Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har absolutt gjort det rette vennen, det skal du ikke tvile på.

Nå gjenstår det bare å se om han er mann nok til å gjøre det rette.

Og det med kvalme og oppkast henger veldig sammen med sinstilstanden vår.

Jeg kan f.eks gråte o.l., da blir jeg kvalm og kaster opp.

Forsøk å slappe av (vet det er lett for meg å si, men...)

Er glad du får besøk i dag og får litt avbrekk og kanskje litt annet å tenkte på.

Jeg hadde en helt forferdelig dag i går, var jo hjemme med Ina og jeg hadde nesten ikke sovet på natten, var kjempesliten og trøtt, og hun nekter å høre på hva jeg sier for tiden, gjør heller det stikk motsatte.

Får ikke skiftet bleie på henne uten bråk en gang, så føler dagen i går kun gikk bort på kjefting og hyling, blir så lei meg.

Hun skal sitte så og si oppå meg hele tiden, henge i beina på meg over alt hvor jeg er, får ikke gått på do alene en gang, og sove på dagen....nei, det skal hun i hvertfall ikke.

Blir så oppgitt.

Men samtidig så har jeg ikke kastet opp siden tirsdag, og jeg klarer å drikke vann igjen og spise toast, så tror kanskje det går rette veien nå.

Kos deg masse i dag og i kveld vennen, og prøv å tenke på deg selv og barna.

kos og klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lever i en berg og dal bane om dagen!!! for nå er jeg sint igjen!! skulle finne noe i nattbordskuffen min, der vi bla har hatt glidemiddel og kondomer. og tror du ikke det var borte????? joda han har tatt det med seg, det morsomste er jo bare at kondomene gikk ut på dato for ett år siden... så i sinne nå så sente jeg han en mail hvor jeg skrev at jeg så han hadde tatt det med seg og at han heller burde kjøpe nye kondomer siden mine hadde gått ut for et år siden.. så nå blir han vel bare enda mer sint.. men nå lurer jeg veldig på om han har hatt en annen også... så nå gir jeg opp!! vil ikke rote mer med det der, orker ikke. tanken på å snakke med han byr meg imot. får bare håpe jeg en dag klarer å forholde meg til han pga babyen..

jeg gleder meg også til besøk idag, trenger å snakke med noen normale mennesker kjenner jeg :)

og jeg kjenner til det med kjefting og smelling, er sånn her også, lara er helt avhengi av å sitte og ligge oppå meg, men jg får helt angst og vil bare være i fred!! er bra at hun skal ha noen dager hos mamma nå, så jeg kommer litt i balanse igjen. trenger det!

ha en fiiiiiiiin dag idag!

stoor klem

Skrevet

Håper du har hatt en fiiiiiiin fin dag i dag.

Og vær så snill å prøv å ikke tenk mer på den dusten.

Vedder på han tok med seg glidemiddel og kondomer kun for å plage deg, sånn smålig oppførsel for å ta igjen litt.

Selv så har jeg ikke vært noe særlig kvalm i dag, men jeg er så uuuuuutrolig trøtt, får ikke sove og når jeg prøver å slappe av så kommer snuppa og klatrer på meg.

Kjenner jeg gleder meg til å få litt alenetid på mandag sår sambo er på jobb og snuppa i barnehage.

Flyr på do hver time hele natten nå, så blir ikke akkurat kvalitetssøvn.

Håper du har hatt det bra i dag vennen, at sofaen er fin og alt er rent og ryddig nå:)

Skrevet

Hei,

det var en veldig lang og tung dag, jobbet nok litt for hardt. men det ble så bra her!!! veldig rent og ryddig, men også helt slettet for exens nærvær, så det føles tungt og tomt. savner han veldig nå, men har ikke hørt fra han og er redd for å ta kontakt. men tenker at jeg kanskje må være den som gjør det om det skal være noe avsluttning eller kanskje et nytt forsøk. for sånn det er nå så vet jeg jo ingenting om hva han tenker eller føler og det gjør meg bare enda mer forvirret.

har ikke kastet opp siden fredag kveld, men da var jeg helt utslitt så tror det var derfor. klarte å spise masse pizza igår fra peppes, og det kjentes godt ut. veide meg igår og har gått ned 3 kilo siden han flyttet, har heldigvis mye å gå på så er ikke redd, men vil ikke at det skal bli en trend er så mye avfallsstoffer som kommer i blodet når man går ned i vekt og det kan jo ikke være bra for babyen tror jeg..

jeg har hatt to gode netter med søvn, har sovet mer eller mindre på sofaen da, for den har ingen minner og er ren og ny ;)

har også ny pc så nå kan jeg endelig være på nett med lyd og godt bilde. så nå kan kveldene gå litt fortere også, er så kjedelig å sitte her alene uten pc og nettverk kveld etter kveld.

håper du får en fin dag idag!

Skrevet

Kanskje du har rett. er kanskje du som må ta første skritt for å få en samtale/avsluttning på alt.

Fint at du har kost deg og klart å spise litt da, det hjelper mye på humøret og formen. Vekten min viser nå 3 kilo i minus, så har gått opp 2 igjen:) Har nok å gå på jeg også, men når man går ned i vekt sånn så er det jo et tegn på at kroppen ikke har det bra.

