Gå til innhold

TROMSØJENTENE 12.06.08


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tone : Ja, du har så rett så rett.. Tenker i grunnen i de banene jeg også. Kan jo gå gravid til i midten av juli, og formen kan jo være bra i det eksamen skal avlegges.. Satser på å få ryddet ferdig her hjemme, så lest litt, ja=) Hadde vært så herlig å bli ferdig, helt klart=)

 

Spennende å se om det skjer noe for dere jenter i helga=) Skal krysse fingre og tær for dere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, var inne og sjekket værmeldingen te uka, meldt dårlig vær... Overskya og 8 grader frem te helga da det va meldt regn :( Spørs om det bli nå Bukta! Nån som har forslag te anna treff da, enten på kafè eller hjemme? Så kan vi jo hive oss rundt og dra te Bukta om været skull slå te...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes værmeldinga forandrer seg fra dag til dag, fra yr.no til pent.no

:-). Kan vi ikke vente til f.eks. søndag for å se hvordan været blir i kommende uke? Håper virkelig på godt vær nå!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AS: Ja ta bøkern fram å læs litt, så kan du jo ta eksamen vest formen e bra.. :-)

 

Enig me mammamia, været forandre sæ fra dag te dag.. Så kan jo avvente å se kordan været blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja viss du klare å lese AS så e d jo bare å prøve å se om du greie å ta den:)

 

va kosli på treff idag:)

 

har et lite spm. ka som kan gjøre at æ har ont der nede på høyre sia(sånn ca der blindtarmen sku vært, æ har fjerna den da)? e d bare lillingen som bevege sæ litt nedover, så d blir press på div ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja va et koseli treff!! E så arti at vi e så mange!! =)

 

Pusi: æ kjenne av å til at det nesten e som et blåmerke på innsia, kan det være at den lille lage press på det området du kjenne som ondt??

 

Vi får nok bare ta tålmodigheta te hjelp når det gjeld været ser det ut som!! Men håpe vi klar å få et utetreff snart, hadde vært knall!! =)

 

Her ryddes det i skuffe å skap te den lille kjæm, no vil æ ha system... Hadde jo handla så mye stæsj i dag at æ kom mæ jo nesten ikke inn døra me alle posan!! =) =) =) Arti å kunne gjør sånt av å til.. No har vi det vi ska ha, e godt det!

 

AS: æ må bare si at æ e imponert over at dokk studentan styre på.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja trur d kan være d... e på måte en sting/ ont følelse som ikke forsvinn... e veldi ont når røyse, bøye, å noen sitte stilling... e vell bare lillingen som leke sæ:)

 

håll på å årne sånn bildebok me bildan fra bryllupe på nette.. kjempe kosli:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, vi ser an været til uka, og så tar vi ute-treff hvis det ser greit ut!

 

Ja, koselig på treff idag, som vanlig. Æ satt jo der i 3 tima faktisk! Og underveis der tøyt vannet fram i leggan ja...det kjennes ut som det sprenge på, og æ får dype søkk når æ klemme fingeren mot dæm. Akkurat som æ hadde sist æ va gravid. Æ som va begynt å håpe/regne med æ sko unngå så mye vann i kroppen den her gangen, sia det hadde gått så greit så langt. Jaja.

 

Kom heim fra treffet til grønnsåpelukt og nyvaska hus, det va deilig da! Bortsett fra at det e masse jobb som gjenstår med å pakke ut av eske det vi hadde pakka vekk før rundvasken. Men så e det ENDELIG klart for å pakke fram babyutstyr, det blir koselig :-). Skru opp sprinkelsenga og legge babyklær i kommoden osv, det blir fint puske-arbeid framover.

 

Æ e enig, æ e imponert over dåkker studenta som klare å stå på med eksamena for lida, dåkker e flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiddeliduuu=)

 

Nå har jeg bestemt meg. Tar fram bøkene i morgen, og leser litt nå og da.. =) Kanskje er jeg heldig å blir ferdig med alt før sommeren=)

 

Nættemor : Trivelig med en skikkelig handletur=) Håper du ikke slet deg helt ut da=) Tar jo på å være på skikkelig shopping.. hehe.. Greit å ha alt i orden og vite at en har det en trenger;)

 

Ebenholst : Herlig å komme hjem til nyvaska hus, da=) Er så godt å bli overrasket med noe slikt.. særlig i disse dager når alt er så mye tyngre enn ellers=) Du får kose deg masse med utpakking av ting og tang, montering og ordning til babyen. Koselig koselig=)

 

Ellers da.. har dere begynt å motta meldinger fra kjente og kjære, som er nysgjerrige på den lille i magen? Det begynte hos meg for et par dager siden. Flere bekjente som har meldt og er nysgjerrige.. Ser for meg at det blir mange slike meldinger framover=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det begynt å tikke inn meldinger ja, kjempekoselig at folk bryr seg synes jeg :) Greit å ha litt tidsfordriv no om dagan!

 

Om været ikke tar seg opp te uka kan vi godt møtes hos meg onsdag, torsdag eller fredag! =) Har kaffe og te, men fint om noen har lyst å bake eller ta med noe å spise! Vi kan evt. ordne litt hver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone : Det høres ut som en flott plan for forrige uke =) Vi kan jo avtales nærmere=) Passer best for meg på tirsdag eller torsdag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AS= sliten jo, men hvis æ sku få gjort alt så måtte æ nesten bare trø te!! =) Va deili å få det heim da.. Litt surt å måtte kjøp ny pumpe, men sånn e det.. Den gamle har gått ut a produksjon så vi får ikke tak i den delen som e ødelagt lenger... KJEDELI!!

 

Ja æ e med på de fleste slags treff, så lenge det ikke bare bli i byen! :D

 

Ebenholts: det e godt når huset bli vaska.. her kasta gubben sæ rundt i går kveld å shaina, sia mamma å pappa kommer i kveld. =) Digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes herlig ut med nyvaska hus A og S! Håpe det blir det og her etterhvert :-) Mamma mene babyen må komme hjem til nyvaska hus, så æ har en følelse at ho kommer til å svinge sæ mens ho e her å passe J. Har nu småvaska litt sjøl i dag selv om æ ikke burde med tanke på bekkenet. Man blir jo så lei av å vagge rundt i rolig tempo å bare sysle med småsaker..

 

Babyklærne e lagt på plass i kommden nu og nu får vogndyna sæ en vask. Syns det e så nært til termin nu, rart at man snart har en nyfødt i huset igjen. Satt å mimra litt i formiddag å så på video fra Johanne va nyfødt :-)

 

Snart e Anders hjemme med ny bil :-) Herlig!

 

Håpe alle får ei fin helg og at det e nåkka action på gang M :-) Lykke til på føden A :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte no en tur på legevakta idag... hadde litt lite liv i magen.. men alt va viss bra... hadde viss en del regelmessige kynnera, så måtte kåmme tbake viss dem kom oftere å kraftigere... men merka ikke sjøl så mye t at d va ofte kynnera... så sa ho at ho greide ikke å bevege nåkka sæli på hode, vil d si at hode e nesten festa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) Å, for en fantastisk dag det har vært idag! Nydelig vær og jeg og min kjære har sulla rundt i byen etter å ha vært hos jordmor. Kjøpt inn masse stæsj rundt omkring, ordna te bryllupet og sånt, veldig koselig å kunne gjør det ilag. No grille vi ute og skal spise!

 

Ser ut som torsdag passer best te uka for hjemmetreff hos meg da!

 

Tove: Ja, tror det betyr at hodet e nesten festa ja når ho ikke klarte å bevege så mye på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Tone: Ja d hørtes koselig ut! E enig dær, koseligere når man gjør d ilag!

 

Hær blir d en ny tur før mæ på føden imårra! D blodtrykket vil ikje ned! Så e spent på ka dæm finn ut da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!

 

Traff akkurat Anette på obs med handlekurven full av grønnsaker. Så der skal det spises sunt med foreldre i huset;)

 

Høres godt ut med nyvaska hus, ja...

...og gratulerer med ny bil, Kari Anne!

 

Takk for lykkeønskinger, men belager meg på at det ikke skjer noe enda. Var hos jordmora på fredag. Alt fint med ungen og meg, og lite moden, så da er det bare på vente;)

 

Lykke til til dere to som skal inn på sjekk på føden imorgen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde en utrolig sunn kurv idag! Skjer ikke ofte!! =) Heheeh!! E nok mest fordi æ kjøpte mesteparten i går, men fikk så vondt at æ måtte vente med frukt å grønt.. =)

Har no henta mamma å pappa, å vært ute på verandaen i sola i nøyakti to minutta, før æ holdt på å omkomme a varme... Så inn me mæ i kulden!! =) Heheh!!

 

I mårra skal det plantes stauda.. Pluss en nydeli clematis.. Fantasisk flotte blomster på den, så æ bare klør i fingran etter å få den på plass å se den voks... :-)

Å har tenkt å plante tomat å paprika, det e så godt å ha utover seinsommern å høsten,for dem bli så god å safti!

 

Ha ei riktig god natt damer, godt du dro å fikk sjekka magen da Pusi.. Alltid best å få undersøkt det man lure på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone: Torsdag e en fin dag å møtes på. Passe fint for mæ i allefall. Kan godt ta med ett eller anna å bite i...

Ellers prøve no også æ å ta det mest mulig med ro. Skal til ny kontroll av blodtrykket mitt på mandag, håpe helgas slaraffenliv har gjort underverker!! Hadde jo satsa på sol-vær i dag og at dagen kunne nyes ute, men den gang ei... Får tilbringe dagen i sofa med spenningsromanen min. Hold på med siste bok av Stieg Larsson-bøker`n, kjempespennende!! :-)

 

Ønske dåkker en fin lørdag og ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter=)

 

Tone: torsdag høres flott ut=) Si bare ifra, så kan jeg kjøpe noe å ha med :D Kan jo avtales nærmere=)

 

Pusi: Flott at du fikk komme til sjekk! Greit å være på den sikre siden. Ikke minst, slippe å uroe seg. Er noe med det at nå har vi ikke bare oss selv å tenke på lengre. Så, da får en jo en anna terskel hva angår det å bekymre seg og det å si ifra=) Håper det går bra med deg=)

 

Mammamia: Håper blodtrykket ditt er bra på neste kontroll, ja=) Bra du får deg hvile nå i helga=)

 

Hviler i helga, jeg også =) Tenker på å ta fram bøkene, men klarer det ikke. Fokuset er ikke på skolen, naturlig nok=) hehe...

Strikker istedet på en babypose, jeg. Har måtte rekke opp en del, og blir så irritert. Hehe.. men, om jeg sliter så SKAL jeg iallefall klare det=) Nå ser det ut til at det går rette veien. Jaja.. er en nybegynner så er en nybegynner.. Kan ikke lære meg alt over natta, selv om det er ønskelig=)

 

håper det går bra med dere som skulle på sjekk på sykehuset nå i helga=)

Ha en strålende helg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Kvaløyvågen e det altså full fres i helga.. Mamma å pappa e jo her så Sigurd e helt i nihundreåtrædve omtrent! MEN: han gjorde store ting på potta i går kveld!! Å tissa der før idag!! Hurra!

Vi har vært ute i hagen å planta stauda, e kjekt at det begynn å fylles litt.. Men enda nån år te det ser bra ut... Jaja! Koseli å ha nåkka å puske med. Nyplanta tomat å paprika står i drivhuset, glede mæ te det bli nåkka å spise på... =)

 

No ska vi på Kval I Vågen, et årlig arrangement her ute. Me barneleka å loddsalg å masse greier. Kvalkjøtt spis bare Ulf, så resten av oss ska no ha "ordentlig" middag... =)

 

Etter det e det ringing te føden for å hør om de har tid te mæ i dag.. Bli no spennanes.

 

VIdere super lørdag damer!! =) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Uff før en slitsom mårra, vært på føden i 7 tima pga blodtrykket!! Tok sånn CTG registrering på mæ (hadde sammentrekkninge, men rart nok merke d ikje sjøl)

 

Ellers fikk æ ei sæng å ligge i etter d, så tok dæm blodtrykksmåling hvert 15 minutt, va heilt "rar" i armen etterpå!

 

Koselige folk dær oppe! Ska tebake mandag, før en ny sjekk!

 

Nættemor: Håpe dæm har tid te dæ dær oppe, bli spennanes å høre ka som skjer..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mzme : ååååh.. kan tenke meg at du er sliten etter en lang dag på sykehuset, ja! Hva tror de skjer framover da? Flott at du får nøye oppfølging! Er så fornøyd med at de har så bra kapasitet her i Tromsø! Trygt for oss, helt klart=)

 

Jeg har nå fått noen dråper fra den ene puppen. Kan love dere at jeg fikk sjokk da jeg så en hvit tørr flekk igjennom den svarte singletten min..hehe=) Owwwæææ =) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...