Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man ikke for å få til baby.. Prøvde meg på mannen min når lillegutt sov idag.. Tror det er flere år siden sist.. ;) Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er så leeeenge til 19.juni. Skal på korpstur til Danmark med størstegutten uka etter. Håper jeg blir gravid og ikke kvalm. Ikke akkurat tålmodig om dagen..

Har noen hatt eggløsning? Jeg har ikke hatt noen tegn til den enda. Får bare vente å se..

Skrevet

testa og testa og testa... men ingen positiv test enda! Har litt murringa i magen... men ....

Er på dag 14 i dag... men trur egentlig ikkje at eg har EL før rundt dag 19... men ken veit! har aldri tenkt så masse på det hehe....

Testa du eller Randis?!

Skrevet

Hei alle!

Ser dere har skravlet en stund men håper det er greit at jeg slenger meg på her. Har også IKM i uke 25. Torsdag tror jeg.

Har testet med EL-tester noen dager nå og bare fått negativt. Helt til i dag! I dag var testen positiv, men streken var svakere enn kontrollstreken. I bruksanvisningen står det at man ikke skal lese en svakere test som positivt resultat da man alltid har LH-hormonet i kroppen. Men siden jeg har hatt blendahvite tester helt til i dag, tolker jeg det sånn at jeg har LH-stigning og at EL nærmer seg i hvert fall. Passer meg ganske dårlig siden sambo ikke er hjemme før fredag. Kosa sist på lørdag, så det spørs om det holder. Så vi må kanskje satse på sommerferien vi=) Flere med erfaring fra EL-testing? Har aldri testa etter EL før nå jeg, så har lite peiling egentlig.

Tvi tvi for alle dere andre=)

Skrevet

hei hei.

Jeg er også her! Egentlig ikke prøver før neste mnd, men kan se ut til at vi kosa oss mens jeg hadde positiv EL-test på fre og lør. Vi prøvde vel ikke å være så forsiktige akkurat. hehe:-)

MilleMamma: hvis du har hatt blendahvite tester før, så kan det hende de ikke har funket. Det står iallfall det på min bruksanvisning. Har brukt staver fra billig-tester.no. Eller har du kanskje brukt et annet merke?

Skrevet

heihei...

Jeg har også prøvd de billigstavene... og det har slått ut alle gangene... men streken er svakere enn kontrollstreken... så må vel bare vente til den blir like sterk eller sterkere :) Er på dag 14 nå .. og tror jeg har litt sen EL, så er vel bare å vente...

Skrevet

Hei Babyklar=)

Jo, bruker samme tester som deg jeg. Eller det er vel strimler jeg bruker da.Er det det samme som staver? Skal teste hver dag fremover. Håper jo på å få helt positiv test til helga.

Har du noen svake streker før du tester helt positivt da, eller er det to tester med sterk testestrek?

Fant en annen tråd her hvor flere hadde svake streker før en klar positiv test. Håper jo det går an da=)

Skrevet

Hei Scoobydo!

Du må gi oss et vink dersom du får en knallpositiv test da.=) Morsomt med erfaringer rundt denne testinga. Er også på dag 14 i dag.

Lykke til=)

Skrevet

MilleMamma: Sjekket ut bruksanvisningen for strimlene du bruker og man tolker strimler på samme måte som stavene. Er bare "innpakningen" som er ulik.

Har fått to synlige streker hver eneste gang jeg har testet, men da har alltid Kontroll-strek vært kraftigere enn Teste-strek.

Endelig på lør var teststrek mye sterkere enn kontroll-strek, mens søn var den helt lik kontroll-strek. Nå har jeg ikke fått testet etter i går, da jeg ikke har flere tester igjen:-( men vi har jo kost oss både fre, lør og søn så dette blir spennende!

Krysser fingrene for at du får superpositiv EL-test til din kjære kommer hjem :-)

Er smart å teste fra den dagen TR forsvinner. Jeg trodde jeg hadde EL fra i morgen etter mine beregninger, men testet bare på moro på lør og jaggu var den ikke positiv!

TVI TVI TIL ALLE OSS IKM25-DAMENE:-)

Skrevet

heisann jente..

Jeg har glemt meg litt....det gikk kaldt nedover ryggen min da jeg plutselig oppdaget at jeg skal begynne å teste etter el i morgen...

Av enellerannen grunn trodde jeg det var tors/fredag jeg skulle teste...

Skummelt det der..:-)

Jeg bruker forresten cb sine el tester...orker ikkje usikkerheten med de stavene/strimlene.

Skrevet

Å tusen takk for info Babyklar! Da venter jeg på superpositiv test snart. Det høres i hvert fall ut som om ingenting skal være i veien for full klaff hos dere denne pp;0)

Så i en annen tråd at de som tester etter EL kan få negativ test etter at egget er sluppet. Altså på EL-dagen eller dagen etter.

Men, vi satser på at d er et godt tegn at du er fri for tester nå=0)

Skrevet

Oi oi, det var bra du oppdaget d da=) Dumt å begynne for sent med testinga.

Tvi tvi til deg også=)

Skrevet

jeg kjente på tappen i går og den er fortsatt lukket, men har i dag hatt en del murring og litt vondt i venstre eggstokk, så jeg håper den er rundt hjørne så jeg kan få en normal syklus denne pp også....

jeg venter iallfall el på fredag om syklusen holder seg på 28 dager...

håpe håpe

Skrevet

Hei, hei.

Inatt satte jeg el-sprøyta, og i morgen er det inseminasjon, og så er det bare to laaange uker med venting.

Kos dere i sommervarmen.

Skrevet

i dag fekk eg positiv EL test :) Wow... hehe... at man kan bli så glad bare for det ... er jo ett steg lengre på vei da :)

Forrige gang eg blei gravid var det et uhell... hadde egentlig kje tenkt å få barn no... men når det først skjedde så blei vi veldig gla... :) Og etter vi mista har vi seff lyst på en ny! :) Så testing og alt sant er veldig nytt for meg... har aldri tenkt så masse på EL som no :)

Skrevet

Snuppa ønsker seg en til. Lykke til imorgen. ;) Blir veldig spennende.

Positiv el test er jo bra scoobydo. Håper det klaffer bra og om to uker kommer en posiitv test. ;) Jeg tester ikke. Satser på at god gammeldags sex funker bra. ;)

Er kvalm idag. ;) Får håpe det er tegn på svangerskap. Får se om det fortsetter om noen dager. :)

Skrevet

Fy søren så lang denne ventetiden er... I tillegg har jeg fått så sinnsykt vondt i ryggen, så jeg har store problemer med å få gjort noe som helst, spesielt å ta meg av lillesnuppa, er så vondt å bøye seg. Aner ikke hva jeg har gjort, men det kunne ikke passe dårligere.

Noen med noen symptomer??? Jeg føler jeg flyr på do hele tiden, men tør ikke håpe for mye, er jo sikkert litt tidlig også selv om jeg tror jeg hadde el før helgen.

Skrevet

Scoobydo.....positiv test på meg i dag..:-)

Da e det bare å sette igang..:-)

Fint at el kom før vi dro nordover..:-)

Skrevet

så bra :) da har vel vi IKM på ca samme dato :)

Skrevet

Jeg må ha hatt tidlig el jeg siden alle dere andre har eller har hatt de siste dagene? Skjønner ingenting jeg, men slo positivt ut på el test i midten av forige uke, så jeg får vel bare stole på det. Den syklussen min er jo helt på tur for tiden. Kanskje best vi fortsetter å kose oss i senga helt til jeg er sikker på at jeg er over tiden med tr...

Lykke til med el jenter

Skrevet

man har jo El på forskjellige tidspunkter i syklusen... Jeg hadde positiv el test på dag 15 denne mnd... Mulig du har IKM neste uke da?! Alt etter hvor lange sykluser du har?!

Skrevet

Vanligvis 28-30 dager, men siste mens startet 1.mai og slutter 23.mai, så da er det ikke så lett å vite når jeg har ikm. Har i hverfall tenkt til å vente til uke 25 før jeg tester (hvis jeg klarer)

Skrevet

Nei... da er det ikke så lett å vite! man kan jo få positiv test 10 dager etter EL... Men absolutt en fordel å vente... :) Da slipper man å bruke så mye penger på det om første skulle være neg og TR ikke kommer!...

Skrevet

Hei! melder meg inn her, jeg venter mens rundt den 20 viss syklusen min er stabil! Dette er våres 2 pp

Skrevet

Da tror jeg at jeg har hatt EL. Hørt snakk om åpen livmortapp og sånt tiligere, men ikke tenkt over det. Har vært kvalm i to dager og det kan jo ha vært EL som har gjort det. Igår når vi Ja, detaljer.. :) Har jo det slik rundt EL uten at jeg har tenkt så mye over at det har en sammenheng. Så nå er jeg spent. Håper det går vår vei denne pp. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...