Gå til innhold

Silje & Silje's skravletråd:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittei snuppa mi:)

Håper du har hatt en kjempe fin kveld.. Vi har bare handlet og slappet av resten av kvelden:) Nå sover Morten mens jeg sitter her. Får ikke sove, er jo så varmt her nå.. Hadde vært moro om du ble med til Tusenfryd den 29:o)

Klem glad ideg<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Titteeeei<3

Har hatt en grei kveld. Ble litt skummelt på jobben, for hun ble dårlig, men det ordnet seg. Nå sitter jeg her på bim, pluss har på tv3.. Et program om giga-peniser, jaavel;P Er ikke det jeg pleier å se på akkurat, hehe, men har ikke kommet så langt at jeg har byttet kanal;P Burde vel legge meg snart jeg og, men det er så kjedelig! Hehe.

Har du hatt en fin kveld da? Håper det!

Ja det hadde vært kjempemorro!:) Er du tøff når det kommer til berg og dalbaner og sånt?

Klem glad i deg<3

Skrevet

Titteiiii<3

Å, sånt er skummelt ja!

Hehe, ja du liker vel å se på det du.. Tihi.. Haha, skyld på det at du ikke har kommet så langt med å bytte kanal du.. Ja, det er kjedelig å sove.. Hehe..

Joda, har det vettu..

Kjempe moro ja. Gjett om.. Nja sånn både og.. Hehe.: Er du?

Klem glad ideg<3

Skrevet

Haha, ja jeg nyyyyter det;P Nå har det begynt noe annet da, som jeg ikke vet hva er. Skjønner ikke hvorfor jeg har på tv´n en gang, hihi. Når pleier du å våkne om morgenen? Må opp 10 i morgen jeg, synes det er såå tidlig;P

Jeg er veldig veldig redd, hehe. Men jeg tør å ta det meste til slutt, og da synes jeg det er supergøy, selv om jeg skriker masse;)

Klem glad i deg<3

Skrevet

Hmm, er litt opp og ned igrunn.. Hehe. Men nå får jeg jo IKKE sove da. For vannet til Mira gikk i senga mi. Så nå blir det kattunger iløpete av natta:) Tihi!

Hehe, sånn som meg du da igrunn;)

Skrevet

4 HERLIGE kattunger kom inatt:) Men en av de er døde. Men alikevel har vi 3. En skal vi ha selv, en har vi alleredet gitt bort, så har en igjen:)

Skrevet

Opp:)

Skrevet

Ingen svar idag eller?? :(

Skrevet

Hei snupp. Har vært litt hektisk i helgen, unnskyld! Gratulerer såååå mye med kattunger:) Er de nydelige eller? Alt gikk bra med moren? Så trist at den ene døde da:( Men herlig at dere fikk 3 ihvertfall, og at dere skal beholde en. Er nok ikke lenge til dere får gitt bort den siste.

Var på fest i går og der var 2 stykker gravide. Hun ene er naboen min, 5 uker på vei. Det var en så utrolig vond følelse det. Ville jo bare være overlykkelig på hennes vegne, men det var så vanskelig:( Skulle gjort sååå mye for at det var meg som satt der og drakk alkoholfri øl. Babyen var ikke planlagt en gang! Noen som er heldige og får det til uten problem. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg jeg nå. Mannen hennes er jo kompisen til Marius, så håper at Marius blir så babysyk nå at han går med på å sjekke seg.

Klem glad i deg<3

Skrevet

Heiii<3

Hihi, det går bra.. Bare så du svarte på ett annet innlegg igår, og ikke meg. Snufs. Neida.. Hehe..

Takk. Ja, de er kjempe nydelig. Om du går inn på profilen min ligger det biler av de der:o)) Vi har fått gitt bort den siste.. Hehe. Skal beholde den oransje selv da.

Skjønner godt at det er vanskelig. Veit akkurat hvordan det er.. Er ikke så enkelt å være glad på andres vegne når man strever selv. Uff, håper det skjer noe hos deg snart å snuppa mi. Det fortjener du virkelig:o)

Klem glad ideg

Skrevet

Jeg vet:( Måtte bare svare henne for jeg hadde lovet å komme inn på morningen og se om hun hadde testet pos eller ikke. Så da måtte jeg bare inn å svare før jeg dro på fest. Skulle gjerne svart deg og, hadde bare ikke tid:´-(

Jeg kommer ikke inn på bildene dine fra profilen din. Du må krysse av i en boks eller noe, så man får opp link til bildene dine i profilen.

Tuuusen takk snuppa mi<3 Det fortjener virkelig du og!!! Du har ikke fått mensen enda? Tenk om du er gravid nåååå!:D Hadde ikke hatt noe problem med å bli glad på dine vegne ihvertfall:) Men er kjedelig når alle rundt deg blir gravide bare mannen deres ser på dem omtrent, mens man selv prøver så hardt og ikke får det til:( Det vet du vel alt om!

Klem glad i deg

Skrevet

Ok:o)

Hadde lagt de inn på dib jeg. Hehe. Var så mange som ville se de der;o) Her er linken:

http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/529900/offset/2

Takk<3 Nei ingen mensen her enda gitt. Men tro meg, den kommer.. Hehe, du er så go du da snuppa mi:o)) Jepp, det veit jeg ALT om. Ikke noe moro i det hele tatt..

Klem glad ideg

Skrevet

Åååh så nydelige og små!!!!<3

Skriver du på skravle på dib?

Neeeei den skal ikke komme, det har jeg bestemt!!! Og nå MÅ du jo teste snart, hihi. Er så spent jeg nå, skjønner ikke hvordan du holder ut! Hadde testet 100 ganger allerede jeg hvis jeg var deg;P

Klem glad i deg

Skrevet

Ja, de er kjempe nydelig!

Er bare innom engang iblant:o) Kjenner noen der..

Hehe, du har bestemt det du ja.. Hihi! Skal teste til lørdag:p så du MÅ nok vente noen dager til.. Hehe! Ja, du hadde det du tenker jeg..

Klem glad ideg

Skrevet

Åååh det er jo sååå lenge til!!!!;P

Håper det går fort fram til lørdag, hehe. Tenk om den blir positiv!!!!:D

Det MÅ den bare bli!!:)

Klem glad i deg

Skrevet

Hehe.. Du får fortsette å håpe for meg du da:o))

Skrevet

Jaaaa *Krysseskrysseskryssekryssekryssekrysse*

Skrevet

Tihi.. Du er såååå go snuppa mi<3

Gleder meg MASSE til den 29, så håper du blir med:o)

Skrevet

Jaaa, håper jeg kan være med!!!!!!!<3

Nå skal vi bestille pizza *Nam*

Skrevet

Håper jeg å<3

Nam nam! Har akkurat spist gryterett og hvitløks baguetter vi da:o)

Skrevet

Mmmm!!! Det hørtes også kjempegodt ut!!!:D

Skrevet

Var det å..

Er ikke min beste dag idag:( Er så lei meg og bare vil gråte! Veit ikke helt hvorfor..Er ei som hadde skrevet i dagboka at hu hatet folk som snoka mi siden hennes på nettby. Da MÅTTE selvsagt hu kjærringa kommentere der da,, La meg gjette hvem som snoker, tykke Silje, heheheh..

Sliter skikkelig med selvtillit og har depresjoner så det holder til tider. Har INGEN ordentlige venner her, som jeg kan fortelle ting til. For det går bare videre til andre.. Så egentlig håper jeg på at vi får flyttet til drammen om ikk så mange årene.. Også håper jeg dt blir en baby på oss snart, så vi kan gå videre

Skrevet

Fyyy søren, er det mulig!!!!:´-( Hva slags mennenske er det som kan finne på å skrive noe sånt! Hun har nok kjempestore problemer med seg selv. Skjønner godt at du blir lei deg, men prøv og hev deg over det. Du er en helt fantastisk person, en av de snilleste menneskene jeg har møtt. Og jeg synes du er utrolig vakker jeg. Spør Morten, han synes garatert at du er verdens nydeligste:) At andre sier sånt om deg tyder bare på at de er noen misunnelige drittsekker, som tar ut usikkerheten sin på andre.

Det er så vondt å høre at du sliter med lav selvtillitt og depresjoner, for du fortjener så innmari å være lykkelig! Prøv å tenk over alt du liker med deg selv, så ser du kanskje det jeg ser, at du er pen, snill, omsorgsfull osv osv osv:) Du har ikke tenkt på å gå til psykolog da? Det har jeg gjort, og det hjelp veldig. Håper dere får flyttet til Drammen, så du får noen ekte venninner å dele tankene dine med. Og snart får du en baby vettu. Dra til legen snart og få hjelp, så har du nok en spire i magen innen høsten<3 Hvis du ikke er gravid allerede da;)

Skrevet

Nå triller tårene her.. Jeg kan si alt til deg, og du kommer alltid med så gode ord, Silje..

Ja, har tenkt på det.. Hadde kansje hjelpet litt igrunn. Men må bare vente litt..

Skrevet

Selvfølgelig kan du si alt til meg vennen min!<3

Håper du får det bedre snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...