Gå til innhold

Flere som skal teste 23.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har jukse - testet ennå? Må innrømme at jeg falt for fristelsen i dag... skikkelig impulsivt da jeg gikk forbi et apotek... (testoman... jeg?!) Var selvfølgelig ikke positiv. Tror ikke den hadde vært det om jeg er gravid heller... det var ikke mårraurin og altfor mange dager til ikt... (men jeg så en svaaak skyggestrek om jeg så virkelig godt etter da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt sein jeg. Men henger meg på tror jeg har IKM rundt helgen. Litt usikkert grunnet SA. Men har allerede begynt og kjenne "symptomer": MErringer og småkvalm. Blir fort varm og kald. Veeeldig tørst til tider + +. Må nok ta første test til fredag:) eller kanskje i morgen.. Hehe klarar ikke vente stort lenger.

Skrevet

Jeg jukset "litt". Har igjen testet på en EL-stipes. Det kom en tydelig strek ved siden av kontroll streken, men kontrollstreken var fortsatt mye tydeligere. Noen som har erfaringer med disse?

Har vært ganske kvalm i dag i lunsj tiden, ellers så er det murring i magen.....Skal teste på EL-stripes også i morgen :)

Skrevet

Jeg jukse-testet i dag.

Har noen billigtester liggende, men lurer på om det er noe galt med denne forsendelsen, 3 testen som ikke virket slik den skulle.

Må nok prøve en ny en i morgentidlig.

Er uansett for tidlig å teste, men bare på gøy, hvis jeg er gravid hadde det vært litt gøy å se hvor tidlig man kan teste.

Skrevet

Det er så spennende! Ikke mange dager igjen nå!

Ser på resultatlisten vår at mange har testet positivt, (og at noen desverre har fått TR) håper vi kan skrive oss på der på fredag.

Gøy med tjuvtestingen deres da, jeg tror jeg skal greie å holde meg.

Jeg hadde en blødning i går, og pittelitt i dag, hadde noe lignende i 3 dager sist pp også. Da kom den 9 dager før TR, trodde det var festeblødninger, noe det ikke var. Så nå håper jeg ikke på noe, ble ganske skuffet sist pp for jeg kjente jo så mange symptomer...

Skrevet

Har dere flere symptomer på at fredagen blir en glad dag?

Jeg håper ikke jeg blir altfor skuffet, for har så mange symptomer at jeg er nesten sikker på at jeg er gravid... Blir bare kvalmere og kvalmere, puppene blir ømmere samt synlige blodårer i dag, begynt å klø litt, har feber uten å være syk, kjempe oppblåst, trøtt, humørsyk, fort sliten... kroppen lurer meg sikkert godt denne gangen...

Skrevet

Må ta en ny test i morgen jeg.

Den jeg tok i dag virket ikke, så da teller den ikke heller...hehehe

Håper den neste virker i hvertfall, da kan jeg kanskje klare å holde meg til fredag.

Skrevet

Jeg blir bare kvalmere og kvalmere.... og veeeldig trøtt!

Må bare teste i morgen tidlig med en stripes.

Snakkes i morgen! God natt, gjeeesp

Skrevet

Negativ test i dag morges.

Hadde ikke ventet noe annet, men blir alikevel skuffa, se om jeg klarer å holde meg til fredag nå.

Føler virkelig at det ikke er min tur denne mnd, til tross for symptomene. Er mye rart som skjer i kroppen etter pilleslutt også.

Har så vannvittige menssmerter så jeg forventer å finne blod på papiret hver gang jeg er på do:(

Lei ventingen nå:(

Skrevet

paprikka: Hvordan gikk det med deg i dag da?

Skrevet

Hei! Drister meg til å skrive av meg noen tanker jeg og. Livet er jammen rart...Første gang jeg ble gravid var jeg 25. Det var ikke planlagt, dårlig oversikt over fruktbare perioder og vips tvillinger. Andre gang samme, med 1 barn. Skulle ikke jeg hatt mensen? Får ta en test! (må legge til at alle barna var svært ønsket!) Tredje gangen var jeg 38 år og ble gravid første pp etter å ha fjernet spiral. Nå ønsker vi oss et siste barn. Er nå i 3pp og tror hver mnd at jeg er gravid. Så det der med symptomer har jeg gitt opp. Har alle mulige når jeg ønsker det... Blir tussete av denne testingen også, så nå skal jeg holde meg til fredag om jeg ikke har fått tr. Selvom jeg er 41 år fungerer syklusen som en klokke. 28-29 dager, el dag 14-15(kjenner det godt!). Har en fantasi på at egget nok blir befruktet, men av en eller annen grunn ikke fester seg. Vi får se om det er meningen at vi skal ha flere barn:) Hvis ikke er det fantastisk med de vi allerede har! Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Hei!

Jeg har disse billige EL stimlene. Klarte ikke å holde ut og testet i går kveld før jeg la meg- da ble det to veldig tydelige streker. Men når jeg tok en strimmel i morgest synes jeg at den ene streken var litt svakere enn den var i går. Skal også teste med en strimmel i kveld. Så tar jeg nok en CB test på torsdagsmorgen.

Føler meg litt småkvalm. Bruker å være så kvlam når jeg har EL, så da håper jeg at dette er en bra indikasjon, siden graviditetshormonet er "noe lignende" som EL hormonet.

Vi holder komtakt utover kvelden :)

Skrevet

Til kanINA:

Det vel litt for tidlig å si noen enda, så jeg synes ikke at du skal begynne å deppe :) Mulig også at kroppen trenger litt tid til å komme seg over p-pillene!

Skrevet

paprikka: Ja, regner egentlig med det.

Har jo gått på pillen siden ca januar nå, tar nok litt tid før de er ute av kroppen. Forbereder meg på at juni blir min måned.

Hvordan har det gått med testen din i kveld?

Skrevet

Slenger meg inn her jeg også, skal ha tr den 24 mai. har veldig ømme pupper, trøtt som bare det og litt oppblåst mage. Skal egentlig ut med jobben på fredagen, derfor tar jeg en test.

Lykke til alle sammen:)))

Skrevet

Er det fredag i dag? Sukk, dagene går så sakte....

Skrevet

Hei!

Jeg tok nok en EL - stimmel i kveld, og da kom det frem to veldig tydelige streker. Egentlig samme som i går. Da var det veldig rart at det kom en svakere strek i morgest. Begynner nesten å tro at hos meg er det høyere konsentrasjon av hormonet på ettermiddagen enn om morgenen. Har to strimler igjen, så jeg tror jeg kanskje skal prøve i morgen igjen, eller..... har også en CB liggende....stoor fare for at det blir en test da:) Når skal jeg teste da? om morgenen eller på ettermiddagen?

Skrevet

slenger meg på jeg også. Litt usikkert om jeg har IKM på fredag. Trodde egentlig jeg hadde ikm 16 mai, men fikk utslag på el test en uke tidligere enn jeg trodde. Dvs at nå på fredag er det 2 uker siden el. Da må jeg kunne få utslag enten pos/neg?

Skrevet

Fikk el en uke senere enn jeg trodde. Feil i forrige innlegg

Skrevet

Slenger meg på her jeg. Trodde først at ikm var 27.mai, men så kom el et par dager tidligere så tror ikm er 25. nå...men har stoooore planer om å teste på fredag! Enten ikm er 25. eller 27. så er det muligheter for svar, testet nemlig positivt 4 dager før ikm sist jeg var gravid! :D

La tida gå forrrrrrrrrrrt!

Skrevet

Nå klarte jeg ikke å vente lenger (har ikm i morgen) og tok en CB test. Det kom en svak vertikal strek:) Tør ikke å tro på dette helt, så kommer nok til å teste en gang til i morgen. Må springe på apoteket og kjøpe meg en dobbel pakning med tester :)

Har noen andre testet?

Skrevet

Oioioi, så spennede da! Vi satser på at en strek er en strek vi! Så jeg gratulerer jeg!:))

Skrevet

Slenger meg på her. Jeg skal også teste på fredag. Har testet i dag også jeg da.... negativ selvfølgelig...

Får håpe på bedre resultat til fredag :)

Lykke til alle sammen

Skrevet

Tusen takk:)

Skal kjøpe tester i dag, så skal jeg satse på å teste på fredagen sammen med alle andre her på forumet :)

Skrevet

så spennende paprikka:)

Er overbesvisst om at du er gravid jeg.

Tok enda en billigtest i dag og den var selvsagt negativ, fatter ikke hvorfor jeg plager meg selv med dette.

Vet at det er for tidlig å teste, men klarer ikke la være.

Og hver gang de er negativ blir jeg mer og mer overbevisst om at det ikke er en spire denne gangen. egentlig ønsker jeg bare at mensen kan komme så vi kan prøve igjen.

Hadde jeg visst når jeg har ikm hadde ting kanskje vært litt lettere, for nå aner jeg egentlig ikke når "toget har gått" og håpet er ute.

Men jeg regner med at mens skal ha kommet senest tirsdag el onsdag, så da har jeg fortsatt lenge igjen å vente i usikkerhet:(

Er ikke akkurat av den tolmodige typen som dere sikkert har forstått..hehehe

Måtte bare klage og syte litt, lufte tankene mine.

Går sikkert bedre nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...