*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #26 Skrevet 8. juni 2008 )) joda, ting ordner seg sikkert.. Snakket en del med Yvonne å) Hu skal få snakket med deg om når det passer at dere kan komme:o))
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. juni 2008 #27 Skrevet 8. juni 2008 Jepp snakker med hu nå Om en ukes tid, så vet jeg nok når det passer! Og da SKAL vi være gravide begge to!!! JEPP DET SKAL VI!!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #28 Skrevet 8. juni 2008 Okei:) For er litt kjekt å vite.. Hehe! Å, hadde vært koselig om dere ble litt lenger enn bare en liten helg:o) Hehe, ja vi skal det da:o))) Hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. juni 2008 #29 Skrevet 8. juni 2008 Det kan jeg nok ikke desverre, for jeg må jobbe:( Men er jo kjempekoselig med en helg og<3
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #30 Skrevet 8. juni 2008 Å.. Jobber du vær dag hele sommerferien? Unntatt helgene?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. juni 2008 #31 Skrevet 8. juni 2008 Regner med det ja:( Har sagt meg villig til å være med dem en hel uke og hvis de skal reise bort. Tenkte å kjøpe ny bil, så da kan jeg jobbe masse i ferien og tjene penger til det:) Tror jeg har fått bihulebetennelse, så jeg skal til legen i morgen. Skal spørre om pergo, krysser fingrene for at jeg får det!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #32 Skrevet 8. juni 2008 Ja, ok! Håper du får det da:) Nå skal jeg finne senga:) Natta. Klem glad ideg:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. juni 2008 #33 Skrevet 8. juni 2008 Natta, sove godt<3 Klem glad i deg
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #34 Skrevet 9. juni 2008 Heiii snuppa<3 Du har gjort idag da? Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. juni 2008 #35 Skrevet 9. juni 2008 Heiii pus<3 I dag har jeg vært litt med en venninne. Etter det dro jeg til legen, har bihulebetennelse *auuu*. Spurte om pergo, men det ville han ikke skrive ut:( Ble henvist til gyn da. Han ble så oppgitt over Marius som ikke vil levere prøve, så han skrev et brev til han. Marius sa han skulle ta det til etterretning, hva nå enn han mener med det.. Ellers har jeg bare slappet av:) Har du gjort i dag da? Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #36 Skrevet 9. juni 2008 Hei pus<3 Uff, ikke noe dielig med bihulebetennelse da.. Aldri hatt dt før jeg da.. Så dumt han ikke ville skrive det ut for deg da.. Hehe, kansje Marius vil gjøre noe med det nå da:o) Håpe det.. Nei, har ryddet litt. Skal jo ha familiebursdag på lørdag:o) Så greit å få gjort det:o) Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. juni 2008 #37 Skrevet 9. juni 2008 Er bare plagsomt, vondt i huet og tett i pappen;) Får håpe han vil gjøre noe med det nå ja. Tror jeg skal bestille meg time hos privat gyn i morgen, så kanskje det finnes et liiite håp for at jeg kan få prøve pergo i sommer. Ååå hvorfor skal det være så vanskelig å få det!!! Grrrrr, synes alle andre får det bare de sier de har prøvd noen mnd jeg.. Så koselig med familiebursdag!! Flinke snuppa som alltid rydder;) Blir vel gøy å vise fram nye huset? Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #38 Skrevet 9. juni 2008 Håpe du blir fort frisk igjen da snuppa mi<3 Ja, han burde vel det nå. Hehe. Ja, du får gjøre det:) Er du heldig får du kansje time ganske snart å. Har hørt det er vanskelig å få det ja.. Dumt.. Ja, blir kjempe moro det:o) Hehe! Bare håper det blir fint vær, for skal grille.. Regner det får jeg sende Morte ut.. Hehe. Jeg og Morten diskuterte nye babynavn igår da.. Hehe.. Litt mer enige nå da:o) Jente blir Tuva Nathalie og gutt Tobias Leander.. Litt poppis navn, men elsker Tuva og Tobias:o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. juni 2008 #39 Skrevet 9. juni 2008 Tuusen takk snuppa mi!!!<3 Er litt skeptisk da, for det er kjedelig å bruke rundt 1000 kr hvis jeg ikke får pergo.. Blir så sliten av at alt skal være så vanskelig! Skulle ønske jeg var litt tøffere i trynet og "krevde" pergo! Åååh så nydelige navn!!! Tobias og Leander er 2 guttenavn jeg og har tenkt på. Tuva og Nathalie er også kjempefint. Og navnene passet jo utrolig godt sammen! Skal dere bruke begge navnene eller bare ett?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #40 Skrevet 9. juni 2008 Ja, det er jo sant. Ja, vi har bestemt oss nå trur jeg:o) Vi vil prøve å bruke begge:o) Ellers blir det jo bare til *pynt* hehe. Får se hva som skjer;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. juni 2008 #41 Skrevet 9. juni 2008 Så fint da! Er så lett at man bare bruker første navnet. Tenk når dere ser den lille på UL, og får vite om det er gutt eller jente. Da finner dere ut hvem som er der inne;)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #42 Skrevet 9. juni 2008 Ja, håper det skjer snart:d
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. juni 2008 #43 Skrevet 9. juni 2008 Håper du har en spire i magen akkurat NÅ!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #44 Skrevet 10. juni 2008 Tihi:o) Det gjør du vel;o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. juni 2008 #45 Skrevet 10. juni 2008 Heeeei<3 Lørdag du skal teste? Jeg og monca synes at du skal teste snart;) Hva driver du med i dag? Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #46 Skrevet 10. juni 2008 Heii<3 Jepp lørdag, for får ikke penger før på fredag.. Hehe, dere syntes det ja:o) Koselig da.. Nå spiser jeg frokost.. Hehe.. Ferske reker på brødskiva:o) Namnam.. Du da? Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. juni 2008 #47 Skrevet 10. juni 2008 Ååååh NAM!!!! Nå har jeg laget meg frokost, havregrynsgrøt:P Har akkurat ringt balderklinikken for gyn-time, tror du ikke at jeg fikk time i morgen, JIPPI!!!!!!!!! Åh som jeg håper at jeg får pergo!!! Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #48 Skrevet 10. juni 2008 Oi, også så fort da:o) Så bra.. Ja, får håpe du får det da:o))
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. juni 2008 #49 Skrevet 10. juni 2008 Tusen takk!! Synes du skal bestille time der en dag og jeg, hehe. Så kan du og få hjelp! Men du trenger det vel ikke du siden du er gravid allerede;)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #50 Skrevet 10. juni 2008 Har tenkt til det:) Må bare få litt bedre råd først:o)) Ja, men så koselig at du trur det enda da snuppa mi<3 tihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå