Mayken Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #51 Skrevet 21. mai 2008 Meliah: Hvilke test brukte du da du testet positiv 4 dager før ikm da?
Paprikka Skrevet 21. mai 2008 #52 Skrevet 21. mai 2008 KanINA: Jepp, er også veldig spent! Skal prøve å vente til fredagen med å teste en gang til. Da skal jeg igjen kjøpe CB. Synes de er mest troverdige av alle testene som finnes:) Er veldig spent på deg!!!! Er også meget utålmodig, så nå er jeg litt utålmodig på dine vegne også
Marianne83 Skrevet 21. mai 2008 #53 Skrevet 21. mai 2008 Juksetestet en gang til jeg... (forrige juksetest for to dager siden med cb viste en svaaak skyggestrek, så da klarer jeg selvfølgelig ikke å vente til fredagen!) Jeg testet i går morges med CB igjen. Den funket ikke!!! streken i kontrollvinduet kom aldri til syne, men det var en vanrett strek der. Hva betyr det? Så testet jeg igjen i dag... Kjøpte en CB digital fordi det var tilbud på disse og kostet mindre enn en vanlig cb. Da kom dette blinkende bokmerket opp... Jeg tror ikke jeg gjør noe galg når jeg tester og følger bruksanvisningen. Flere som har opplevd dette? (angrer for at jeg juksetestet, for er så mye pes med det!!!)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #54 Skrevet 21. mai 2008 kanINA *1 pp*: jeg jugde!! Det var 3 dager før IKM! Hehe..telte litt feil her i stad:p Men jeg brukte billigtrimmel:)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #55 Skrevet 21. mai 2008 Jeg testet i dag (og jeg vet at jeg har skrevet litt lenger oppe at jeg ikke skulle teste før ikm) og den var positiv!! 2 dager før ikm.. Så jeg er i himmelen akkurat nå.. :-) Men er det noen av dere som vet hvor det har blitt av resultatlisten til uke 21.. Har prøvd å lete, er den kanskje ikke opprettet?!?
Clemencia Skrevet 21. mai 2008 #57 Skrevet 21. mai 2008 Heisann :-) Har ikm den 23 jeg også! Så tenker d blir testings da. Selv om jeg er overbevist om at jeg IKKE er gravid. Har hatt litt "murringer", men d har jeg faktisk ganske ofte. Hodepine, men lurer heller på om d er ei tann som er vond. Fryser og er godtesjuk, men d er jeg også til vanlig! :-P Håper jo likevel på at jeg er gravid og slipper en 11 eller 12 pp'er.. Hehe :-) Lykke til da, damer! :-) Håper vi treffest alle sammen over på 1. tri ;-)
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #58 Skrevet 21. mai 2008 Nå sitter jeg og har veldig lyst å jukseteste i morgen.... Har en billigtest og to cb liggende. Ååååå, vanskelig å la være. Har egentlig lyst å teste nå!
¤A-09¤ Skrevet 21. mai 2008 #59 Skrevet 21. mai 2008 Jeg slenger meg på her! Vet ikke når jeg har IKM siden jeg sluttet på p-pillen for ikke så lenge siden. Trodde TR kom i går, men neida, ikke sett noe til den i dag heller. Siden jeg tenkte at den skulle komme i går så brukte jeg opp en CB-dig på ettermiddagen og fikk IKKE GRAVID. Angrer på at jeg ikke ventet med å teste morgenurin i dag! *dumme meg* hehe. Har hatt gravid-symptomer fram til lørdag og siden har jeg hatt mens-symptomer. Nå har alt gitt seg! Pleier ikke å ha mens-symptomer noe annet enn samme dag som TR kommer. Men kan jo hende pille-slutt har gitt flere plager:-( Regner egentlig med at jeg ikke er gravid, men venter spent uansett:-) Kommer iallfall til å teste 23 eller 24 hvis jeg ikke har sett noe til TR innen den tid. Ikke lenge igjen til testing nå og gratulerer til dere som allerede har fått positive tester!
sekke Skrevet 21. mai 2008 #60 Skrevet 21. mai 2008 jeg testa med billigstrimmel på morgenen og i kveld. begge viste svakt svakt to streker. må titte veldig nøye. fikk samboeren min til å ta en også for å se om han fikk strek. men han gjorde ikke det. har ikm i morgen. er så spent. stoler ikke helt på det for streken var vellllllllllllllllldig svak.......
¤A-09¤ Skrevet 21. mai 2008 #61 Skrevet 21. mai 2008 Så spennende! Det høres jo lovende ut da:-) En strek er en strek, veldig ofte iallfall! Lykke til!
Venter09<3med ny spire Skrevet 21. mai 2008 #62 Skrevet 21. mai 2008 Hei folkens... jeg henger på fortsatt vet dere. ikke vært så aktiv her denne mnd. da jeg har vært svimmel, kvalm, vondt i magen, så det merkelige føler jeg går rundt å fiser hele tiden.. er jo veldig oppblåst i magen. er det ett tegn med fisingen? gjør det aldri se... hehe... håper vi blir gravide alle sammen jeg nå... lurer på t ta en test i morgen jeg men vet ikke enda... hehe hva syntes dere-????
