Gå til innhold

TROMSØJENTAN 26.07


Nætte;mortil2

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Synd å høre om svigermor di Kari Anne

Håper det blir å gå bra

 

Jeg dro bort i bukta i dag, men da klokka va 1210 og det regna ute, kjørte jeg bare hjem. Kanskje Elke og Tone har kommet senere siden de var forsinket pga overtagelsen til Elke. Misunner deg litt Elke. Jeg har og lyst å flytte inn i større hus :)

 

Her går det bare fint med Kristine. Nå er hun kommet seg bra opp i vekt. Hadde jo litt problem i begynnelsen med å få henne opp i vekt.

Så nå gir vi henne MME etter at jeg har tømt negge brystene på kvelden. Hun er mye roligere og sovner lettere. Jeg holdt jo på i 2 timer før hun sovnet tidligere. Men har enda en liten magefølelse på at hun enda får for lite, men vil ikke øke med MME, enn så lenge.

Vi jo puppe henne mest mulig!

 

Ellers skal vi i 40 års dag om ren liten stund. Skal pynte Kristine i kjole. Er så artig med alle de flotte klærne vi har fått. Gleder meg til hun kan bruke 62, for der har vi mye stilige klær.

 

Ønske dokk ei god helg, jenter!

 

Noen som hører fra Pia?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :) Ja, Elke og Tobias har kjøpt nabohuset vårt! Det e kjempestas! Vi gir tran med sprøyte også, men han like det ikke så spørs om det bli D-vitamindråpa her i gården også etterhvert. Først tok vi bare tran på lillefingeren og lot han suge på den.

 

Hm, no har Noa-Nikolai begynt å puppe på begge sidene hver gang, stort behov for mat. Så da bli det dårlig med pumpings. Får kjøpe morsmelkerstatning om æ ikke får pumpa nåkka te fredag. Ordne seg nok det også.

 

Har bare skrevet litt med Pia på Facebook, hun sier at ho har hatt mye besøk av familie, men at hun er i bedre form og snart klar for treff! =)

 

Så koselig at du har lagt ut hjemmetreff Susanne, skulle gjerne kommet, men har mye å styre med for tida te bryllupet så det går ikke. Mamma, mannen hennes, tante og et søskenbarn av meg kommer på besøk på tirsdag og de lander kl. 13.

 

Kommer dere forresten i kirka og ser på når vi gifter oss? Det hadde vært kjempestas! :) Vielsen er kl. 16 i Elverhøy kirke på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...