*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #76 Skrevet 11. juni 2008 Tihi.. Du altså! Nei, så kjedelig da. Hvorfor må du jobbe der?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. juni 2008 #77 Skrevet 11. juni 2008 Fordi hun er innlagt:( Så da blir det bare tv-titting og film i natt. Ååå så trøtt jeg kommer til å bli;P Nå får jeg tenke på å dra. Ha en super kveld videre, snakkes i morgen snuppa!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #78 Skrevet 11. juni 2008 Uff, så dumt hu er blitt innlagt da:( Vi får snakke en annen dag da vettu. Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. juni 2008 #79 Skrevet 12. juni 2008 Hei snupp! Hatt en fin dag? Skal på tupperware-party nå jeg;) Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #80 Skrevet 13. juni 2008 Hei:o) Har ikke sett du har skrevet før nå jeg.. Tok test og den var negativ:( Skjønner ingenting jeg. Skal få ordnet time til gyn. så fort Morten har ferie. For vil ikke reise alene. Men var jo egentlig klar over det. Men rart TR ikke har kommet.. Klem glad ideg
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. juni 2008 #81 Skrevet 14. juni 2008 Neeei var den neg!!!??? Nå skjønner jeg INGENting!! Kjempebra at du skal få ordnet gyn-time så fort Morten får ferie, du får sikkert pergo og så blir du gravid med én gang! Når har Morten ferie da? Så snill han er som drar sammen med deg! Alt klart for besøk i dag? Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #82 Skrevet 14. juni 2008 Jupp, den var det:( Morten begynner ferien sin andre uka i Juli:o) Ja, hadde ikke klart å dra uten han trur jeg.. Så nå har besøket akkurat reist hjem. Har kost oss masse:o) Du har gjort da? Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. juni 2008 #83 Skrevet 15. juni 2008 Heii! Det var koselig med besøk? I går var vi hos pappa og grilla og koste oss:) I dag skal vi på peppes med lillebror og kjæresten hans. Rett etter det skal jeg møte hun jeg skal til Mallorca med. Vi skal på café og skravle litt, så skal vi se sex and the city! Noe drit at det øspøs regner da! Hvordan er været hos dere? Skal du i dag da? Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #84 Skrevet 15. juni 2008 Titt titt! Jepp, var kjempe koselig. Fikk såå mye fint:o) Det hørtes koselig ut snuppa mi.. Skal kose deg masse du da:o) Heldig du er. Nei vi skal bare være hjemme idag. Sliten etter besøk igår. Hehe. Ingen TR har kommet heller. Blæ.. Takk for at du orket og høre på sytingen min her om dagen. Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. juni 2008 #85 Skrevet 15. juni 2008 Så bra da!!! Hva fikk du da? Jaa, gleder meg!! Blir så irritert da. Skal liksom bestille sydentur, og da lønner det seg jo å bestille så fort som mulig. Men Marius mener at vi har sååå god tid, og gidder ikke se på turer en gang, grrrrr! At det skal være så vanskelig, mannfolk! Ellers så tror jeg det blir en koselig dag, hehe. Deilig å bare være hjemme og slappe av og da:) Så irriterenda at tanta ikke har kommet. Kanskje du skal prøve pyrodoskin, eller hva det nå heter;) Hvis du skjønner hva jeg mener:P Bare hyggelig, skulle bare mangle. Var ikke syting da, skjønner godt at du har det vanskelig. Kjempebra at du får hjelp, man kan ikke klare alt selv. Du er så sterk du snuppa mi. Klem PS. Nå satt han seg veldig irritert foran dataen "jeg får vel se på noen turer da så du blir fornøyd". Grrrrr!!! HAHA
