Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har IKM torsdag i uke 25 om syklusen min er stabil. Håper virkelig på å få til noe denne pp. Flere som vil skravle litt frem til da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil være med. Vet ikke akkurat hvilken dag IKM blir enda, men det bør bli i uke 25. Er allerede utolmodig, så det lover jo godt for tiden frem til IKM : )

Skrevet

Jeg henger meg på her tror jeg. Hadde en irriterende lang mens denne gangen, så trodde jeg hadde ikm i uke i uke 22, men nå satser jeg det er i uke 25 i stedet. Tiden snegler seg frem.........

Skrevet

jeg håper inderlig at jeg me sikkerhet har IKM 20 juni... Har i det siste hatt laaaaange sykluser pga av PCO og i tillegg en større cyste som har plaget meg.... men etter kikkhullsoperasjonen den 24 april så fikk jeg mensen dagen etter og så akkurat 28 dager etter fikk jeg mensen igjen... JIPPI=) så nå håper jeg syklusene er regelmessig videre, ellers blir det vel pergo i juli....

men aller mest håper jeg jo så klart at at jeg blir gravid nå så klart.. har jo prøvd i 1,5 år nå.. og vil gi dattera mi en søster eller bror=)

håper håper snart.... i tillegg gifter jeg meg i juli=) <3

dere da? hvor lenge har dere prøvd og har dere barn fra før?

Skrevet

heihei...

Har også IKm uke 25, litt usikker på dato! alt etter hvor lang syklus er... er vel enten mandag eller fredag :) Tipper det snart er tid for EL hehe :)

Noen som vet om det er viktig at man skal teste på samme tidspunkt hver dag når man tester etter EL?!

Skrevet

Har to gutter på 2,5år og en snart 10 år. Er min 7.pp nå. Må sies at jeg har vært gravid fire ganger på disse sju mnd. Blir veldig lett gravid, men klarer sjelden å beholde. Håper at neste knøtt klarer seg. Ønsker oss inderlig nr.3. Skal jobbe med saken.

Morsomt at du skal gifte deg alexandra_06+en til. Hvilken dato? Jeg har 6 års bryllupsdag 6.juli. :) Videre håper jeg at den operasjonen gjorde sitt til at du får en herlig bryllupsgave med positiv test. ;)

Skrevet

Vet ikke ang EL testing, Scoobydo. Har hørt at de som temper må gjøre det. Tror ikke det har så mye å si når du tester etter el..??

Litt spent om jeg merker EL denne syklusen.

Skrevet

Ja det hadde jo vert supert med en sånn bryllupsgave=) gifter meg 26 juli.. gleder meg masse... laget alle bordkortene i går... lagde de selv, også innbydelsene.. så nå er det sangheftene igjen... phu... mye å huske på.... eneste er ata vi ikke har fått tak i toastmaster=(

får få en liten jente du denne gangen... jeg ønsker meg en gutt=) men alt er velkommen...

Skrevet

Lagde alt det der selv jeg og. Det var en koslig del av forberedelsene. Alt ordner seg til slutt. Det tror jeg på. Toastmaster finner dere ut av. Hadde vært fint med ei jente, men ettersom jeg er så flink til å lage gutter så blir det vel en til. Ikke meg imot. ;)

Mannen min har tydeligvis satt inn høygir for babylaging. ;) Helt okei for meg. :)

Skrevet

heisann jenter...

Jeg har ikm på torsdag i uke25 så meg må dere plages med denne måneden..:-)

Ligger hjemme med influensa, så da blir det litt bim mellom lurene.

neste helg er det el.....og konfirmasjon hjemme i nord norge....vet ikke helt hvordan vi skal få det til å klaffe....må bruke en del kreativitet tror jeg..:-)

Vi skal sove hjemme hos mamma dem...

Så forslag mottas med takk..:-)

Skrevet

Ikm samme dag som meg, Sanna32. Send moren din på butikktur. Du må ha ett eller annet som hun kan kjøpe med..? Lure det til når andre går tur? Om morgenen når det allikevel ofte bruker å være en del bråk? Gå på "do" sammen der det passer seg? Du får sikkert lurt inn noe ett eller annet sted. ;)

Har alle like fint vær som oss trønderan?

Skrevet

Hei hei jenter..

Henger meg på her, har litt ustabile sykluser men tror IKM er i slutten av uke 25...Krysser fingrene for at alle flytter over til 1. trimester i løpet av juni...:) *optimist jeg*

Noen fra Buskerud her?

Skrevet

Idag slo jeg positivt ut på el testen, legen sa jeg måtte sjekke pga laaaaaang mens. Var litt redd jeg ikke fikk el, men jaggu var testen positiv. Nå håper jeg bare spiren sitter, er så spennende, tiden kommer til å gå kjempe sent.

Skrevet

Har ikke helt kontroll over når IKM er. Uregelmessig etter SA. Men henger meg gjerne på dere som har IKM i uke 25. Jeg benytter ventetiden til å kose meg med et glass vin. Håper at det snart blir slutt på den muligheten. Lykke til alle sammen!

Skrevet

Ja det håper jeg også, skal gledelig leve uten alkohol, bare jeg får bli gravid snart... heldigvis har jeg bryllupet mitt å henge fingrene i så jeg prøver å holde fokuset på det og ikke babylaging, men seff er det ikke lett.... tanken på en liten baby i hus igjen er stoooor...

Skrevet

Jeg og fokuserer veldig på babytanker for tiden. Håper det går vår vei neste gang. :) Er en aktiv prøver for å si det sånn. ;) Skal til lege for å få resept på sterkere dose folat. Har så smått begynt å kikke på babyting igjen.

Skrevet

ja jeg ønsker sterkt en baby... blir kos for jenta mi å bli storesøster=) håper det blir snart....

skal nå til å bestille el tester, vil skjekke når i syklusen jeg får det, siden den forroge pp var den første normale på leeeenge... så det hjalp med operasjonen=) men skal tilbake til gyn 16 juli, så da er det greit å ha alt kartlagt, for er syklusene ustabile fortsatt så skal jeg tabletter(sikkert pergo)... så da er det jo greit å kunne si når el er også, for jeg har hatt problemer med kort lutealfase

Skrevet

Spørsmål: Vi har 1 års bryllupsdag på mandag. Hva kan jeg finne på å gi gubben i gave? Har ikke råd til noe svare greier, tenkte bare en liten påskjønnelse for at han har holdt ut med meg i et helt år. He he....

Skrevet

hehe.. jeg lurer også på hva jeg skal gi til min i morgengave... har heller ikke råd til noe svære greier, da vi så vå vidt har råd til bryllupet i det hele.... =(

smykke har min fått av meg til jul, så jeg lurer på om jeg skulle kjøpe et armband med navnet mitt og hans... men tror ikke han er så glad i å gå med det...

så jeg sliter med hva jeg skal finne på, han har lyst på tatovering så kanskje jeg skal sjekke priser på den han vil ha...

Skrevet

Hei, og god morgen, jenter.

Idag sitter jeg bare å gleder meg til i morgen ettermiddag, for da skal jeg til gyn. og scannes for å se hvor mange og hvor store egg jeg har, og når jeg skal sette el-sprøyten. Det blir spennende : ) Det ødelegger litt for eksamenslesingen, men det går sikkert greit, det er jo så veldig spennende : )

alexandra: så spennende med bryllup, det er så koselig! Særlig å ordne, og styre til sitt eget bryllup, det syntes jeg var veldig stas : ) Masse lykke til.

mamma ønsker seg en til: gratulerer med eggløsning : )

Sanna32: Du er vel i konfirmasjon nå, kos deg. Håper dere har fått sneket inn noen "runder" : )

Randis: jeg slenger meg også med som AKTIV prøver, slitsomt og spennende.

Ha en strålende dag i det flotte sommerværet ( i hvertfall her på østlandet : ) alle sammen.

Skrevet

Snuppa ønsker seg en til. Blir spennende dag imorgen. Får dere gjort den delen i Norge eller må dere over til Danmark? Hva leser du til? :)

Sanna32. Håper dere får lurt til litt i helga. Blir spennende tid frem til Ikm nå.

Jeg håper det blir klaff til ikm, men jeg har ikke store forhåpninger. Blir så skuffa ellers. Har vel en følelse om hvordan det går når jeg nærmer meg, regner jeg med.

Skrevet

Randis: scanninga gjør vi her hjemme, hos vanlig gynekolog. Så reiser vi ned når eggløsningssprøyta skal settes.

Jeg leser til logistikk eksamen akkurat nå, synes faget er gøy til vanlig, men akkurat før eksamen blir alle fag forferdelige : )

Jeg er veldig pessimistisk med tanke på denne prøveperioden, føler det som helt usannsynelig at det skulle klaffe på første forsøk. Men, som de sier; når man minst venter det.....

Skrevet

Får håpe alt går greitt til gyn i morgen da. :) Når har du eksamen? Kjenner meg igjen idet at alle fag blir pyton noen dager før eksamen ja. Er ikke student selv, men drømmer om å bli det snart igjen. :) En blir vel skuffa om en ikke er graivd uansett hvordan man har tenkt på forhånd. Håper dere klarer dere med en runde nå. ;) Hadde dere mange runder for å få førstemann?

Skrevet

Det er ikke før neste helg vi skal i konfirmasjon:-)

Har hørt at spermen lever lengre enn egget, opptil 5 dager mens egget lever bare 1 døgn eller så....så vi får vel legge inn noen aksjer på forhånd..:-) har el torsdag eller fredag så da går det vel....herregud hvor man planlegger..:-)

Skrevet

ja det må timing å tilrettelegging for å klare det meste.. hehe...

jeg har for første gang handlet meg el tester, tenkte jeg skulle sjekke hvor el kom i forhold til ikm...

skal tilbake til gyn 16 juli å sjekke hvordan syklusene mine ligger an, så da er det greit å vite alt, slik at jeg får den hjelpen videre som jeg trenger om jeg trenger videre hjelp så klart.. hadde jo håpet å bli gravid før det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...