Gjest Skrevet 6. september 2008 #51 Skrevet 6. september 2008 hei hei, gud jeg har en dårlig dag idag, kaster ikke opp, men takler bare ikke mennesker rundt meg!! har barna til sambo her i helgen, og jeg har både de og sambo langt oppi halsen!! føler meg så ond.. men har hatt en tung uke, masse stress som har ført i oppkast og vond rygg og en helt utslitt psyke.. og føler igjen at det er null forståelse fra sambo.. uff nå ble det mye klaging, sorry!!! måtte bare få ut litt grums... vi får ikke takstmann før om en uke, men lurer på om vi må utsette, for her er ingenting gjort og jeg klarer ikke alt alene, tenkte kanskje høre om mamma ville komme å hjelpe meg, men på en måte så er jeg livredd for at jeg har tatt feil valg også siden vi vingler litt igjen.. men det er nok bare min hormoner hehe.. får satse på det uansett så er det for dyrt for meg å bo her alene, og om jeg skulel bli alene så bør jeg nok flytte nærmere familien uansett... men nå er jeg veldig pesimistisk da hehe.. er nok bare dagen!! jeg har ikke gjort noe fornuftig denne uken, bare jobb og møter og stress.. håper neste uke blir litt bedre.. selv om vi da skal til advokat å skrive ektepakt!??!?!!!? noe jeg angrer på nå da ... uff da.... håper du får en bedre dag enn det jeg har hehe stoor klem
Mayken Skrevet 6. september 2008 Forfatter #52 Skrevet 6. september 2008 Uff da vennen, ikke godt med sånne dager, men det er nok hormonene som raser i kroppen for tiden. Ordner seg nok skal du se, bare hold ut noen uker til. Jeg kan i hvertfall ikke klage over dagene mine når jeg hører hvordan du sliter for tiden. Jeg er sliten, trøtt og småkvalm, sover dårlig om natten og det fører til dårlige dager, men kaster ikke opp, så kan ikke klage da.. Sambo har fått bihulebetennelse og er veeeeldig handicappet (stakkars) Så det blir til at jeg må ordne opp i det meste. Gikk opp og la meg nedpå i 45 min i sted fordi jeg var kvalm, og sambo var nede på stua med snuppa. Han sovna på sofaen han, og hun styret showet selv, våknet opp til en unge som var blå oig grønn over alt, Ina hadde pyntet seg med tusj skjønner du...hehehe. Heldigvis giftfrie som gå bort med vann da, men alikevel, ungen ser ikke ut. Håper det bedrer seg litt for deg når ungene drar og du kan få litt fred igjen, jeg liker ikke å innrømme det, men jeg ser frem til mandag og barnehage, har null tolmodighet for tiden, blir irritert for alt.
Gjest Skrevet 7. september 2008 #53 Skrevet 7. september 2008 i tillegg til alt annet så begynte jeg å blø litt igår morges, heldigvis stoppet det utpå formiddagen, var ikke mye heller ikke friskt blod, mest slim med litt brundt og rødt i.. (sorry detaljer) men skal ringe legen min imorgen for å få meg en time å kanskje en henvisning til ul. snakket med legevakta også å de sa jeg skulle ligge i ro. så igår lå jeg hele dagen. men pga sambos "gode" humør så har jeg ikke fått fortalt han noe!! han har nemlig ikke snakket til meg siden fredag!! så nå begynner begeret mitt å renne over. heldigvis tok han med seg sine unger ut kl 9 i dag og de kommer ikke tilbake igjen. og han er ikke hjemme før sent ikveld etter jobb. så da får jeg en HEL dag i fred og ro. men advokat avtalen vi har på tirsdag for å skrive ektepakt skal jeg avtale, for nå tviler jeg så på dette forholdet som jeg aldri har gjort. det som er godt er at jeg har vært alene med snuppa så lenge at det å bli alene igjen langt ifra skremmer meg. jeg vet jeg klarer det og denne lille spiren vil bli elsket like høyt uansett! har heldigvis ikke kastet opp siden fredag, men er uggen og kvalm, så føler meg fortsatt gravid selv om jeg blødde litt igår. håper bare det ikke var en ma, for da henger jo symptomene i lenger... det var et langt å stoooort hjertesukk, takk for at jeg fikk dele det med deg!! (tok meg friheten hehe) klem