Mayken Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #63 Skrevet 21. mai 2008 tester med billigtest hver morgen jeg. Klarer ikke la være. Men på fredag blir det ordentlig test med cb digital. Hørt at den kan brukes inntil 4 dager før ikm.
Paprikka Skrevet 22. mai 2008 #64 Skrevet 22. mai 2008 Sååå spennende! Skal følge med i morgen! Jeg har nå testet med CB digital, og da stod det tydelig GRAVÌD! Klem!
Mayken Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #65 Skrevet 22. mai 2008 Åhhh... Gratulerer så mye:) Det var en koselig melding å lese på morgenkvisten:) Selv så hadde jeg en negativ billigtest i dag også. Og nå sitter jeg her med menssmerter, og jeg er desverre sikker på at den kommer til å dukke opp i løpet av dagen:( Kjennes i hvertfall sånn ut. Men hvis jeg får den i dag, så vet jeg i hvertfall at jeg har en syklus på ca 26 dager da. Og så får jeg vel heller stikke ut å kjøpe en fin bursdagsgave til sambo alikevel, selv om ingenting kan måle seg mot en positiv graviditets-test. Paprikka: når har du foreløbig termin nå da?
Paprikka Skrevet 22. mai 2008 #66 Skrevet 22. mai 2008 Hei! Takk takk! jeg har termin 31 januar/1 februar. Jeg kjente veldig godt til syklusen min, siden jeg lånte CB fertilitetsmonitor hos ei venninne og brukte den på 3 sykluser før vi begynte å prøve denne gangen. Send en oppdatering i løpet av dagen! Klem!
magica fra tryll Skrevet 22. mai 2008 #67 Skrevet 22. mai 2008 Hei! Klarte ikke vente til imorgen jeg. Fiiint blått kryss. Så da blir det baby ca.30 januar om alt går bra. Gratulerer til alle dere andre graverte, og lykke til til dere som enda ikke har testet.
sekke Skrevet 22. mai 2008 #68 Skrevet 22. mai 2008 gratulerer til dere som har blitt gravide...jeg kjenner mensen kommer. har ikm i dag. hvorfor skulle jeg da få svak strek i går da.. skal ikke stole på de billigtestene en annengang.... lykke til jenter........
magica fra tryll Skrevet 22. mai 2008 #69 Skrevet 22. mai 2008 -var sikker på at mensen kom jeg og da! Masse mensmurringer og litt ømme pupper...
Marianne83 Skrevet 22. mai 2008 #70 Skrevet 22. mai 2008 Tok en CB digital i går kveld jeg... blitt skikkelig testoman. Denne funket fint, men sto desverre IKKE GRAVID, så da tror jeg at det blir en pp2 for meg i denne omgang. (og jeg som føler meg så gravid) Men skal teste med alle dere i morgen tidlig allikevel, bare for å være sikker! (hvis ikke tr kommer først da...)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #71 Skrevet 22. mai 2008 Huff, kan det ikke bare bli fredag litt fort nå da?? Satt og leste gjennom hele tråden, og jeg tror søren meg vi er 18 stykker som skal teste i morgen! Ja, noen har allerede fått positiv test da - gratulerer så mye til dere! Sitter selv her med rare murringer i magen og litt småkvalm, men ser i loggen min fra forrige syklus at jeg hadde det på akkurat samme måte - og da var jeg definitivt ikke gravid. Men er riiiimelig spent på i morgen asså!! Lykke til alle sammen!
Mayken Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #72 Skrevet 22. mai 2008 Spent jeg også. Var sikker på at TR var på vei på morgenen i dag, hadde skikkelige menssmerter, men har ennå ikke fått den. Håper resten av dagen går fort, og at det ikke er for tidlig å teste i morgen.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #73 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer til dere som tjuvstartet og fikk positive tester! IKM 21 bare MÅ være en bra gruppe eller hva?! Jeg har også mensmurringer i dag. Har egentlig hatt litt hele uken som har komme tog gått, men i dag føler jeg meg litt "tung" der nede, akkurat slik som jeg bruker dagen før TR så det blir spennende å se i morgen!
magefølelse :) Skrevet 22. mai 2008 #74 Skrevet 22. mai 2008 PRØVER IGJEN: Er i akkurat samme bås som deg.. Vi får krysse fingre og tær for hverandre
sekke Skrevet 22. mai 2008 #75 Skrevet 22. mai 2008 hei. etter 3 billigtester som var meget svake måtte jeg kjøpe meg en ordentlig test på apoteket. der står det tydelig GRAVID. har trodd i hele dag at mensen er på vei. litt brunaktig utflod. har dessuten ingen symptomer,men nå tør jeg tro på det. JEG ER GRAVID..med termin 31 mai... krysser fingrene for resten av gjengen her.. 11 pp har jeg brukt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå