Gå til innhold

MELODI GRAND PRIX FINALE 2008 - skravletråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Splitt opp helt til rompa er vel og bra Hehehe

Lettere å sette seg på dassen da utover kvelden Hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spania var jo morsom da,,....

Hehe :)

Skrevet

Spania var bare slitsomt... Huff... Jeg kom inn på slutten av Hellas jeg, da, så har gått glipp av mye, men, men...Snart Norge!!

Skrevet

Men i guds navn....tror ikke jeg skjønner spansk humor - for det skulle være morsomt med de brillene, vesten og håret, håper jeg? ;-)

Skrevet

haha, jeg sa til kjæresten at det så sånn ut i semifinalen men la ikke merke til det nå...

Gjest irismor
Skrevet

Tror jeg har blitt for gammal til å se GP. Gurimalla så mye grusomme greier. ;-)

Skrevet

1..............................................

Skrevet

Hm...sovna visst litt....kjeeeeeeeedelig sang!

Skrevet

tenk om han kjørte over tåe hans med skøytene a!!! blodspruten hadde stått!!!! hehe.

men hvor faen er refrenget fra? det er helt likt noe annet!!! faen faen faen!

Skrevet

joda, serbia varet kjærkomment avbrekk fra all rar koreografi..:-)

Min mann sier det må være plagiat av sangen Braveheart..

Hvilke sang er det den russiske minner om???

Skrevet

Hvorfor reiser han seg ikke..? Det så mer eller mindre dumt ut at han krøp sånn på gulvet..

Skrevet

Penger til sko har ikke han fra Russland, men Grand prix skal han være med på.

Hehehe

Da har vi noe å sende til Hellas og Russland.

Hellas: Asan intimvask

Russland: Sko

Skrevet

Nå må vi krysse fingrer og tær for Maria! Håper at hun gjør det skikkelig bra!!! Hun er iallefall hotteste dama i GP=)

Skrevet

Russia bestemte seg for at dette var en glimrende anledning til å lufte tåfisen......

Skrevet

Åja, der ja..

Men de skøytene så litt risikable ut når han lå der..

Skrevet

Russeren skal ha for innlevelse iallfall, men ganske slitsom å høre på... (S)TinkerBelle, synes også jeg har hørt noe lignende før... Vet ikke hvor...

Skrevet

Hahaha....tenkte akkurat det samme! Megateit å ligge sånn å vri seg på gulvet, liksom "se hvor deilig jeg er her jeg ligger å åler meg". ;oD

Skrevet

Whiiii, endelig Norge!!! Vi går for gull! =D

Skrevet

"Joooo!!! Det er "wild world" av Mr big..

Skrevet

Har løst litt av den russiske gåten som jeg føler har sett sammen av flere kjente sange. Begynnelsen av den sangen er tro kopi av tony barxton songen som var en hit på slutten av 90-tallet. refrenget er en annen sang men har ikke komt på hvilken ennå. Er d flere som er enig eller? HEIA NORGE

Skrevet

HEIA NORGE!! Men litt teit koreografi syns jeg, da... Hmmm...

Skrevet

Jeg synes virkelig det er store kvalitetsforskjeller her altså. Ta Norge vs Azabadjan (skrives det sånn?). Det er som kvalitet vs kvantitet. Heia Norge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...