Gå til innhold

Kvinner som pårioriterer karriere foran familie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at de automatisk har menn som også prioriterer karrieren? Eller kan det tenkes at de har menn som prioriterer familien?

Og hva er da egentlig forskjellen på denne familien og en tradisjonell familie? Har barna det noe verre når det er far som er hodevomsorgsperson enn når det er mor?

Er så mange som kritiserer "karrierekvinner" uten å vite hva slags mann hun har...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mer uvanlig at kvinnen har karrierefokus, mens mannen er den som sitter med ansvaret hjemme, derfor reagerer sikkert mange negativt når de hører om sånt, selv om de neppe reflekterer over hvor håpløst dobbeltmoralsk det er.

Skrevet

Synes det er positivt jeg, for det er vel såpass sjeldent at faren er hjemmeværende mens hun er karrierekvinne.

Tror mange menn bare har godt av det jeg.

Og de kvinnene finner seg da kanskje gjerne familiekjære menn??

Skrevet

FORELDRE som prioriterer karriere framfor ungene sine kan medbringe svart søppelsekk og stille ytterst til høyre for avvikling.

Skrevet

vet du hva sug lut: KLABB IGJEN NEBBET!!! Er ikke alle som ønsker å leve på sosialstønad vet du. Selv om du og evt. mannen din velger å gå hjemme med barna, og leve på sossen, så er det ikke alle som ønsker det. Herregud... Prøv å tenk litt lenger enn din egen nese! Bare prøv, så får du det nok til! Hjelpes!

Skrevet

Har du røyka sokkene dine? Er det ikke noen plass i ditt solsystem at det finnes noen mellomting mellom Tårnfrid og sossen? Du har mye å lære.

Skrevet

Om jeg har røyka sokkene mine ? Tja... i henhold til deg, så har jo alle (og spesielt mødre) som velger å jobbe røyka sokkene sine. Så i ditt hode har jeg nok det. Du er møkkfrekk i hvert eneste innlegg du skriver, men er vel ofte slik med sånne som deg.

Skrevet

Du kjenner neppe sånne som meg. Du kjenner tydeligvis heller ikke begrepet karriere. Det er mulig du har bedre av å diskutere enklere ting som hva du skal ha til middag i morgen?

Skrevet

Suck It: Tårnfrid putter barnet sitt i en oppbevaringsboks mens hun er på jobb. Mener du at vi like gjerne kan putte barna i en boks i stedet for å ha de hjeme med far?

Skrevet

Nå innbiller du deg ting igjen, men om du leser litt nøyere går det kanskje bedre.

Skrevet

Det er ikke så vanskelig og "kjenne" og analysere slike som deg Sug Lut. Så enssporet og tørr personlighet skal man lete lenge etter. Hadde heller diskutert middagen til i morgen enn andre ting, med slike besserwissere som deg. Æsj...

Skrevet

sug lut: du mener jo at foreldre som har barn i barnehagen, ikke burde ha barn. Men det er kanskje bare folk med en sinnsyk karriere som har de i barnehage... Men for deg er det vel karriere å jobbe i kassen på Rema, være hjelpepleier, vaske dassen på Ullevål osv.

Skrevet

Nå tillegger du meg en hel masse grums du henter ut av dine egne oppheng, så du bør prøve å sortere litt. Jeg mener at folk burde ha et ønske om å tilbringe tid med ungene sine, og at det ønsket ikke er forenlig med de valgene folk bevislig gjør, og som de unnskylder med at barnet har det bedre andre steder, at praktikanten er et slikt vidunderlig menneske, og at det er kvalitetstid som teller. Kvalitetstid er en eufemisme for effektivitet, av typen en kjapp og intens en mens jeg strikker.

Skrevet

Dæven døtte.. Snakk om å bli tillagt både hekseegenskaper og fandens oldemor..

Du uthevet jo til og med FORELDRE.

Det må være sesong for agurker og heksejakt..

Skrevet

I mitt hjerte.

Av medlidenhet. Til slike mennesker som deg.

Skrevet

Grunnen til at VG er Norges største avis er jo at det finnes altfor mange analfabeter som kan lese.

Skrevet

..og med rikt indre liv.. Hvor kommer alle stemmene fra lizzm..?

Skrevet

Det driter jeg i.

Om du ikke skjønner sammenhengen i det jeg skriver, sier jo mer om deg....

Skrevet

Jeg tror det finnes andre syn på hvem denne tråden sier mest om.

Skrevet

dette ble jo egentlig nesten intresangt. men mest pga hva folk tror sug lut mener og driter i hva hun faktisk skriver. skulle tro dere hadde enda heftigere dysleksi en meg, eller at dere er så redd for og bli dømt at dere dømmer dere selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...