Gå til innhold

Silje & Silje's skravletråd:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig tror jeg det<3

Gleder meg såå mye til du skal teste!! Hvordan test har du?

Er så gira nå jeg, gleder meg til i morgen!. VIL ha pergo!!;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke kjøpt test enda:o) Men tenkte på CB digital:o)

Hehe, skjønner du er gira:o)) Me ikke ta gleden på forskudd nå da snuppa. Hehe.. Kan jo hende de vil sjekke deg osv før du får noe?!

Skrevet

Digital er super!!:D

Skal prøve å ikke ta gleden på forskudd. De sjekker meg jo der, tror nok det er større fare med at sambo ikke har sjekket seg. Men om de trenger å ta masse prøver av meg osv, så er jeg ihvertfall i gang:) Bedre enn å sitte hjemme og lure på hvorfor ingenting skjer;) Og hvis jeg ikke får noe fordi sambo ikke har sjekket seg, så tror jeg kanskje han innser at han må til pers hvis noe skal skje. Heldig du er som har en samboer som vil utredes!

Skrevet

Okei:o))

Er den negativ til lørdag og ingen TR dukker opp, så skal vi kontakt gyn. å:o)) Bare vente med å bestille time til Morten får ferie penger i Juli.

Nå prøver jeg å finne ut om jeg har råd til 1200kr i sterilisering på Mira denne lønninga. For kan ikke slippe hu ut før vi har gjort det. For da er det er STOR sjanse for at hu blir gravid igjen. Vil ikke det.. Men er ikke enkelt å holde en katt som elsker å være ute inne heller..

Skrevet

Uff, det hørtes ikke helt lett ut nei:( Håper dere har råd til det da!

Så spennende at dere skal kontakte gyn hvis testen blir neg. Men den blir positiv da;)

Skrevet

Kjipt det koster det dobbelte å sterilisere jenter enn å kastrere gutter.. Men men! Orker ikke flere kattunger, så det ordner seg sikkert:)

Ja, blir spennende.. Hehe.. Og du og den positive testen da:p

Skrevet

Ååå så dumt!!!:( Men skjønner at du ikke orker fler kattunger, er litt jobb å få gitt dem bort og sånt.

Hehe, må jo tenke positivt:P

Skrevet

Jepp er det.. Men vi får bare ta det som det kommer:o) Blir hu evt gravid innen vi får sterelisert hu, så er det ikke noe problem å ta abort hos dyrlegen den dagen vi skal sterelisere hu:o) Men vi satser på at det ikke skjer en gang til. Hehe

Ja, man må jo det da:o)

Skrevet

Litt trist å ta abort da;) Far satse på at det ikke skjer igjen ja. Hvordan merker dere at hun er gravid da? Bra at det er noen som får barn uten problem da, hihi. Kan hun ikke "smitte" deg litt:P

Skrevet

Ja det er det. Men om hu evt blir gravid innen vi får sterelisert hu, så er hu ikke lang på vet. Så da gjør det ikke noe. Hehe, det ser man VELDIG fort på magen hennes.. Tihi..

Skrevet

Tihi, da så;) Skal du i kveld da?

Skrevet

Slappe av med gutten min:o) Weee. Du da?:)

Skrevet

Samme som deg;) Men jeg synes det er litt kjedelig, hihi. Har jo vært hjemme i hele dag! Spent på i morgen jeg, tenker alt for mye. Siden jeg ikke leser til eksamen mer tror jeg at hjernen min er understimulert, og begynner å tenke på alt for mye tull:P

Skrevet

Hehe..

Skjønner du er spent på morgen dagen:))) Hadde jeg vært å! Tihi, sånn er dt vettu!

Skrevet

Jepp jepp, gleder meg som en liten unge;)

Er ganske redd for å bli skuffa da. At hun mener alt er fint og at hun ikke kan hjelpe meg før sambo har sjekket svømmerne.. Hører det for meg:( Håper egentlig at jeg ikke har hatt EL denne mnd.. Skal si at jeg har hatt en SA da, selv om det kanskje bare var en kjemisk, så tror hun kanskje at han har fungerende svømmere;P

Skrevet

Hehe.. Må du ikke juge sånn da:P Neida..Det ordner seg sikker snuppa mi:o))

Skrevet

Det er jo ikke å lyve, kan jo regnes som en tidlig SA;) Uansett så viser det jo at sambo har svømmere som er i stand til å befrukte meg:) Selv om spira ikke ville bli så lenge:(

Skrevet

Sant:p

Men veit du hva snuppa mi??? Jeg kommer til OSLO I MORRA kveld:o))) Jippi.. Skal sove hos din kusine:o) Tihi!

Skrevet

Hei vennen<3

Hvorfor kunne du ikke komme til Yvonne allikevel?:-S

Klem

Skrevet

Nei, du skjønner at dette var meningen:

Jeg skulle komme til Yvonne idag, så skulle hu være med hjem til oss på fredag. Men så sendte hu melding idag om at hu ikke kunne alikevel. For hu hadde *glemt* at hu hadde kyssesyken, og orket da ikke å kjøre så langt.. Så alt ble bare surr..

Klem

Skrevet

Skal sende deg en pm jeg.. Men posten din er full eller noe. Må dra nå, men hvis du sletter posten din, så svarer jeg deg når jeg kommer hjem:)

Skrevet

Ok:o))

Slettet nå:o))

Skrevet

Nå har jeg kommet hjem, og gjett hva jeg holder i hånda!!? En pakke med pergo!!!!!:-D Er så utroolig glad jeg nå.

Hun var så utrolig snill og forsåelsesfull, og vi snakket lenge om tankene mine rundt prøvingen og alle bekymringene mine. Hun sa at alt så helt perfekt ut, og siden jeg har blitt gravid en gang før kommer jeg til å bli det igjen. Hun trodde at jeg kom til å bli gravid i løpet av sommeren, og kunne så og si garantere at jeg ihvertfall ble gravid innen et år:) Føler meg så sinnsykt letta jeg nå! Jeg fikk bare en kur meg pergo (den varer jo to sykluser), fordi hun ikke ville utsette meg for alt for mye hormoner uten at sambo hadde sjekket seg. Men er storfornøyd med at jeg i det heletatt fikk én kur jeg!:D

Skal svare deg på pm straks:)

Skrevet

Åååå:o)) så bra du fikk pergo.. Jippi..

Ja, det trur jeg du kommer til å bli igjen å:o)) Tar nok ikke lange tiden nå snuppa mi.. Oi, så moro da. Da satser vi på det:o))

Skrevet

Tuuusen takk snuppa!!:) Jeg må jo komme etter nå som du har spire i magen;)

Åååå jeg må jobbe på rikshospitalet i kveld jeg, der er det ikke nett!!! ÅÅÅÅ! Hva skal jeg finne på da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...