å ha en hatsliste her inne...

sånn ellers; sov godt:-)

Skrevet

igjen; vi er forskjellige. Ulik humor. Jeg hadde det moro her jeg satt jeg..

Synes det er stor forskjell fra måten vi tullet på til omtrent beskylde spetakkel for å ha en hatsliste her inne...

sånn ellers; sov godt:-)

Skrevet

Jeg tenker ikke bare bruddet deres kjære deg!

Du har jo selv skrevet lengre oppe at han stikker kjepper i hjulene for deg i nåtid, at han dominerte deg i forholdet og at han angrer på deg og datteren deres.

For meg høres det ut som bitterhet når du føler du må ha det ut og da kanskje du har noe å tilgi og gi slipp på likevel?...bare en tanke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...