Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slenger meg med her jeg hvis det er greit.Selvom dere andre kanskje kjenner litt til hverandre fra før:)Så spennende at man kan følge hverandre her da:)Jeg håper det klaffer for ALLE:)Jeg venter tr onsdag i uke 25.Eller..venter og venter...venter jo på at den ikke skal komme da:)

Håper så veldig på at det klaffer nå!For hver mnd vi ikke får det til kommer vi en mnd nærmere bryllupet vårt som er i Juli 2009.Håper på størst mulig baby ift barnepass den dagen.Men mest av alt ønsker vi oss en baby uansett,så det får gå som det går uansett!!

Har ikke brukt el test da,men hvis ikke det funker denne mnd så må jeg prøve meg på det før neste el jeg også!

Er på dag 15 idag.Har 28dagers syklus.Men denne mnd bestemte jeg meg for at vi skulle prøve oss på dagen før og dagen etter isteden,dvs dag 13 og 15(så da vet alle hva jeg skal gjøre idag(-B )Har prøvd dag 14 i 20pp nå så da får vi gjøre en liten vri på det:)

Dette er som sagt vår pp nr 20.

Lykke til alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skyter inn med et innlegg til jeg...

Jeg kan ikke si at jeg har merket el før.Men igår hadde jeg litt vondt i magen...det var sånn små stikking forskjellige steder nederst i magen til og fra iløpet av hele dagen.Er det sånn el føles?Noen som kjenner igjen beskrivelsen?Eller kan det være at det var klaff etter tirsdagens moro?Har hørt om noen som har merket det allerede dagen etter.Har aldri blitt gravid så jeg vet jo ikke hvordan det føles:)

Klem fra meg

Skrevet

Hei igjen, jenter.

i går fløy jeg tur/retur oslo- københavn. Er derfor ganske sliten i dag. Men fikk ihvertfall gjort det jeg skulle der, så nå er det bare å vente, da, jeg er allerede pessimistisk, og tror det ikke har blitt noe. Men det hadde jo vært veldig gøy hvis det ble noe : ) Lykke til videre med prøvingen alle sammen, og dere som har eggløsning rundt nå : STÅ PÅ ; )

Skrevet

Kjempebra, snuppa som ønsker seg en til. Nå må det klaffe. Blir spennende å teste snart da. Når skal du teste?

 

strå, kan være at du er befruktet ja. Vet jo aldri. ;) Håper det klaffer for deg. Hadde vært gøy. :)

Skrevet

Drømte om ett digert egg som ble befruktet inatt. Tenker tydeligvis på å få barn i drømme og. :)

Skrevet

Nå var vi havnet lagt ned på forumet her. Det begynner jo å nærme seg for oss nå. Gleder meg til å høre hvoran det går med alle

Skrevet

Ja, det nærmer seg nå. Så mye at jeg er begynt å telle ned til IKM-dag og testing. Tror ikke jeg klarer å vente såå lenge med å teste=) Blir spennende nå fraamover ja=)

Skrevet

MilleMamma når har du tenkt til å begynne å teste. Jeg er litt usikker på min IKM, men nesten sikker på at det er i uke 25. Hadde el en gang mellom 24 og 28 juni. Tror jeg prøver å teste neste søndag. En uke fra idag, tror ikke jeg klarer å holde meg lenger da....

Skrevet

Har ikm tirsdagen i uke 25 jeg, kjenner jeg meg selv rett så blir det en del testing:P Har ikke noe god følelse denne mnd da, men er jo litt spennende fordet:) Håper det blir mange positive tester i uke 25!

Skrevet

Jeg har egentlig litt troen på at jeg er gravid nå, har begynt å få litt ømme pupper og er urolig i magen, og la oss ikke glemme en lunte som er så kort at det ikke ligner noen ting. Stakkars mannen min og snuppa, må prøve å skjerpe meg. Kan jo være en kraftig mens på gang, men håper på det beste.

Skrevet

om du hadde El en plass mellom 24 og 28 mai er det fult mulig at du har begynt å få symptomer ja :) Jeg hadde El 2 juni.... og tenkte jeg skulle teste neste helg :)

 

Man kan jo få positive tester 10 dager etter EL :)

Skrevet

Har ikke noen følelse om hvordan det går enda her. Men er veldig spent på hvordan det går med dere. Blir spennende tid. Om jeg er gravid så har jeg ikm dagen før jeg drar til Danmark. Blir spennende iforhold til kvalme og slikt. Spent på å høre mer. :)

Skrevet

Mamma_ønsker_igjen: Tror jeg også blir å teste på søndag om ei uke, selv om det er fire dager til IKM da=) Har egentlig dårlig tro på at vi traff EL denne perioden, men det er jo ikke umulig. Får heller bli positivt overrasket dersom det skulle være noe på gang. Du hadde EL sent i Mai mener du? Da er det vel naturlig med IKM tidlig i uke 25 eller sen uke 24. Blir spennende fram til søndag=0)

Skrevet

Så spennende mamma_ønsker_igjen!!!!:) Krysser fingrene for at du har en spire i magen, blir kjempespennende når du skal teste:)

Skrevet

Kvalm idag. Har fått en merkelig følelse nede ved livmoren. Håper at det betyr at jeg er gravid. Får vente noen dager å se om det blir noe mer. :) Håper at alt er ok og igang igjen. :)

 

Snuppa som vil ha en til. Har de satt inn to egg? Spennende. Hvordan er odsene sier de? Håper det går fint for dere. :)

 

*Dreamer*-19pp. Hadde vært topp å få til en liten en. Ser du har prøvd ei stund. Håper det blir din tur snart. :)

 

Scoobydo. Hvordan går det med leillighetsalg? Litt spent. :) Håpe dere finner noe fint og litt større sammen. :)

Skrevet

Hei på dere.

Randis: Kvalm og ting på gang i magen? Det kan jo tyde på ting : ) Krysser fingrene for deg. Jeg har ikke satt inn egg,har nemlig ikke hentet de ut. Har bare satt inn sæd, for å si det sånn. Men, jeg hadde tre egg, var det de så etter på scanningen. Tror at snittet er sånn ca tre-fire forsøk i min alder. Forrige gang gikk det på første forsøk, derfor litt pessimistisk denne gangen, kan liksom ikke være like heldig to ganger. Men det er uansett spennende.

Da håper jeg alle her inne har fått eggløsning, og ønsker alle lykke til i den laaaaange ventetiden.

Skrevet

Hei Randis :)

 

Leilighetssalget gikk strålande... 120 000 over takst... :) + at leiligheten blei kjøpt i 2002 så det gjere seg når man skal kjøpe ny :)

 

Kjenner du symptoma komme eller?!

 

I dag e eg skikkelig koma kåre... var småkvalm i helga... merkelig i magen...og litt ømme puppa... er berre 6 daga sia positiv EL test... lovde meg sjølv at eg IKKJE Skulle bli hekta og leite etter sympt denne gangen men her e man på an igjen!...

Skrevet

Hei Randis!:)

 

Tusen takk!! Hvor lenge har du prøvd? Håper du snart får en spire i magen, masse lykke til!!!:)

Skrevet

Henger meg på denne tråden jeg også.. Har IKM 17.juni

Den 3. juni var jeg i Danmark for inseminasjon, sammen med min kjære... Mandagen før var en annen historie som jeg ønsker å dele med dere.

 

I min vanlige syklus (slik den har vært i et halvt år) så skulle jeg egentlig ikke teste positivt på EL før onsdag den 4 og reist ned til København den 5. juni. Det passet bra i og med jeg skulle begynne i ny jobb med ny turnus den 3. juni.

Tenkte jeg kunne begynne å teste mandag morgen, først med en slik billig strimmel. Hadde nemlig ikke så mange CB digetale fra forrige testperiode. På kvelden så syntes jeg den billige var så veldig positiv så jeg brukte en CB for å kontrollere. Den slo positivt ut. Arg og gru og jeg som skulle begynne i ny jobb dagen etter. Kl begynte tross all bli ganske mye på kvelden. Det var da bare å ringe jobben, snakke med nattevakten og få tlf nr til de som kan jobbe med den personen som jeg skulle begynne å jobbe på. (kjenner heldigvis de fleste har vært vikar der før). Kl 0030 fikk jeg byttet vakten min. Da fikk jeg tak i den siste personen på lista. (var en tidlig vakt også).

 

Kom meg i allefall nedover. Glad er jeg for det. Nå har det snart gått en uke og jeg har hatt "mens murringer" siden en time etter inseminasjonen, i går fikk jeg noen blødninger, brekker meg for det minste, krampe i leggene om natten, hold bare jeg går en liten tur med hunden og er i serdeles merkelig form.

 

Oisann dette ble kanskje litt vel langt. Håper du har orket å lese dette.

 

 

 

 

Skrevet

heisann, kaste meg på her eg og:) Har ikm endten i uke 24 eller 25, litt usikker sia d e første pp etter p-plaster slutt. Men teste ikke før ikm-dagen i uke 25 for å være på den sikre sia. Blir litt skuffa visst eg teste for tili og får negativt resultat.

 

E i full gang me symptomjakt, men e bare d dårlige humøre og at eg tar til tåran for alt, som har meldt seg. Di 2 andre gangan har brystene blitt veldi øm og steinhard, men klare seff ikke å huske kor langt uti d har vært da så kan være d bare e for tili enda.

 

Glede meg til å slå følge me dåkker videre:)

Skrevet

høres lovende ut. ;) Knask kalsium tablett mot leggkrampe. Funke med det samme. Eneste som hjelpe meg i min eto svangerskap. :) Håper det blir positiv test snart da. ;)

Skrevet

Scoobydo. så bra at leiligheta ble solgt over takst. :) Jeg skal liksom ikke lete etter symptomer her heller, men men..

 

Idag har jeg vært skikkleig sensitiv mot lukter. Har nesten brekt meg flere ganger. Parfyme, bæsjebleie, olivenolje og slikt. Reagerer aldri på sånt til vanlig. Håper håper.. ;) Er skikkelig kvalm idag, men det kan jo være fordi jeg er sliten også. Får vente å se. :)

 

 

Skrevet

Ikke helt med her. Knask tablett var til maleen. :)

 

Er 7pp nå. Ønsker oss et tredje barn sårt. ;)

 

Snuppa som vil ha en til. Så spennende, håper dere har flaks denne gangen og. ;)

Skrevet

God kveld jenter. Synes som Randis sier at det høres lovende ut for oss med IKM i uke 25. Masse symptomer.

 

Randis: Kan man bare dytte i seg kalsium tabletter for leggkrampe mener du. Jeg hadde skikkelig mye av det i mitt forige svangerskap. Dritvondt.

 

Millemamma: Kjempe spennende at du også skal teste på søndag. Håper vi begge er gravide, selv om det i hverfall for min del betyr at jeg sikkert skal ligge å spy hele sommeren. Tok av meg 9 kilo de første månedene forige gang:-(

 

Maleen: For en spennende uke du har hatt da. Høres nesten ut som du er gravid. Har du vært på den klinikken i Århus? Har flere kjente som har vært der, fantastisk sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...