Gjest Skrevet 23. mai 2008 #101 Skrevet 23. mai 2008 VI SOM TESTER DEN 23. Mamman til Gullgutten kanINA *1 pp* Paprikka NewMom 1606 Prøver igjen... - magefølelse Snoopy (2pp etter MA) Veumjenta JulieF*9pp* venterogventer håper på 09. sekke MilleMamma84 1.pp *kathrine*1PP etter SA magica fra tryll Guttenprinsen Pernilla75 Meliah Sofia78 Vickan vil være tjukk! 10. pp ¤¤¤ Babyklar ¤¤¤ venterogventer håper på 09. tøff i pyjamas minimy87 VI SOM SKAL TESTE IGJEN 26.MAI: NewMom KANina *1pp* Prøver igjen... Meliah VI SOM PRØVER IGJEN NESTE PP: JulieF*10pp* VI MED BOLLE I OVNEN: Paprikka Snoopy (2pp etter MA) sekke magica fra tryll
Clemencia Skrevet 23. mai 2008 #102 Skrevet 23. mai 2008 Jeg fjerner fra "Vi som tester den 23." de som allerede har blitt ført opp på de andre kategoriene. Heisann! Den "store" dagen er kommet ja. Jeg har jo vært overbevist om at jeg ikke er gravid denne gangen.. og jeg hadde helt rett. Tok en test nå nettopp, og den visste èn helt blå strek og ingenting mer. Menmen, d kommer en pp til. Så hos meg blir d faktisk iallefall 11 pp'er, og forhåpentligvis ikke mer. Men jeg krysser fingrene for dere som ikke har testet ennå, eller som skal teste den 26.! Jeg fører meg iallefall opp på "Vi som prøver igjen neste pp", for orker ikke mer nå. Vil helst at d skal være over :-) Lykke til jenter! VI SOM TESTER DEN 23. Mamman til Gullgutten 1606 magefølelse Veumjenta venterogventer håper på 09. MilleMamma84 1.pp *kathrine*1PP etter SA Guttenprinsen Pernilla75 Sofia78 ¤¤¤ Babyklar ¤¤¤ venterogventer håper på 09. tøff i pyjamas minimy87 VI SOM SKAL TESTE IGJEN 26.MAI: NewMom KANina *1pp* Prøver igjen... Meliah VI SOM PRØVER IGJEN NESTE PP: JulieF*10pp* Vickan vil være tjukk! 11. pp VI MED BOLLE I OVNEN: Paprikka Snoopy (2pp etter MA) sekke magica fra tryll
Venter09<3med ny spire Skrevet 24. mai 2008 #105 Skrevet 24. mai 2008 VI SOM TESTER DEN 23. Mamman til Gullgutten 1606 magefølelse Veumjenta MilleMamma84 1.pp *kathrine*1PP etter SA Guttenprinsen Pernilla75 Sofia78 ¤¤¤ Babyklar ¤¤¤ venterogventer håper på 09. tøff i pyjamas minimy87 VI SOM SKAL TESTE IGJEN 26.MAI: NewMom KANina *1pp* Prøver igjen... Meliah venterogventer håper på 09. VI SOM PRØVER IGJEN NESTE PP: JulieF*10pp* Vickan vil være tjukk! 11. pp VI MED BOLLE I OVNEN: Paprikka Snoopy (2pp etter MA) sekke magica fra tryll
Guttenprinsen Skrevet 24. mai 2008 #106 Skrevet 24. mai 2008 jeg fikk tr 2 dager før jeg skulle hatt den:(( jg skulle hatt mensen 24 mai og den 22 mai. ikke mye blødninger i det hele tatt. Men gratulere så mye alle dere som har blitt gravide
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 24. mai 2008 #107 Skrevet 24. mai 2008 VI SOM TESTER DEN 23. Mamman til Gullgutten 1606 magefølelse Veumjenta MilleMamma84 1.pp Guttenprinsen Pernilla75 Sofia78 ¤¤¤ Babyklar ¤¤¤ venterogventer håper på 09. tøff i pyjamas minimy87 VI SOM SKAL TESTE IGJEN 26.MAI: *kathrine*1PP etter SA NewMom KANina *1pp* Prøver igjen... Meliah venterogventer håper på 09. VI SOM PRØVER IGJEN NESTE PP: JulieF*10pp* Vickan vil være tjukk! 11. pp VI MED BOLLE I OVNEN: Paprikka Snoopy (2pp etter MA) sekke magica fra tryll Hei har ikke skrevet inn noe særlig her. Er midt en avsluttende eksamen, så har itt liten tid om dagen. tok en billig test 23mai, men den var negativ, men glemte og kaste den og etter ca 30 minutter fant jeg den på benken og da var det en svak strek til der, vet man ikke skal se på testen etter en stud, men klarte ikke tenke på den streken forde:( må teste på nytt til mandag. Vil helst nå,men er så ufattelig kjedelig og bli skuffet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå