Gå til innhold

Litt fortvilet midt på natten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære tillab

Det står utrolig stor respekt av at du tør å skrive det du gjør!! Det finnes mange som føler det på samme måte som du gjør. Det er absolutt ikke unormalt!

Jeg tok selv opp dette temaet med flere venninner med barn når Sarah var mindre. Hun var heller ikke noe glad i å sove. Og nei da, det var ikke bare meg som ble så sint at jeg hadde mest lyst til å kaste ungen veggimellom. Men det er en stor forskjell på å tenke det og faktisk gjøre det!!! De fleste av oss klarer å holde oss på riktig side av grensen gudskjelov.

Jeg har ennå tøffe dager med to barn alene.. Og jeg kan bli så eitrende sint!! Men jeg kunne ALDRI skadet barna mine..

Stå på tillab. Det vil bli bedre, og er det noe som jeg kan være behjelpelig med så må du ikke være redd for å gi beskjed.

Klem til deg fra meg;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha lest innlegget ditt og alle hyggelige og noen vanvittig pripne svar, må jeg bare si at jeg signerer Aga :-) med hele mitt hjerte!

Skrevet

Det e det kanskje flere å som burde gjør ;-)

Skrevet

Tilla da.

Har det ikke lett for tiden du:(

Husker du sleit med storesnuppa også, vi hadde mange våkenetter både du og jeg. Nå fikk jo vi en diagnose på snuppa vår etterhvert da, Kiss, og det hjalp mye for oss. Men må være frustrerende å ikke vite hvorfor ungene gråter.

Skulle så gjerne hjulpet deg, er jo ikke lange stykket å gå, men må bli kvitt denne lammende kvalmen først, og det vil nok ta noen mndr.

Du får trille en tur innom og lufte frustrasjonen din litt da vet du.

Er her stort sett jeg.

Trøsteklem til deg.

Skrevet

ikke va dette ett innlegg for å finne de som har det mest hektisk heller... Du har det sikkert tøft du å,du fikk jo lufta dæ å her inne,det likte du sikkert ;-)

Skrevet

Denne mld va ment te joikabolla =)))

Skrevet

Herreminhatt HeldigeMamma, hvem er du til å "sette diagnose" og komme med utsagn om at tiden er inne for å søke profesjonell hjelp???

Jeg er sjokkert!

Hvilken rett har du til å sitte på din høye hest og si at det ikke er normalt å føle det sånn, og at Tilla må få hjelp med sinnet og aggresjonen?

Håper du faller ned snart.

Skrevet

Jeg tror hun mente at selv om man kanskje har erfaring med å være sliten så har man alikevel empati for andres følelser og ikke minst tømming av disse følelsene:) Slik tolker jeg det ivertfall........ Jeg skjønner ikke sånne kvinnegreier. Om og gjøre å ha det mest mulig vondt, fælt, tragisk...... og absolutt ikke forståelse for andre. Og nå kan man ikke dra det inn på krangle anonymt lenger så da lurer jeg på hvem som absolutt måtte fortsette debatten på anonymt forum i stedet for å si meningen sin her.

Skrevet

Uff da...håper alt blir bedre snart for dere!!!! Det hørtes utrolig slitsomt ut! Kan ikke sette meg helt inn i hva du gjennomgår, for jeg har nok sluppet billig unna. Junior hadde en periode hvor han ikke sov på dagen. Da var det bare rennende vann, støvsugeren, bilkjøring eller trilling som hjalp, men det gikk raskt over (heldigvis!!). For det var veldig slitsomt mens det sto på.

Skjønner veldig godt at du trengte en stor utblåsning her! Før jeg fødte så leste jeg i en eller annen babybok (husker ikke hvilken), at når et av barna til forfatteren hadde kolikk, var alt hun klarte å tenke på var hvor lyst hun hadde til å putte babyen i tørketrommelen...for å bli kvitt babyskrikinga. Som mange har nevnt over her så betyr jo ikke det at hun noen gang gjorde det.

Skrevet

nå har jeg ikke lest alle svarene dine,men holder med blåbæret: prøv kiropraktor.Det kan være noe som plager henne, pluss at jeg har hørt at behandling kan hjelpe på søvnmangler..det er verdt å prøve isåfall:) vi gikk til kiro da elias var veldig urolig,men på langt nær som jenta di, og han ble en helt ny baby!(Kiro fant ut at han hadde KISS)

Skrevet

Vil bare sende deg en riktig stooooor klem jeg Tillab; du fortjener overhodet ikke det peset du har fått her altså!

Når det har stått på som værst her, så fant jeg ut at ved å legge handa mi på magen til lillgutt og pent rugge fra side til side; blir som vugging uten å vugge, så funka det. Han min, jeg kaller han bare laban for han er så seig - skal ikke sove, for å gå glipp av noe her i verden for noe så trivielt som søvn, haha du er morsom mamma tenker han da :) Men rugginga roer han merkelig nok..

Eller så har man mora i "alle elsker raymond" som helte litt likør i tåteflaska og ungene sov søtt hheheheheh :)

Igjen en riktig stor klem til deg :)

Skrevet

HeldigeMamma; det er ikke i overkant, det er mine følelser og ord som beskriver dem.

Og dersom du har giddet å lese så ser du at jeg allerede følges opp v Bup.

Skrevet

Hvorfor sjekker du ikke henne og søsteren for Kiss?

Du sier du vet de ikke har, men har ikke sjekket dem? Kiss kommer i mange grader, og alle er ikke synlige. Hvorfor ikke prøve alt når du sliter med søvn slik du gjør?

Skrevet

Syns du skal kontakte en dyktig akupunktør. De kan bruke laser istf nåler. Dette kan hjelpe på soveprobemet!

Lykke til

Gjest Kelly Taylor
Skrevet

jeg skjønner hvordan du har det, du er helt normal og tøff som setter ord på akkurat det du føler.

vil anbefale healing jeg da:)

kan godt sende deg pm ang min erfaring med healing:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...