Gå til innhold

TROMSØJENTENE 12.06.08


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Hvis jeg kommer på torsdag kan jeg ta med jordbær - det er så godt!!

 

Jeg kan ta en kaffe 11.30 imorgen. Hvis været er som idag er vel Driv eller Paletten beste plass å møtes..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hu å hei!! Torsdag håpa æ at æ kan være med, men det kommer an på operasjonen te pappa, men hvis æ kan komme så kan æ ta med nåkka æ å!! =)

 

I mårra trudde æ jo at æ sku kunne fær på treff, men mamma må på apotek å æ kan ikke la pappa være aleina me Sigurd, så da bli æ nok me mamma så vi kan ta me sigurd!! Han har så mye fart i rumpa at å fær aleina me han når man skal gjøre nåkka det funke dårli...

 

Godt Petrine at A kom hjem så du fikk roa ned pulsen, e ikke godt å ha sånn fart på den..

Pusi: ikke godt at du får vondt i hendern..

 

Her måtte æ kapituler i femtia.. Holdt på å svime av omtrent, bei så svimmel å trøtt.. Så har no sov i nesten to tima!! Helt sjokk når æ våkna. Men trengte det nok for hodet virke mye mer på plass no.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig Minda, du får sende en melding om du heller må dra på føden :-) Ja, vi satser på at været holder seg. Det er kanskje mest le for vinden på Paletten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kanskje også lyst å komme inom Paletten. Får se - for det er jo noen annen som er blitt sjef i familien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Alltid kos å komme her på tromsøtråden å høre hvordan ting står til og hva dere har gjort i helga.

Her har vi hatt besøk av pappa´n min og kona. Veldig kos!

Fartet rundt litt i byen, middag på Fjellheisen i strålende solskinn og masse hjemmekos. Ellers har min kjære og jeg feiret 10 års jubiléum med en bedre middag ute :-) Tiden flyr når man har det bra :-) Tenkte vi måtte benytte sjansen til en middag ute bare oss to. Blir vel mindre av det fremover.

 

Har ellers begynnt å få masse kynnere. Har hatt endel tidligere også, men nå kommer de stadig oftere og like gjerne når jeg sitter i ro som når jeg beveger meg. Andre som er litt plaget med dette? Er det vanlig? Blir jo alltid litt usikker :-) Er vel kanskje ikke så rart om det kommer mer nå mot slutten.

 

Jeg kommer også gjerne hjem til deg på torsdag Tone. Tar gjerne med noe snacks :-)

Vi har bilen på service denne dagen. Er det noen jeg kunne haiket med mon tro...?

 

Ha en kjempe fin søndagskveld!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndagskveld!

Jeg kan bake en eller annen kake til torsdagen. Kommer nok til å gjøre det ganske enkelt med å kjøpe sånn ferdigpose/1-2-3 kake :-). Er ikke helt i form lengere, så må nok ty til enkle løsninger :-)

Her får jeg hyppige kynnere og skikkelige tømmerlegger dersom jeg blir stående litt for lenge. Ikke morsomt i det hele tatt!! Har derfor prøvd å holde sofa så mye som mulig i helga. I tillegg har jeg det blodtrykket mitt som ikke er helt tilfredsstillende. Skal til UNN i morra til ny sjekk, håper det har bedret seg siden torsdagen. Har i allefall ikke gjort store anstrengelser de siste dagene :-)

 

Pia: du kan godt sitte på med meg på Torsdag. Nå bor jo jeg i Hamna, men jeg kan plukke deg opp på Langnes dersom du kommer deg dit med buss? Sender deg en PM./ evt. melding på facebook med mitt telefonnr, så kan vi evt. avtale nærmere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også hyppigere kynnere enn tidligere, uten at det er noe videre ubehagelig. Har forstått det som at kroppen forbereder seg, så tror ikke du skal bekymre deg for det Pia! Jeg kunne bare ønske det gjorde vondt, bittelitt om ikke annet.. Helt pussig å gå å "lengte etter" , i alle fall vente på smerte- ikke noe jeg har gjort i noen situasjon tidligere i livet!

 

Paletten høres bra ut. Jeg sender melding hvis jeg ikke kommer. ( det er jo lov å håpe...) Hadde vært koselig hvis det kom baby også, men forstår at det ikke er du som er sjefen leneger, Elke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Mammamia77: Så du slik også med blodtrykket. Kan æ få lovt å spørre ka d ligg på? E d no fare før svangerskapsforgiftning hos dæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia : Gratulerer så mye med 10 års jubileum =) Flott at dere fikk tilbrakt kvalitetstid sammen =)

 

Håper forresten at flere av oss føder snart.. Står nå langt her bake i køa jeg, å venter på dere som er foran.. hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ja, det må være rart å lengte etter smerter....men de er jo på en måte sååå gode/onde hvis man klarer å slappe av og tar imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :) Så bra at dere vil komme Siv, Ann Silje, Pia, Kari Anne, Janne, Annette og Minda på torsdag, gleder meg masse! Så kjekt at dere tar med frukt, drikke, jordbær, snacks, kake etc. Blir mye godt å spise og drikke da ja! Elke, May-Helen og Marlen - dere må bare komme med babyene om dere har lyst! Vi har jo stellebord og vugge og alt på plass i hus no!

 

Har også mer kynnere enn før, kjenner magen strammer seg spesielt når jeg sitter rolig...

 

Æ kommer på Paletten imårra halv tolv, bra initiativ Kari Anne og Minda! =) Legger ut treffet på BIM-treffsidene, så kanskje noen flere dukker opp også som ikke er her og leser, håper det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ har også hatt høyt blodtrykk, men bare vært på ekstra kontroller hos lege, ikke på føden siden det har gått ned når jeg ligger :) Det har vært på 140/95 tror jeg på det høyeste. Hvis undertrykket blir over 100 blir man vel lagt inn på sykehuset tror jeg. Har i tillegg hatt proteiner i urinen, men det har heldigvis gått bort og jeg har ikke vann i kroppen så da er vel svangerskapsforgiftning utelukket heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei damer!!

Oi oi! Skal si den strippinga gjorde susen.. Masse vondt i natt.. Ingen rier, men men! Det kommer vel en vakker dag det å... Men som Minda si; det e rart å sitte å lengte etter smerte. =)

 

Vi skal på Claes Ohlson i dag ifølge min pappa, så bli no "arti" å se..

 

Så fint du har hatt det bra i helga Pia, e koseli me besøk. Mine foreldra e her enda, så Sigurd e i nihundre stort sett hele tia!! Haha!! No driv han å bestem at han morfar skal stell han på badet.. Å få barn e i sannhet å få en anna sjef ja..

 

Æ kan jo ta med nåkka alternativt æ på torsdag da hvis æ kan komme,sia mange kunne ta me sæ nåkka å spise. Soft is me surt jordbær strø bli nok litt vanskeli kanskje, sjøl om det hadde vært sååå godt da!! Hehehee! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer og på torsdag, dersom formen tillater...

Tør ikke lenger love noe, siden formen er så veldig varierende for tiden. De sitse dagene har jeg vært i kjempe form da, men man vet jo aldri =(

Kanskje hoodet endelig er festa skikkelig....

Men hva skulle jeg ha tatt med da?? Nå ser det jo ut som det blir bra mye snadder servert!! Forslag??

 

Spennede Nættemor, jeg tror nå ikke vi ser deg på torsdag jeg da ;-)

 

Hadde masse murring, stikking og vondter i går jeg også... Sånn at jeg gikk rundt å lurte på om det skulle sette i gang, men sov som som en stein i natt, og har ikke hatt noe i dag......... Men det er jo som dere sier, hehe... alle vondter taes i mot med takk =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo .) No skjer det ting te flere her... æ har også hatt endel murring i magen og ryggen inatt og imorges, men svakere enn menssmerter og har sovet masse fordi så ikke ligget våken. Men godt å kjenne at det skjer noe, modnes forhåpentligvis! Bra at du tenke å komme også Elise! Æ tenke at det gjeld alle at om man har vondt eller nåkka som kjæm man ikke så det tar vi jo høyde for i den situasjonen vi e i! Tror ikke det trengs å tas med mere ting og tang no nei, høres ut som det bli overflod av ting å spise og drikke! =) Æ har is i fryseren om nøden skulle bli stor Annette! Ikke softis da, men vaniljeis og krokanis!

 

Nei, no skal æ kjøre inn te byen en tur på Paletten, te legen med urinprøve som skal sendes te dyrking i forhold te urinveisinfeksjon, kjøpe hudpleieprodukter til meg selv og bursdagsgave te mannen :)

 

Gratulerer med 10-årsjubilèet ja Pia! Wow - 10 år er bra lenge, vi har bare vært sammen i litt over 2 år... Æ e imponert! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu!

 

Tone:

D kan godt hende æ kommer en tur på besøk til dæ Tone på torsdag, hadde vært kjempekoseli å få d til.

Har ikkje prøvd mæ på buss enda, men en gang må jo være den første ;-)

 

Va d på Storelva dåkker holdt til? Å ka va adressen?