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #86 Skrevet 15. juni 2008 Fikk kjede, lysestake til å ha på veggen, serviett holder, servietter, lys, sengesett, laken, kattebok, ett rosa håndle, morten fikk blått, 2 blomster, også fikk morten litt klær:) Det er dt jeg kom på. Hehe, ja det er mannfolk det snuppa.. Tihi. De har alltid så god tid. Kjenner igjen det der.. Jepp, deilig å bare slappe av etter en dag med besøk:o) Det regner forresten her å. Litt opphold nå med sol som kommer nå og da. Irriterende med den tanta ja. Gjett om det er. Hmm, kansje det du. Får se hva som skjer. Kjenner jeg tanta rett,så kommer den snart. Hehe. Sterk og sterk, fru blom. Den saken kan man diskutere. Tihi. Hehe, for en rar samboer du har, snuppa! Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. juni 2008 #87 Skrevet 15. juni 2008 Åååh så mye fint!! Heldiggriser;) Syntes de at det nye huset deres var fint da? Gleder meg masse til å komme og se! Ja, mannfolk altså, hvorfor skal de være sååå treige!!? Han mener at jeg ar dårlig tid, er jo ikke mange som venter med å bestille til to uker før man skal dra da:P Kan tenke meg at det er deilig å bare slappe av:) Akkurat nå er det litt opphold her og. Hvor lang tid pleier det å ta før du får mensen når du har gått så lenge over? Tihi, synes du er kjempesterk jeg! Ja han er raaar;P Men stort sett veldig søt da;) Får alltid vilja mi til slutt, haha! Lurer på om jeg er gravid jeg, hmm... Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #88 Skrevet 15. juni 2008 Veit.. Kjempe masse fint fikk vi.. Ja, de syntes vi bodde kjempe fint og at huset var fint. Eneste var at vi bodde så langt fra de. Hehe. Gleder meg masse til du kommer:o) Veit du når enda? Hehe, veit ikke hvorfor jeg:p Å, det husker jeg ikke igrunn. Men om jeg ikke er gravid, håper jeg inderlig den kommer snart.. Du syntes vel det du snuppa. Når skal du teste da?) Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. juni 2008 #89 Skrevet 15. juni 2008 Så bra da!!! Finner ut når jeg kan komme etter vi har bestilt tur, så vet det snart:) Skal si ifra jeg:) Gleder meg masse jeg og! Får satse på at tanta kommer snart hvis du ikke er gravid. Kan jo hende at du har hatt sen EL, og at det derfor er litt tidlig å teste. Har du merket noe EL-slim eller noe sånt da? Jeg skal teste på onsdag, må få kjøpt meg en CB digital, best å få det i klartekst! Føler meg veldig gravid akkurat nå, men er nok bare innbildning;P Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #90 Skrevet 15. juni 2008 Okei:o) For litt kjekt å vite. Hehe. Håper også du får vært på Tusenfryd.. For å være helt ærlig så har jeg ikke holdt utkikk etter EL-slim denne mnd. Siden jeg ikke har hatt TR siden April. Hehe, håpe den er positiv da:o) Nå sprutregner det her. Hehe.. Deilig:o) Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. juni 2008 #92 Skrevet 16. juni 2008 Skjønner at det er kjekt å vite, vil bare ikke love noe før jeg vet helt sikkert:) I dag sank tempen masse, ååå!!! Så jeg får vel TR i dag, 2 dager for tidlig. For noe dritt, for det passer jo så dårlig i forhold til EL og når jeg kommer hjem fra syden når jeg skal gå på pergo:-S Har sprutregna her og, æsj!!! Gleder meg til sydentur nå Skal du i dag da? Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. juni 2008 #93 Skrevet 17. juni 2008 Hei pus, er du ikke på nett om dagen?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #94 Skrevet 21. juni 2008 Hei snuppa mi! Du er vel på vei til syden du nå.. Heldig grisen:o) Jeg skulle jo være med husker du?! Hehe! Vært uten nett ja, for det jævla torden og lyn været tok nette vårt. Svidde hele modemet her.. Arg. Begynte å blø bittelitt idag, men ikke noe sånn ordentlig.: Håper den bare kommer snart jeg da.. Klem glad ideg
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #95 Skrevet 29. juni 2008 Titt titt! Hvordan var det i syden da, snuppa?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. juni 2008 #96 Skrevet 29. juni 2008 Hei snuppa mi! Syden var kjempebra! Og om en halvtime drar jeg til flyplassen igjen, for nå skal jeg 2 uker til Kreta;) Hvordan går det med deg da snuppa? Kom dumme mensen? Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #97 Skrevet 29. juni 2008 Hei! Så bra:) Heldig du er da. Bare kose deg du nå da.. Mye måtte dere ut med Kreta turen da? Her går det bare bra. Ja, akkurat ferdig nå.. Snufs! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå