Gå til innhold

MELODI GRAND PRIX FINALE 2008 - skravletråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som stemmer, hvem stemmer dere på??

Jeg må si dansken er en klar favoritt her!

Mens han israelske "homsegutten" (som noen knuste hjerte mitt med å si lengre oppi her) var et herlig syn for en ensom kvinne på en lørdagskveld ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"UNbreak my heart"?

Heia Norge og Maria! Synes hun skulle avslutta med et aldri så lite Mira-dive, da hadde vi gjort inntrykk i alle fall ;-)

Skrevet

HAHAHA... Så dere når han basketmannen kom inn??? Programlederene så jo ut som dokker!!!

Skrevet

ja, maria burde vinne bare pga smakfult antrekk med flott kjole og sko som jeg får en liten miniorgasme av!!!

Skrevet

pokker! måtte akkurat amme når maria sang,så jeg fikk ikke sett det!!!!!

Skrevet

Da har jeg stemt paa Norge;-)

Lurer paa hvor hun har faatt den kjolen fra??

Skrevet

Jepp Unbreak my heart var begynnelsen av den russiske. Refrenget er fra en anne kjærlighets ballade som jeg har på tunga som jeg ikke får ut. LOL

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Bosnia Herzegovina bør vinne ! eller egentlig norge da.. men bosnia sin var bra og Spania!!

Skrevet

Dette var bra!!!!!!!!!

Heia heia

Skrevet

Jeg fikk faktisk ikke med meg hvordan Bosnias sang var, for de gjorde så mye rart ;-)

Nei, nå skal jeg glede sambo med mitt nærvær, gidder ikke se avstemminga....Have fun, folks!

Skrevet

Sorry glemte aa si at jeg ikke bor i Norge og derfor kunne jeg ringe og stemme paa de.. Maa jo vaere litt patriotisk!

Skrevet

Aftonbladet.se: 12, 7 % synes Norge var best i finalen (nr 2 etter sverige)

ja, jeg vet jeg er GP nerd!!!!! ;)

Skrevet

Så stem mere på henne da Londis78.

Jeg har stemmt på den nest fineste sangen jeg. Han fra Danmark. Får helt dilla da jeg hører den. Denne gangen skal jeg kjøpe MGP cd plata. Bare pgs Maria å Simon ( er det ikke det han danske heter da??????)

Skrevet

hejjer på norge, danmark og bosnia jeg! ;D

Skrevet

ringte to ganger men skulle kanskje ringt mer ja.. Det var dumt. Ja ja naa er linjen stengt saa naa er det for sent uansett.. Lykke til Norge..

Skrevet

Syns ikke noe om den svenske i år jeg. da er den islandske mye bedre.

Skrevet

Husker da jeg bodde i Danmark og jeg stemte som en gal på Norge under GP. Men, Norge fikk 0 poeng av Danmark, så jeg var nok den eneste som stemte på Norge i Danmark den gangen. ;)

Skrevet

HEIA NORGE HEIA MARIA

Skrevet

Nå har jeg puls 700!

At det går ann å bli så nervøs av GP!?!?!?

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Oi, for en lang tråd...får ikke lest alt nå! Men her er resultatene hos oss (vi er 5 stk):

FINLAND 36 poeng

Og så Aserbajdsjan og Danmark på delt andreplass med 30 poeng

Island kom på 4. plass med 28 poeng

Jeg personlig ga 12 poeng til Tyrkia, 10 poeng til Israel og 8 poeng til Finland!:-)

Skrevet

Hyggeig at du stikker innom Riga.

Dette går jo bra enn så lenge, Sverige sliter i alle fall :D

Skrevet

Finland gav oss 12 poeng:)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Hehe...det blei jo til at jeg ikke var noe på data'n...jeg trodde faktisk venninne mine ikke var helt inni MGP, men der tok jeg grundig feil altså, så blei jo underholdende. Så da skal jeg lese hele tråden nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...