Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mamma_ønsker_igjen. Dytt innpå. Holder med en eller to så gir det seg etter noen strakser. Helt utrolig. :) Tyggetablett som virker kjappest. Jeg vet det ikke er så godt, men det funker. ;)

Har hatt hypermesis med de to første i ni mndr hver. Håper det blir bedre om jeg får til en til. Alle gode ting er tre. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, høres ut som du har hatt et par tøffe svangerskap ja. Er helt overbevist om at alle gode ting er tre:-) Du kommer til å få et fantastisk svangerskap. Skal huske på det med de tablettene. Kjempe godt råd.

Skrevet

Er det forresten gutter eller jenter du har, eller en av hver? Er det egentlig forskjell i hvordan man reagerer med tanke på kvalme og hvilke kjønn babyen har. Jeg har jente fra før.

Skrevet

heisann...:-)

Ingen symptomer å rapportere..:-(

Men så har jeg ikke ikm før torsdag i uke 25.

Jeg skal ikke teste før ikm for jeg er så redd for sånn kjemisk graviditet.

Ellers så er jeg trøtt og sliten etter konfirmasjonshelg hjemme, så

nå skal jeg finne senga:)...God natt alle sammen..

Skrevet

Jo jeg har hatt en spennende uke.. Fremdeles spennende.

Kalktabletter knaskes for harde livet.

Var på Vitanova i København jeg da. Det er kjempe koselig der.

Er veldig usikker på om at jeg er gravid jeg da. Mest redd for at det er kroppen som prøver å skille ut noe som ikke skal være der.

Skrevet

Hei, hei, jenter.

Et det noen som har fått noen flere symptomer. Jeg har ingenting, annet en litt mensmurringer, og det tror jeg kommer av spenning : )

Maleen: Da har vi vært i københavn omtrent på likt. Jeg var hos Nordica 4. juni. Dette er spennende : ) Har du gjort flere forsøk, eller er dette første? Dette er første i denne omgangen for oss. Vi har en gutt på 4 år fra før, han har vi laget hos Stork.

Skrevet

Har to med samme kjønn. Mine to skjønne gutter. ;) Er fortsatt sensitiv for lukt. Blir spennende. :)

Skrevet

snuppa ønsker seg en til: Det er vår første gang på Vitanova. Så jeg har heller ikke så stor tro på at det funker. Har ei datter som snart er 11 fra før jeg da. Vi har en spennende tid fram for oss. Med psykiske eller faktiske symtomer.

Skrevet

Vi er i første pp, og har ingen forhåpninger!

Men de siste dagene har brystvortene mine vært sinnsykt ømme, og jeg er utrolig trøttt. Så jeg krysser fingrene, og er både håpefull, men realistisk på en gang...

:) Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg har IKM på tirsdag hvis syklusen min er lik som da jeg gikk på pillen.

Er så redd for at jeg bare har "fantom-symptomer"...

Har vært kvalm og hatt mensmurringer som kommer og går i en uke nå. Og en sjelden gang litt følsom/rar på brystvortene.

Sinnsyk trøtt i går.. men kanskje det var pga jeg var sent i seng i helgen??

Time will tell...

Skrevet

Jeg har blødd neseblod! Det er et ganske sikkert tegn hos meg. Starter en stund før ikm. :) Yes, håper det stemmer. :) Lo nesten når jeg begynte å blø isted. ;)

Skrevet

Randis: Blødd neseblo, så spennende da.. Håper det stemmer for deg....

Skulle ønske jeg snart kunne begynne å teste.. Er kjempe nyskjerrig. Dagene går kjempe sakte.. Har IKM på tirsdag så jeg får smøre meg med tålmodighet.

Skrevet

Hei, nå er det jo lenge til de første testene blir brukt. Uke 25 starter på mandag. Håper mange får positive tester da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...