Gå til innhold

MELODI GRAND PRIX FINALE 2008 - skravletråd

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Da er det endelig duket for finalen!:-D

Jeg har fest her, så kommer ikke til å være ved data'n, men håper jeg får lest litt innimellom, og så kommer jeg med oppdatering på hvilken sang som er den beste, både personlig og som samla gruppe (ja, her skal vi faktisk gi poeng til sangene og regne sammen!)

Dette blir gøy!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg her og.

Ser på nrk nå, gamle grand prix-sanger. Må si det har forandret seg mye siden den gang, hehe.

Skrevet

Gleder meg også som en unge! Skal ikke på noen fest i år, men neste år - da er det ingen amming å ta hensyn til så da blir det GP-fest i stua!:-))

Skrevet

GLEDER meg masse nå!!! :=) elsker melodi grand prix, sjowet, underholdningen og masse liv:) sitter benkers i sofaen og venter i spenning med så mye snop man kan tenke seg, hehe;) HEIA MARIA!!!

Skrevet

Det er lenge siden vi har hatt reelle sjanser eller har trodd så mye på bidraget vårt, ikke sant?

Skrevet

Hei hei! Er med ikveld jeg også!! Dette blir gøy! Hvor er appelsin?

Skrevet

Jeg sitter klar, lillegutt putta i seng, hjemmelagd pizza og sjokko er påbegynt.... klarer ikke å ta noe av musikken seriøst, men jeg elsker å kommentere og mene om alt og alle!!! juhuu!!!

Skrevet

Tja...Jeg hadde stor tro på Wigwam, jeg. Men de kom jo ikke høyt opp i det hele tatt. Jeg er stygt redd for at Marias bidrag blir i kjedligeste laget for øst-europa.

Skrevet

Men samtidig høres Norges bidrag litt øst-europeisk ut hvis dere lytter til det instrumentale. :P Kan jo være det hjelper.

Skrevet

Det kan være en betenkelighet, men håper at resten av Europa lar seg fascinere av jentene våre!

Skrevet

Jeg håper det!! Heier jo på Norge uansett hvordan bidraget er=) Så...Heia Maria/Mira!!!=)

Skrevet

Kjære vene, kan du ikke logge av helt og kose deg med vennene din irl? Tror jeg hadde mistenkt nett-avhengighet om jeg hadde vært på en fest der vertinnen måtte oppdatere seg på et nett-forum *kremt*.

Sorry, mente ikke å ødelegge gleden ved denne tråden, men..

:-s

Skrevet

Ja herregud som tidene har forandret seg :) morsomt å se. Gleder meg til i kveld. Tulla ligger sovende ved siden av meg i sofaen, pizzaen står i ovnen, nå er det duket for grand prix :)

Skrevet

Ungene har endelig roet seg (håper og tror jeg). Dagen har vært superhektisk og jeg har nå satt meg velfortjent ned i sofaen med vin, (litt) data og Grand Prix. Gleder meg masse masse. Selv om jeg håper Norge vinner så er nok Israel min favoritt. Fikk gåsehud og klump i halsen av den sangen der.

Skrevet

Vi skal ut som sistemann, fordel/ulempe?

fordel syntes jg, som komentatoren sa det er oss folk vil huske når de skal begynne å ringe hehe :)

heia norge

Skrevet

Jeg har litt på feelingen at sverige vinner - den er liksom så "fengende" (selv om jeg ikke liker den selv, da)

Skrevet

Her er appelsin!

Dette blir sååå bra......

England var skuffende synes jeg.

Er spent på kampen mellom Sverige og Ukraina og ikke minst VÅR MARIA!!!!

Skrevet

go maria!

Skrevet

Fordel tror jeg.

Er flere som har vunnet opp gjennom årene som startet sist, men har ikke statistikk over det altså!

Lett å huske siste sang kanskje?

Skrevet

Tyskland var fælt! De synger jo surt som bare det!

Skrevet

Herregud for noen umusikalske damer som representerer tyskland.. yssssj kan ikke synge engang.. BUUUUUUU

go maria

Skrevet

Åh guuud jeg blir flau av Tyskland:-O

Skrevet

Grusomt!! De får satse på at åletrange kjoler hjelper dem litt i stemmesankinga. ;o)

Skrevet

Må bare kommentere Tyskland sitt innslag!

Kjolene var korte som bare det, MEN hvor mange av jentene traff en tone i løpet av de minuttene de sto der oppe og veiva med armene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...