Gå til innhold

TROMSØJENTENE 12.06.08


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Takk for mange hyggelige gratulasjoner!

Ja, tiden flyr når man har det bra gitt. Vips så var 10 år gått ;-)

 

Takker for tilbud om skyss Maria, men traff tilfeldigvis Kari Anne i byen i dag og avtalte å sitte på med henne. Er litt slapp i disse tider, så det er topp å få sitte på med noen ettersom jeg ikke har bil selv til torsdag :-)

 

Vi har vært og grillet og min kjære har øvet seg på å kaste med ny fluestang ved Rundvannet. Kjenner at 5 timer med frisk luft er god sovemedisin, så her blir det nok tidlig kveld i dag :-)

 

God bedring til alle med vondter og høyt blodtrykk.

Det gjelder vel snart oss alle...:-)

Vi får satse på at vi får samlet alle når babyene er ute og vi kan møtes hjemme hos noen eller på trilledate. Blir kos!

 

Ha en fin fin kveld alle sammen!

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere :) Æ må dessverre avlyse hjemmetreffet hos mæ på torsdag, vannet gikk inatt! :):):) Vi har vært på sykehuset no imorges og alle prøver er fine, er hjemme og venter på hyppigere og sterkere rier no. Om baby ikke kjæm ut av sæ sjøl te imårra tidlig blir æ satt i gang. Utrolig spennende! Har veldig vondt når jeg har rier, men de kommer ikke ofte nok enda (skal være 5 minutter eller mindre i mellom og de skal vare i 1 minutt). Og de skal være regelmessige. Varer bare halvt minutt enda... håper det tar seg opp, selv om det gjør vondt! Stråler veldig nedover føttene, det va æ ikke forberedt på! Heller ikke forberedt på alt fostervannet som skulle ut, tror æ har brukt en pakke bind allerede, må skifte hele tida...

 

Hehe, nok detaljer! Glede mæ te å se dåkker igjen og da forhåpentligvis har æ en frisk og fin liten baby! Hjertelyden tyde på gutt no, bli spennende å se! Glede mæ te å ha babytreff når alle er ferdige med fødslene! =) Hehe, typisk at det e Kent-Rune sin bursdag idag, han som ville ha den for sæ sjøl... men kan hende det ikke blir før inatt eller imårra da, kan jo ta litt tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gurri malla Tone!!!!!!!

Ønske deg masse lykke til med fødselen

 

E vell vanskelig å være forberedt på ting når det gjelder fødselene

Må bare ta det som det kommer

 

Stå på!!

Vi e kjempespent

 

Klem fra Maria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennende Tone!!!

Masse lykke til!!! Tenk nå har du snart nurket hos deg :-)

Du får holde oss oppdatert så snart du orker. Blir spennende.

 

Hører rykter om at Janne også er på sykehuset. Dere får krangle om badekaret ;-)

 

Til dere andre så håper jeg vi får til et treff likevel. Noen som har ønsker og forslag?

 

Ha en flott dag i sola jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh kor arti!!:D du e bra heldi tone! snart har du endeli din lillle baby i hennnern!!=)

 

lykke til å håll åss oppdatert:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da e æ tilbake fra sykehuset... Blodtrykket (undertrykket) e fortsatt høyt (102 på siste måling), men siden æ ellers e i fin form kunne æ dra hjem. Men må være obs på hodepine, flimmer foran øynene, hovne føtter osv. I så tilfelle blir nok fødselen satt i gang. Hadde jo håpa på baby om kort tid, men e vel bare å vente hjemme å se ka som skjer... E tross alt bedre å være hjemme i stua enn å ligge i ei sykehusseng å vente :-) Uansett va det rart å være innlagt på føden, gikk liksom litt opp for mæ ka som e i ferd med å skje. Hadde håpa veldig på fødsel no (og va veldig klar), men får vel bare smøre mæ med tålmodighet enda ei stund.

 

Ellers kjenne æ også murringe og stikninge her og der, og akkurat som dæ Tone stråle det nedover fotan av og til. De registrerte rie-sammentrekninge på mæ i går, men foreløpig gjør det ikkje nåkka særlig vondt. Litt som vonde mensensmerter...

 

Lykke til Tone, snart e du mamma til en liten gutt eller jente! Kanskje sees vi på sykehuset om kort tid, ellers får vi møtes med kvær våres barnevogn seinere. Det gjeld no for øvrig alle dåkker andre også...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så spennende Tone!! Nå skal jeg sende deg mange gode føde tanker. Det er tøft mens det står på, men vips er alt over og du har en nydelig liten bylt i armene dine :-)

 

Gleder meg til babytreff!!

 

Når det gjelder treff kan vi godt ha det her hos meg, ingen problem det :-) Om folk heller vil møtes på kafe er jeg med på deg også. Bare kom med forslag :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone: åå kor spennanes, glede mæ å høre videre..! :-)

 

Undertrykket mett e og vældi høyt, men sia alt d andre va fint kunne æ være heime.. Men samme me mæ som mammamia, måtte være obs på hodepine,flimmer foran øyan!

 

Syns også d va rart å ligg på føden (når æ lå dær på lørdag) sjøl om d bare va nån tima før å observere..

 

Har hadde en go del stikking dær nede, virka litt som at d av og te strømme nedover lysken!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennende, Tone!!! Masse lykke til! ...forøvrig bra timing ift bryllupet;) Venter spent på oppdatering....

 

Velkommen hjem Janne! Får håpe det ikke er lenge til du er inne igjen.. Høres jo ut som et godt tegn hvis de registerer rie-sammentrekniger hos deg;) Når du har prøvesmakt på å være innlagt vet du kanskje litt mer om hva du går til og..

 

Jeg har og vært på føden idag på kontroll. Kjente noen sommerfugler i magen da jeg hørte uling i det fjerne.. Ctg normalt og ikke noe mer modent enn forrige gang hun sjekket. Alt tyder på at babyen har det bra. Så da er det bare å vente videre;) Var innom jobb etterpå. Det var kjempekoselig! Fikk masse komplimenter, så da følte jeg meg slettes ikke så lei alikevel da jeg gikk ut av sykehuset;)

 

Stå på jenter!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med så mye som skjer! Lykke til, Tone! Og det er nok ikke så lenge før du er skikkelig igang du og Janne. Men godt du får være hjemme og slappe av imens.

 

Kjempekoselig hvis vi som fortsatt går og venter, og de som har fått, kan treffes likevel på torsdag, jeg kommer gjerne til deg Petrine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så fint at du er igang, Tone... nå er det bare å roe seg ned og slappe mest mulig av. Fin bursdagsgave til Kent Rune, er sikkert at han langt fra å være lei seg for å ikke få dagen for seg Lykke til dere to og den lille gutten(?). Hilsen fra oss naboerne

 

ang. treff torsadag: jeg stemmer for bukta hvis fint vær.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. så godt du er i gang Tone!!!!

Weeeee=) Spennende!

Må innrømme litt misunnelse fra min side nå ja........................ Håper og at fødsel skal starte med vannavgang denne gangen.

Gleder meg til å få høre hvordan det har gått!

 

Er med på et treff på torsdag jeg og, og stemmer for bukta dersom det blir like fint vær som i dag. Der er jo do, og faktisk ikke så ille å sitte i sanda selv for meg med bekkenløsning ;-) Har vært der i mange timer i dag! Ellers så kan vi jo ta det hos deg Petrine...

 

Vi har ikke plass til mange, så jeg orker ikke invitere. Litt kjedelig dersom noen må sitte på gulvet =P Og desuten har sambo og snupp ferie nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia damer!

Tone: så bra!! Kanskje vi møtes der!! For her e riene temmeli tøff akkurat no, kommer hyppi å sterkere for hver gang.. Kan fortsatt stopp opp som det gjorde i natt, men vi drar inn no for veien her e så dårli at æ har ikke lyst å vent så lenge...

 

va innom føden te sjekk i dag å de fant tre cm åpning å helt mykt... Så håpe det bli babyno!!

 

Tudelu damer!!

Lykke til TOne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åhh kor spennans anette!!!:) her går d virkeli oinna! dåkker e så heldi! lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjåjåj! Skal si det går unna i dag :-) Så bra Anette! Masse lykke til!! Håper det blir baby på dere i dag! Tenk om det blir bursdag på samme dag for de to som vil ut :-) Spennende!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å høre Nættemor :-) Hær har æ kjent flere kynnere! Merka dæm mere no etter at æ va på fødepoliklikikken igår til kontroll av Blodtrykket!

 

Da jm sa at æ hadde flere sammentrekninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det jo tatt helt av i dag :-) Så utrolig morsomt!

Lykke til Annette og Tone! Vi heier på dere!

 

Jeg er også klar for treff torsdag. Ser at Bukta er foreslått dersom været er bra. Passer fint for meg :-) Bare det er ok å sitte og en do i nærheten, så er jeg med :-)

Vi får vel se ann vær og vind i morgen og torsdag og ta et valg ut i fra det. Tror det er meldt overskyet, men det er jo aldri godt å vite.

Krysser fingrene for vær som i dag :-)

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der peip det inn en meld fra Nættemor... Pia hennes har kommet til verden, og sutter fornøyd på puppen =)

 

Grattis så kjempe masse Annette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! Her skjer det ting.

Gratulerer så mye Anette, med en liten jente !!

Tenk om ho og Tone får på samme dag.

Utrolig artig :)

 

Gratulerer så mye!!

Vi andre kommer sterkt etter, det er sikkert

 

Er med på treff torsdag

Vi har heller ikke så stor plass at vi kan ha det hjemme hos oss

 

Ha en fin kveld jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh gratulere så kjempe masse me jenta anette!!! no e du endeli færdi me graviditeten, å kan nyte d fine resultate!:D GRATULERE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her inne på forumet skjer det mye for tida!! Gratulere så mye til dæ Anette!! Koselig at du har fått no. Vi kommer etter, en hel haug av damer:-)

Æ sitt no fortsatt her å vente og prøve å gjøre minst mulig pga. blodtrykket. Va litt rart å være innlagt på føden, gikk liksom litt opp for mæ ka som e i ferd med å skje og at fødsel ikke e så langt unna. Hadde jo håpa på fødsel i dag siden de i går snakka om igangsetting, men legen i dag vurderte det no anderledes enn legen i går... Men på den andre sida e det jo best at fødselen komme når kroppen e klar på naturlig måte.

Trur forresten ikke æ kommer på treff på torsdag. Har fått beskjed om å roe mest mulig ned og det trur æ at æ gjør best her hjemme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere igjen Anette. Jubla når meldinga tikka inn. Så bra at det e fleire som e igang nu:)

Tone: så utrolig gøy at vannet har gått, så deilig at du slipper å gå til termin. Blir veldig spennende dette her, kommer nok til å sjekke mobilen ofte!

Janne: Får håpe du også er igang snart. Kan tenke meg at det var spesielt å være på føden.

Minda: Er det blitt snakk om igangsetting på deg eller? Det beste er jo selvsagt om ting skjer av seg selv. Sender herved enda flere fødevibber til deg!

 

Hadde faktisk tenk meg til Tone på torsdag, men kommer gjerne til deg Kari Anne:)

 

Både igår og idag har vi vært i bukta. Idag tok vi med grillmat og grilla. Det var jo utrolig varmt. Jeg rusla en tur til byen idag også, lillepia sov så godt i vogna, så fikk shoppa litt også:) Turen hjem var en god innsats for formen og rumpemusklene. Var helt "peist" da alle bakkene var unnagjort:) Men det er godt å bevege seg igjen, og kunne tillate seg å bli ordentlig sliten igjen.

 

PIa: gratulerer så mye med 10 års jubileumet:) Måtte le litt når jeg leste det, nettopp fordi vi også hadde 10 års jubileum nå 3.juni, noe hverken jeg eller mannen min husket... Var nok for opptatt av det nye familiemedlemmet.

 

Ha en fin onsdag. Her sitter er nervøs mann ved min side som heier på Italia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Owwwwææææ... her skjer det ting=) ARTIG=)

 

Gratulerer så mye til deg, anette=) herlig at jenta e kommet!

Artig at det skjer noe hos deg også, Tone =) SPENNENDE=) Ønsker lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...