Gå til innhold

Hva hadde dere gjort om ........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva om William ligger med en jente på 14, og lager baby?

Skal kjæresten hans bli tvunget av Williams mamma til å ta bort barnebarnet?

Bare en tanke...siden denne hypotetiske datteren ikke eksisterer, mens William er reell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde stilt opp for henne uansett hva hun hadde valgt.

Skrevet

Hvis den andre parten også er f eks 14 år så har han ikke begått lovbrudd!!!!!!! MEn hvis det er tilfelle, så har jo hun også begått lovbrudd...!!!!!!!!!

Skrevet

støttet henne på best mulig måte, en kan vel ikke tvinge noen til å ta abort og det er vel ikke bra for forholdet deres om du bare kjefter og ikke viser forståelse.

Skrevet

Nei, det er heller ikke lov å tvinge noen til abort.

Du har ikke noe du skulle sagt.

Så, du har to valg: Du kan enten fryse henne ut av familien,aldri godta hennes valg, ikke støtte henne osv. fordi hun beholder for å så mest sansynelig ødelegge forholdet til datteren din for alltid,

ELLER du kan være en MOR for datteren din å støtte henne i hennes valg enten du liker det eller ei, å faktisk beholde ett godt forhold og kontakt til datteren din livet ut.

Sier vell seg selv hva som er det mest humane og velge.

Skrevet

Hadde ikke tvunget noen (tror neppe det går), men jeg hadde sterkt gått inn for abort!

Kjenner ei helsesøster på ungdommens helsestasjon, og hun har jevnlig inne gravide 14-åringer med foreldrene på slep. De aller fleste tar abort! En 14-åring er ikke moden til å bli mor - uansett hvor modne de måtte være.

Hvis mitt barn hadde valgt å beholde barnet ville jo sannsynligvis størstedelen av ansvaret havnet på meg de første årene - derfor syns jeg foreldrene bør ha endel å si...

Skrevet

Da kan jeg ikke gjøre noe for jeg er ikke jentas mor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...