 

Ellers hadde æ tenkt mæ på palettn i dag, men tia fløy fra åss, å vi e fortsatt hjemme. Pappaen begynne på jobb igjen i dag, så no begynne MI permisjonstid på ordentlig. Glede mæ til alle har fått smånurkan sine! Blir koseli me trilletura å beibitreff :-)

 

Anette: Æ har trua på d Nurk sir, spørs om du dukke opp på torsdag hos Tone ;-) Åååååå, d e så spennanes å følge me på dåkker, kem som e neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det mye!!

Jeg kommer og på torsdag til deg Tone:) Det er jo mange som skal. Kjempetrivelig det!! Jeg ser ut i uka hva jeg kan ta med, noe som ingen andre har. Men ser ut til å bli mat og drikke nok :)

 

Jeg har hatt en del kynnere nå i helgen

I går toppa det seg. Tror du det er i gang..... Sa samboen min spent

Å nei du måtte jeg si, skal nok være mye mer vondt end det her!!

 

Hadde tenkt meg til byen i dag, men er helt skutt

Stod ikke opp før 11, og da ble det for sent til treffet.

 

Ellers hatt en trivelig helg.

MIddag ute med et vennepar fredag, rallycross lørdag og grilling i går

Bare lykken :)

 

Pia: Gratulerer med jubileum

Viktig å kose seg ilag bare dere

 

Ellers ser jeg det skjer mye her

Vil tro at MInde og Anette er de neste ut :)

Og det er jo mange som står i kø etter dem....

 

Ha en flott dag jenter, så sees vi torsdag

Klem fra Maria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å grattis til dæ Pia me 10 år! Kor flott!

Håpe å se dæ å dåkker andre som æ ikkje har sett på ei stund hos Tone torsdag :-) Å alle andre åsså selvfølgelig, hehe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og grattis med 10 år Pia!!

Det er jo stort =)

 

Vi hadde 3 år nå i mai vi da, ikke mye å skryte av sånn sammenligna=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei Jenter...

 

Nættemor: Så spennanes å høre ka som skjer videre me dæ, for så vidt dåkker andre og!

 

Pia: Gratulere me 10 års :-)

 

Trur ikje d blir treff på mæ på Torsdag, pga blodtrykket! :( Må jo på sånn kontroll hele tia, før at dæm ska følge med! Urin e d ingenting me, men blodtrykket ville ikje ned!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Kor bra at det e så mange som vil komme på torsdag, jippi! :) Fikk melding fra Janne (mammamia) idag om at ho va innlagt på sykehuset og kom te å bli satt i gang på grunn av blodtrykket. Spennende! Ho har jo termin om ei uke så det går vel fint. Bra at du kan sitte på med Maria da Pia, siden Janne ikke kommer på torsdag. Bli spennende å se om det eventuelt e flere som ikke dukke opp pga. action!

 

Marlen: Vært koselig om du kom! Møtte Elke på treff idag og hun skulle også vurdere å komme og Kari Anne skulle høre med May Helen. Vi holder til på Storelva ja, buss 42 går hit - gå av på stoppet før Storelva som heter Mølnenga! Da går det sti rett opp til huset vårt, men oi - hehe, tror ikke det er egnet å gå der med barnevogn. Er nok lurt at du går te Ica og bilveien oppover (andre vei te høyre, forbi fotballbanen og opp veien te venstre etter Polarmåsen barnehage). Bare ring om du ikke finner frem! Adressen e Borgensvingen 95a!

 

Kjempevær idag da! Deilig å sitte ute på Paletten og verandaen heime! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei her e det stabilt gitt!! Så det bli nok ikke nå babys på lenge.

Alle æ har møtt no i de siste dagan e helt over sæ fordi æ fortsatt går her me mage.. Prøve fortvilt å få fram at ja æ gjør no det, å det går no helt bra for mæ det!!! Har ikke hastverk å tar alt som det kommer.. Men alle andre gjør visst ikke det gitt... E jo litt tungt akkurat det da, men prøve så godt æ kan å ta det med et smil.

 

No har vi vært på strandtur å grilla ilag me barnehagen te Sigurd. Va jo utrolig flott!! Været e jo bare nyyyydeli! Å ungan leka å kosa sæ.. Det å kunne vær me på sånne ting som forelder e utroli arti! Gled dokk masse!!!! =) Særli da han på slutten kom å va så stolt for han hadde funne ei sjøstjerne.. Den bor no i ei bøtte på trappa =).

 

Flott me kynnera Marie!! Det hjelpe på!! Å arti at vi e flere her no som har kynnera å litt småvondta her å der.. Ting skjer!! :-)

 

Når vi fær me pappa i mårra regne æ me å få vit om æ kan kom på torsdag eller ikke.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...