Det er jo ikke naturlig.

Jeg var hos healer i dag og det har virkelig funka.

Føler meg så avslappet, sinnet jeg har hatt i meg er borte, går rundt og smiler og ler, sambo sier jeg er en annen person:)

Har ennå ikke fått halsbrann i dag.

Men klarer fortsatt ikke svelge mitt eget spytt da, men det kommer vel.

Hun mente at jeg har en liten gutt i magen, og jeg skal tilbake på tirsdag. Og da ville sambo ha en time også, så da drar vi sammen.

Jeg fikk Åndelig healing, ville ikke heale meg på noen annen måte siden jeg er gravid.

Absolutt å anbefale.

Hun mente at det ikke er så lenge igjen før jeg kan leve normalt igjen.

Håper du har hatt det fint i dag.

Skrevet

nå har jeg egentlig gått over til 2 trimester iflg ul, men mens terminen sier at jeg skal flytte på onsdag, så venter til da :) er rart å ferie det med megselv, har så lyst å ringe "sambo" å fortelle det, men det går jo ikke...

sendte han en sms igår, men fikk ikke noe svar. sa han gjerne måtte komme denne uken å snakke om han ville fordi lara er borte, men men nå har jeg gjort mitt, nå klarer jeg ikke prøve mer.

hadde en elendig dag igår, kastet opp hele dagen, men det kom nok av all jobbingen og stresset på lørdag. så idag skal jeg ha en veldig rolig dag, og så skal jeg vaske resten imorgen, så megler kan komme på onsdag å ta bilder.

så godt at det hjalp å komme til den healeren, var hun klarsynt også? jeg tror også jeg ahr en liten gutt i magen, så dette blir spennende :)

håper du får en strålende dag!!

stoor klem

Skrevet

Ja, nå har du gjort ditt, nå er det han som sitter med ballen.

Du har nok rett i at det kanskje ble for mye for deg på lørdag, er ikke mye som skal til før man blir dårlig igjen.

Slapp av og ta vare på deg selv i dag og ikke stress med noe.

Hun jeg var hos er klarsynt også ja, skal tilbake til henne i morgen og da skal sambo være med og ha time han også.

jeg trenger hjelp med søvnen, får ikke sove på kvelden og ikke på dagen heller, våkner 5.30 hver morgen av at jeg må på do og er kjempesulten og så klarer jeg ikke sovne igjen etter det, uansett hvor trøtt jeg er.

I dag kommer mamma på besøk og blir til torsdag.

Tenkte jeg skulle prøve å komme meg en liten tur i butikken slik at hun kan hjelpe meg å finne noen nye klær.

Håper formen holder seg, skal på akupunktur i dag så håper på en veldig fin ettermiddag.

Stell godt om deg selv og god bedring

klem

Skrevet

har enda ikke hørt noe jeg da.. så nå gir jeg vel opp. men har fått brundt utflod igjen så tenkte å ta meg en tur til legen imorgen og ikke gi meg før jeg får ul. så da ringer jeg han vel etter det for å fortelle hvordan det gikk. aner jo ikke om han bryr seg eller ikke.. men regner med at han vil vite..

så kjedelig at du ikke får sove da, jeg sliter også med søvn, men av helt andre grunner en svangerskapet, så skal ikke klage..

sikkert deilig for deg å få besøk av mammaen din, jeg syntes det var deilig å levere lara til mamma idag og bare tenke på meg selv frem til torsdag.

på onsdag kommer megler for å gå gjennom leiligheten med meg og på torsdag kommer fotograf og takstmann, så neste uke er den nok ute til salgs, spennende!!

jeg koser meg på sofaen idag og leser og ser på film, skal gomle litt godis også etterhvert om magen orker det ;)

ha en fin kveld!! stoor klem

Skrevet

Håper du får time hos lege i dag og at du får ul.

Du har gått rundt å bekymret deg alt for lenge for spiren din nå.

Fikk du kost deg og slappet av i går?

Holdt formen?

Jeg var faktisk på shopping i går, mamma hjalp meg å finne litt nye klær og sambo var absolutt gledlig overrasket når han kom hjem:)

Gjorde ikke han noe at jeg hadde brukt 1000 kr på et par støvletter, han syntes det var på tide at jeg unnet meg selv noe ekstra.

Tror jeg svei av ca 3000 kr på ganske kort tid i går, men jeg trengte virkelig litt nytt tøy og undertøy, mange år siden jeg handlet noe til meg selv, og etter 12 uker innestengt med spy og oppkast har jeg virkelig gjort meg fortjent til en bli ny dag, sambo har jo tross alt fått kjøpt seg motorsykkel da...hehehe.

Ellers så har jeg ikke vært kvalm eller hatt halsbrann siden jeg var hos healer, og akupunktøren min mener at jeg ikke trenger flere behandlinger hos han, så nå ser det virkelig ut til at ting går rette veien:)

Bare jeg får søvnen i boks nå så er alt fint:)

Skal nok holde ut med bekkenplager bare jeg får sove og slipper å spy.

Skal tilbake til healer i dag og da skal sambo heales også, blir spennende å se hva han sier.

Ha en fin dag da snuppa.

Håper det går bedre med deg.

Skrevet

Dytter litt jeg.

Har du fått vært hos legen?

Hvordan går det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...