Mayken Skrevet 7. september 2008 Forfatter #54 Skrevet 7. september 2008 Herre gud!!!! Kjenner jeg blir så vannvittig irritert på den samboeren din, er det virkelig mulig å ha så lite forståelse og empati for andre? Han av alle burde da vite hva du går igjennom, som ser hvordan du har det hver dag. Håper det ordner seg for dere og at han bare går igjennom en fase. Har hatt noen sånne diskusjoner vi også, sambo kan bli ganske sliten og lei når jeg var sengeliggende på mitt værste. Er vel kanskje normale reaksjoner fra mannfolka? De blødningene har sikker ikke noe å si, Dere har jo akkurat vært på ul, og sett et levende lite vesen. Hvor langt er du på vei nå da, den værste faren er vel snart over? Og gammelt blod er det mange som har gjennom svangerskapet, er det ikke friskt blod og smerter som er galt da? Håper det ordner seg for deg. Du bør uansett dele bekymringene dine med samboeren din, kan jo være han forstår litt mer da. God bedring og lykke til. Klem
Mayken Skrevet 8. september 2008 Forfatter #55 Skrevet 8. september 2008 Hvordan går det med deg i dag? Jeg sitter her å prøver å presse i meg litt mat. Etter 1 uke uten oppkast, kom det tilbake i går kveld. Kastet opp hver halvtime fra kl 19.00 til 23.00 i går, og var kvalm hele dagen. Hadde ikke klart å spise noe særlig på dagen, så var bare slim og luft som kom opp, men alikevel....ikke noe gøy. Så da er jeg visst ikke ferdig med dette skitet alikevel. Fikk du snakket med samboeren din i går? Tenker masse på deg. Klem
Gjest Skrevet 8. september 2008 #56 Skrevet 8. september 2008 hei hei, jeg har det litt bedre idag, kaster opp, men vært hos legen og hun trodde ikke blødningen var noe alvorlig. prøvde å finne hjertelyd og mente hun hørte noe, så ville ikke sende meg på ul enda. skal vente en uke å se om jeg fortsatt har alle symptomene. så er mye roligere sånn sett. MEN har ikke snakket med sambo, har bestemt meg for å prøve å få det til i kveld. har avlyst advokat avtalen vi hadde imorgen for å skrive ektepakt,for akkurat nå har jeg ikke helt tro på at dette forholdet vil vare, så da synes jeg ekteskap er helt latterlig å tenke på. har også bestemt meg for at om han ønsker å flytte ut så skal jeg ikke overtale eller hindre han, jeg er utslitt og trenger glede og positivitet, og føler ikke jeg har fått mye av det fra hans side de siste ukene.. så nå må han ta noen valg kjenner jeg. kjedelig at du har blitt dårlig igjen, jeg har ingen tro på at mitt går over med det første, nå har jeg i tillegg begynt å slite med å få i meg mat, og veske har jeg kanskje fått i meg totalt 0,5 l av det siste døgnet.. men, men har heldigvis verdens enkleste unge om dagne, selv om samvittigheten gnager over lange dager i bhg.. men, men det er forhåpentligvis bare en periode håper denne dagen har vært bedre for deg!! klem
Mayken Skrevet 8. september 2008 Forfatter #57 Skrevet 8. september 2008 Lykke til med samtalen i kveld snuppa. Jeg har ikke hatt noen god dag i dag, kastet opp frem til kl 11.00. Etter det har jeg klart å holde på litt cola og popkorn, men kjenner at halsbrannen er på vei for fullt, og med den kommer gjerne oppkast. Snuppa har fått ørebetennelse igjen, og vi har hatt hylskrik fra hun kom inn døra etter barnehagen og frem til nå (gav henne en paracett, og den hjalp heldigvis) Sambo er kjempesliten og dritsur, bare kjefting her hjemme i dag over barnehagepers som ikke passer på å ta på henne lue osv. Han har mye å stri med på jobben for tiden, fått bihulebetennelse, så har jeg blitt dårlig igjen i tillegg til Ina pluss at han føler veldig på alt han skal få gjort her hjemme før ungen kommer også. Han har det ikke så lett, men det har jo ikke jeg heller, siste jeg trenger er kjefting og smelling her hjemme, gjør ikke akkurat situasjonen noe bedre og jeg blir stresset og så blir jeg dårligere igjen. Får dårlig samvittighet fordi jeg bare ligger her, men får liksom ikke gjort så mye annet. Tenker jeg lar Ina ligge inne hos meg i natt, så får sambo ta gjesterommet. Vil følge litt med på henne nå når hun har så vondt. Spørs nok om ikke sambo må være hjemme fra jobben i morgen og ta seg av henne, og det passer nok veldig dårlig med alt rotet på jobben og alt ansvaret han har, men, men...familien først. Jeg klarer ikke å aktivisere henne, og jeg sender henne ikke i barnehagen med ørebetennelse uansett hvor lite feber hun har.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #58 Skrevet 9. september 2008 hm. det ble ingen samtale, jeg fortalte om blødningen og fikk et grynt tilbake. så nå har jeg gitt helt opp!! orker ikke ofre dette en kalori mer, og er ikke noe endret til helgen ber jeg han flytte ut. enkelt og greit, jeg kan jo ikke bo sånn her. ikke for lara sin del heller, det er jo helt uholdbart!!! hadde en grei dag igår ellers, kastet bare opp en gang, føler meg grei idag. men har ikke sovet godt. la meg med sambo men ble så og si dytte ut av senga, så gikk og la meg på barnerommet for andre natten, og de sengene er ikke de beste. heldigvis får jeg sovet litt på dagtid. håper ina er bedre og dere har det fint hjemme idag!! stor klem
Gjest Skrevet 9. september 2008 #59 Skrevet 9. september 2008 og nå pakker han og flytter.. klarer ikke å bli lei meg engang.. er bare tom og lei hele greia!! fikk huden full fordi jeg ikke hadde sagt ifra om blødningen før igår, men sånn kan det gå.. jeg overlever dette også
Mayken Skrevet 9. september 2008 Forfatter #60 Skrevet 9. september 2008 Forstår deg så godt, hadde nok tenkt og gjort det samme selv også. Bare synd at du skal måtte ende opp som alene mamma igjen, det er ikke rettferdig. For en dust av en mann. Min kommer i hvertfall og ber om unskyldning for oppførselen sin når vi skal legge oss for kvelden. Jeg skal til akupunktur kl 11.30, så leverer Ina i barnehagen kl 11.00 Hun er helt fin i dag, har ikke hatt noe feber, fikk en paracett i 24.00 og sov resten av natten. Hun kjeder seg nok litt her hjemme med "syk" mamma, blir mye film om tv titting. Greit at hun får noen timer i barnehagen. Blir jo ikke så lenge. Håper du får en fin dag, og at dette ordner seg for deg på best mulig måte. Har du blødd noe mer?
Gjest Skrevet 9. september 2008 #61 Skrevet 9. september 2008 takk, det er jævlig tungt akkurat nå, men jeg må bare være sterk. jeg hadde aldri trodd at vi ikke skulle klare å ordne opp, men sånn ble det. og jeg får ta min del av skylden..selv om han ikke tar noe.. har ikke blødd noe mer og legen mente hun hørte hjertelyd igår, så regner med at alt er bra. skal på kontroll igjen om 3 uker, gruer meg til å fortelle legen min at jeg blir alene om det her igjen, men hun har jeg heldigvis gått hos i 11 år, så får også masse forståelse. uff blir en tung tid fremover, men må holde hodet over vann...
Mayken Skrevet 9. september 2008 Forfatter #62 Skrevet 9. september 2008 Dette klarer du snuppa. Du er sterk og har klart dette før. Er ikke rettferdig at du må igjennom dette en gang til, men du får det nok bedre på egen hånd. Man skal da være 2 voksne personer om dette, men det virker som om den ene parten ikke akkurat er så veldig moden for alderen. Vet du hva som er grunnen til at det forrige forholdet han røyk? Må bare si at han virker som en utrolig umoden og barnslig mann som ikke kan snakke om ting som en voksen. Dytte deg ut av senga? Hva slags oppførsel er det da. Nei, kom hit og flytt inn på gjesterommet vårt, så skal jeg ta være på deg (eller kanskje vi må ta vare på hverandre...hehe;)) Håper ikke alt blir for tungt og vanskelig for deg fremover vennen. Blir så frustrert og lei meg når jeg hører hvordan du har det, er ikke rettferdig, nå skulle jo alt dreie seg om spiren og gleden over et nytt barn.....argh.....blir sint jeg altså. Klem
Gjest Skrevet 9. september 2008 #63 Skrevet 9. september 2008 uff nå har jeg gått gjennom tårer, sinne og glede.. på en måte så er det deilig å slippe å forhole seg til han. men samtidig trist ifht barnet vi skal få sammen.. aner ikke, han sier det var utroskap, men nå tviler jg..tror jaammen ikke han er så enkel å leve med heller. og han har jo algt all skylden på eksen sin, så hvorfor de ble skilt er nå usikkert for meg. har jo også sett at det er hun som har tatt ut skilsmisse..så ikke vet jeg hva som ligger bak der.. skulle gjerne flytte inn på gjesterommet hehe.. men trives godt her jeg er også, når alt hans er borte så er det her igjen mitt og lara sitt hjem, og det føles faktisk godt på lørdag kommer et kobbel med venner og skal hjelpe meg å pakke og vasje her så jeg kan få tatt bilder på mandag og få lagt leiligheten ut for salg, så har masse støtte!! mamma skal ha lara litt til ika og da skal jeg møte venner og bare kosem eg :=) jeg gleder meg over spiren da, og ser frem til kule mage i julen og ny baby på vårparten, den skal bli like elsket og ønsket som lara, så dette blir bra!! takk for støtte!!! klem
Mayken Skrevet 10. september 2008 Forfatter #64 Skrevet 10. september 2008 Så fint at du får hjelp slik at ting ordner seg. Ikke lett dette, men med gode venner kan man klare alt. Håper bilder, visning og salg går fort og smertefritt. Du snakket om at du ville flytte nærmere familien din, bor du veldig langt unna? Håper du får kost deg masse til uka, og at formen er fin slik at du får møtt venner og kost deg. Det fortjener og trenger du nå. Selv så kaster jeg opp hver kveld fra 19.00-23.00, Skikkelig kjipt, da jeg ikke får tatt kveldstell eller legging på Ina. Ikke får hun sovet sammen med meg heller, det klarer jeg ikke:( Hun roper på meg hele tiden, maaaaaamma er det første hun sier når hun våkner og siste hun sier når legger seg. Er skikkelig sårt dette......NÅ MÅ DET GI SEG SNART!!! Ha en fin dag da snuppa.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #65 Skrevet 10. september 2008 jeg föler meg så friiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!! det er helt utrolig men etter en time hos frisören idag og litt egenpleie så föler jeg meg som megselv igjen og fri som fuglen föler jeg har fått livet mitt tilbake!! tenkte på å flytte närmere mamma i drammen, men jeg vil bo her i oslo, vennene mine er de som er meg närmest og her har jeg jobben og etterhvert skolen også, så skal finne meg noe i samme området jeg bor i nå. kvalmen min er faktisk også bedre, tror det var mye psykiskt også for min del, for nå er det bare litt murring ikke noe oppkast side han dro igår. så det kjennes godt ut! lara har tatt dette bruddet veldig tungt da, hun har fått litt seperasjonsangst og er redd jeg også skal reise fra henne, så hun gråter lett. men jeg passer på å kose masse med henne og ha henne mye på fanget og i senga mi. vi skal klare oss fint med litt tid til hjelp. håper dagen din er litt bedre idag!! stooor klem
Mayken Skrevet 10. september 2008 Forfatter #66 Skrevet 10. september 2008 Så fint at du har det bra vennen og at formen er på vei opp, det fortjener du virkelig. Hvordan har han tatt dette da? Var det lett å få han ut? Ingen protester eller noe? Er nok viktig med litt alenetid på deg og Lara fremover, er ikke så lett for de søte små å takle alt like fort, men det går nok fort over, hun er jo mer vant til at det bare er dere 2. Nå har hun jo mamma'n sin helt for seg selv. Jeg ligger på sofaen, kvalmen er på vei for fullt igjen, blir nok oppkast i kveld også. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg, fortsette med akupuntur eller droppe det? Er jo dyrt hvis det ikke hjelper da. Er ganske fortvilet nå, hadde vært bedre om kvalmen var på dagtid, slik at jeg kunne fått ettermiddagene og kveldene sammen med Ina. Klem
Gjest Skrevet 10. september 2008 #67 Skrevet 10. september 2008 ja formen er litt bedre, men sliter fortsatt med mitt eget sytt, så kansker pastiller som en gal hehe.. hvordan han takler det her vet bare han, har ikke hørt en lyd fra han og regner ikke med å høre noe heller. skal passe påå ikke vre hjemme på fredag når han er her, orker ikke se han akkurat nå.trenger en pause fra hele mannen og hans nærvær. ja lara var roligere i kveld allerede, har ikke spurt etter han heller, så dette skal gå bra det er kjedelig at kvalmen kommer om kvelden, det er sånn for meg også. men jeg tror jeg vill holdt på meg akupunkturen litt til, gi det en liten jsjanse. du hadde jo en veldig fin uke forrige uke sant?? kanskje kroppen bare er litt sliten nå.. nå skal jeg kose meg med litt tv underholdning og så siste boka i heksemesterne :)15 bøker på litt over en uke er ikke dårlig hehe stoor klem
Mayken Skrevet 11. september 2008 Forfatter #68 Skrevet 11. september 2008 Jeg sliter også veldig med mitt eget spytt, går i pastiller her også, men begynner å bli lei og gå tom for ideer. Hvilke pastiller spiser du, noen du kan anbefale. Her går det i doc halslinser med lakris og sitrus. Klarte å la være å kaste opp i går kveld, men fy f..... så ille halsbrannen blir på kvelden, er den som får meg til å kaste opp. Tok 1/4 novalucid (sånn det skrives tro) og rigget meg til i sengen i går, satt og sov frem til kl 24, da kunne jeg legge meg ned. Svigermor anbefalte meg å dra til en healer i Vikersund, hun er også klarsynt. Jeg ringte henne i sted og vi fikk begge time på søndag. Det blir spennende, hun vil ikke heale gravide for skulle det gå galt i svangerskapet er det så lett å skylde på healingen, men hun ville gjerne se på meg og kanskje hjelpe meg litt med det psykiske. Kanskje se hvor lenge jeg må forberede meg på å ha det sånn osv. Føler det vil hjelpe mye å ha noe å forholde seg til. Hva tror du? Hvordan er formen din i dag da? Bra håper jeg.
Gjest Skrevet 11. september 2008 #69 Skrevet 11. september 2008 går mest i dent med ecupalystisk smak (heter sikekrt ikke det hehe) men alt med mentol eller lakris smak funker også... jeg lå å brakk meg til langt på natt igår men klarte å la være å kaste opp. idag har jeg vært uggen, men har heller ikke kastet opp. så håper det har snudd litt, men klarer ikke helt å tro det heller. har fortsatt litt brunlig utflod, så kontakter lege over helgen om det ikke har gitt seg heller. så spennende med en klarsynt!! jeg har også lyst til det, men tror jeg skal la ting skje som det skal fremover uten å vite noe alt jeg trenger nå er tid til å tenke og slappe av og bare være alene så får tiden vise hva som skjer på forhold fronten.. har ikke store håp men man kan kanskje aldri vite.... håper du har en fin fin dag!! stor klem
Mayken Skrevet 12. september 2008 Forfatter #70 Skrevet 12. september 2008 Jeg har også vært innom den med menthol og lakris må jeg bare ha. Har du hatt en fin natt? Jeg har ikke kastet opp, men hatt en del mageknip og vært uggen. Snuppa har fått diare og har klart å smitte meg, er det siste jeg trenger, men får i hvertfall tømt magen så det ikke kommer oppover i stedet da. Har henne hjemme hos meg i dag, håper jeg klarer det, kjenner jeg trenger å sove etter en urolig natt og hun er ikke akkurat noe murmeldyr. Dette blir en slitsom dag, men sambo MÅ på jobben å planlegge noe prosjekt greier til mandagen. Men skal nok få overtalt han til å avslutte tidligere i dag. Kanskje greit for deg å la ting gå av seg selv en stund. Klarsynt kan man jo alltids gå til senere. Må si jeg er veldig spent på hvordan det går, aldri vært til klarsynt før, kun vært å blitt spådd i hendene og det er maaaange år siden. Kjenner jeg har sommerfugler i magen og synes det er altfor lenge til søndag kl 14.00
Gjest Skrevet 12. september 2008 #71 Skrevet 12. september 2008 gud i himmelen nå er jeg nervös!!!!!!!!!!!!!!!! akkurat nå er exen på vei hjem til meg for å hente siste rest, og jeg har skrevet en lapp som er veldig kald og avvisende!! han ringte for å höre om lara var hjemme, og tror han trodde at jeg skulle väre der.. men jeg sa ingenting, og har absolutt ikke tenkt å dra hjem når han er der. skrev han måtte väre ferdig til fire på lappen for da kom vi hjem. håper han ikke ringer igjen!! er ikke klare for å snakke med han i det hele tatt.. så kjedelig at du er blitt syk da vennen, håper dere klarer å få til en nogenlunde god dag hjemme. jeg har enda ikke kastet opp siden han dro, men er uggen, har fortsatt litt brunlig utflod så lurer på om jeg skal sjekke det opp igjen over helgen om det ikke har gitt seg da. blir jo ikke mindre stresset av det heller... nå sitter jeg på jobb og er et totalt nervevrak, men får bare håpe dagen går fort og at alt er borte når jeg kommer hjem. ikveld får jeg ny sofa og imorgen får jeg flere venner på besök som skal hjelpe meg å pakke, vaske og gjöre det til mitt hjem igjen ha en fiiiiiiiiin dag, så snakkes vi plutselig!!
Mayken Skrevet 12. september 2008 Forfatter #72 Skrevet 12. september 2008 Har du begynt å jobbe igjen snuppa? Er det så lurt med tanke på kvalmen og det da? Håper han er rask inn og ut og ikke drøyer pakkingen sin, det går sikkert bra. Ville ha sjekket opp det med blodet over helgen hvis det ikke gir seg, men jeg tror nok spiren din har det finfint. Så deilig med nye møbler og venner på besøk. Kan ikke huske sist jeg var sosial og møtte venner, savner det veldig føler meg så innestengt nå. Bare går rundt og ser på møkka rundt meg her, er ikke vits i å gjøre noe husarbeid så lenge Ina er hjemme, hun er og blir en liten rotekopp akkurat som pappa'n sin;) Det får bare flyte i helgen, så får jeg prøve å gjøre litt på mandag i stedet. Har i hvertfall klart å få kontroll over klesvasken som truet med å overta hele vaskerommet, det er en god følelse å ha rene klær igjen. Lurer på om jeg skal psyke meg opp til å prøve den "nye" muffinsformen min fra Ikea i dag, fikk litt lyst på sjokolademuffins og jeg vet om ei lita snuppa som hadde blitt kjempeglad for det. Dagen er fortsatt lang får se hva som skjer. Lykke til i dag da snuppa, håper det går greit. Klem
Gjest Skrevet 12. september 2008 #73 Skrevet 12. september 2008 har ikke begynt å jobbe, trengte bare et fristed når sambo var her.. og nå er alt borte.. og det gjør så vondt!! jeg angrer for første gang på alt det her, for nå skjønner jeg at jeg aldri får han igjen... bare gråter og klarer ikke ta meg sammen.. sendte han en mail også hvor jeg forklarte hvorfor jeg ikke var her og at det er tungt men at vi jo en dag må snakke sammen siden vi skal ha barn sammen.. tror ikke jeg får noe svar.. men nå har jeg ivertfall vist han litt følelser og ikke bare vært iskald.. tiden leger alle sår sies det, så nå får jeg bare bruke tid på å finne tilbake til et godt og lykkelig liv for barna mine håper dere fikk laget dere gode muffins
Mayken Skrevet 12. september 2008 Forfatter #74 Skrevet 12. september 2008 Uff, får helt vondt av deg jeg vennen min. Er så utrolig urettferdig at du skal ha det sånn nå. Virker som om kroppen din har startet på sorgprosessen, er nok noe alle går igjennom for å bearbeide et brudd uansett om de ville det eller ikke. Men det er uansett ikke mye hjelp i akkurat nå, gråt og vær lei deg og så kommer du deg ovenpå igjen. Heldigvis får du besøk av gode venner i morgen som kan støtte deg og hjelpe deg gjennom dette. Håper dere kan få en grei tone etter hvert, for spiren sin skyld. Men nå skal du bare konsentrere deg og deg og dine og sørge for at du kommer deg ovenpå igjen. Trøste klemmer fra meg
Gjest Skrevet 12. september 2008 #75 Skrevet 12. september 2008 takk vennen, er helt tom ikveld og gleder meg bare til jeg blir så sliten at søvnen tar meg.. setter veldig pris på å snakke med deg her inne, det er så godt å få ut tanker når det raser på som verst.. idag har jeg også kastet opp, tror det er stresset og det at jeg er helt tom. så nå må jeg ta meg sammen og hvile litt fremover for meg selv og spire.. får ikke gjort noe mer for det forholdet, og noen ganger så tror jeg at jeg har gjort det rette valget. for man gjør jo ikke sånn for morro skyld heller.. så får man bare se hva hans utspill blir, om det noen gang blir noen da... er en sjans for at det ikke skjer også.. ha en fin kveld, titter nok innom imorgen kveld når alle er dratt og huset er rent, ryddet og mitt igjen stooooooooooooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå