Mayken Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Skal vi følge hverandre? Har dere noen symptomer? Eller er det for tidlig tro?
Paprikka Skrevet 17. mai 2008 #2 Skrevet 17. mai 2008 Hei, Jeg skal teste den 23! Er veeeeldig trøtt (det var også det tydeligste symptomet som jeg hadde i det forrige sv.skapet), litt mer sulten enn vanlig (spesielt lyst på søte kaker , har mye murring i magen. Hadde antydning til kvalme (bare bitte litte grann) i går og i dag. Var ikke kvlam i det forrige sv.skapet, men fikk sterk kvalme ved EL siste 3 mnd. Dette er 1 pp, så det blir spennende å se:) Har du noen symptomer?
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Jeg skal også teste da. Vi er invitert på fest da, pluss at jeg har IKM, så da skjer det! Kjenner ting skje med kroppen min, men jeg ble veldig lurt sist pp så jeg har ikke tenkt å kjenne etter symptomer. Har egentlig liten tro på denne pp, for vi har bare hatt sex 2 ganger og det hadde egentlig ikke gjort noe om det ikke klaffet akkurat nå. Et par som er veldig nær oss mistet babyn sin i uke 14 denne uken, og vi føler at det hadde vært bad timing å blitt gravide nå... Men samtidig så blir vi veldig glad om vi er gravid, skjønner? Jeg vil uansett slå følge! Tester tidlig fredagmorgen og springer på Bli gravid med en gang resultatet viser seg.
1606 Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Jeg skal teste til helgen:-) Kan hende det er loitt tidlig, men skal egentlig på fest fredag.....Burde kanskje teste over helgen, men er man gravid så er man. Det blir mitt 3 barn:-) Får bare se om den sitter da. Hadde ikke noe symtomer med de andre unga, så får bare se å da. Lykke til alle sam tester til helgen:-)
Mayken Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2008 Sambo har bursdag 23 mai,så jeg håper på å kunne gi han en virkelig fin bursdagsgave:) Når det gjelder symptomer så har jeg merket. Fryser mye (og så kan jeg plutselig bli veldig varm) Har masse mensmurringer. Verker i korsryggen. Småkvalm til tider. Humør svingninger delux. Kjempetrøtt. Svimel. Men det kan være b12 nivået mitt er lavt igjen, får ta ensprøyte og se om ting bedrer seg.
Paprikka Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Jeg var så utålmodig i dag, så jeg tok en EL strimmel-test. Da kom det en ganske tydelig strek ved siden av kontroll streken. Har i hvert fall 7 strimler til, så jeg blir nok å jukse-teste frem til fredagen. Da får jeg i det minste teste om de er like pålitelige som graviditetstestene:)
Mayken Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. mai 2008 Jeg testet med en cb i går. Men den var negativ. Er ikke helt 100% sikker på når jeg skal ha ikm, første pp etter pilleslutt. Men en gang mellom 22 og 26 mai skal være rett. Har en cb digital, 2 cb og 6-7 billigtester liggende. Frister å prøve en test igjen i morgen, men skal prøve å være flink. Tenkte å ta en cb digital på fredag siden jeg ikke er helt sikker på når. Den kan jo tas inntil 4 dager før ikm og da skal jeg jo være innenfor uansett. Har egentlig lyst å teste hver dag for å se hvor tidlig man eventuelt kan teste positivt. Men jeg har ikke så mye tro på at jeg kommer til å gjøre det denne pp'n. Da jeg var gravid med snuppa, hadde jeg en utrolig energi, men sleit mye med trøtthet også. Eneste jeg merket det på var at jeg fikk litt ømme brystvorter noen dager før ikm. Og var litt småkvalm på morgenen, husker jeg drak saft til frokost i stedet for melk.
Paprikka Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Hei, første gang ble jeg gravid fra 1 forsøk. Da husker jeg at jeg var veldig trøtt. Føler likedann nå. Jeg kommer til å bruke opp alle disse 7 EL test strimlene frem til fredag, tenker jeg. Jeg har en CB monitor som jeg låner hos ei venninne, så da har jeg ikke bruk for strimlene uansett:) Dette er så spennende!!!!
Marianne83 Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 Hei! Jeg tenkte jeg skulle teste 23. mai. Nettop startet prøvingen etter 1 SA og 1 MA i fjor (siste halvdel av 2007) så jeg er ekstra spent nå. Hadde masse symptomer de to graviditetene og begynner å kjenne igjen noe av det nå, men dette kan jo være symptomer på mens... Symptomer som kan lure meg: (håper de betyr positiv test snart!!!) *Oppblåst (fjerter mye!) *Litt småkvalm *murring i mage og korsrygg (mensmurring) * bitte litt ømme pupper hvis jeg kjenner etter *temperaturstigning *ømme ledd *kjempetrøtt! Ang. dette med temperatur. Det er nytt for meg, men ser at flere skriver om dette som et symptom. De siste 3 dagene har jeg våknet opp med roser i kinnene og følt meg litt varmere enn normalt. Jeg fryser og har små hetetokter om hverandre. temperaturen startet på 36,4 - 36,4 - 37,0 - 37,2. Noen som vet hva det betyr? (normaltemp på dette termometeret på under 36 -> putter det under armen). Håper dette er gangen det skal fungere! Skulle hatt termin 24.05.2008 om jeg hadde klart å beholde den siste, men hadde desverre en tøff ma i uke 11 som har skremt meg litt.... Godt å ha disse sidene der man kan dele erfaringer etc... Da vet jeg at jeg ikke er alene! (Samboer er desverre gutt og forstår ikke alltid mine bekymringer... thihi... ) Lykke til jenter! Skal skrive hva mitt resultat ble 23.05 og håper dere gjør det samme, uansett om det er positivt eller negativt svar...
magefølelse :) Skrevet 18. mai 2008 #11 Skrevet 18. mai 2008 Jepp!!! Er kjempespent.. Har ingen barn fra før, og dette er andre pp.. Venter egentlig mens torsd eller fred.. så blir nok en test på fredag tenker jeg :s Har ikke veldig klare symptomer (og mye kan jo være ønsketenkning), men har vært litt uggen idag og i går. Gjesper og er trøtt hele tiden, mye vann/spytt i munnen med litt rar metallsmak.. Kjenner også av og til litt menslignende smerter nederst i magen.. Kan jo håpe? Lykke til du også.. Er du fra forresten??
Paprikka Skrevet 18. mai 2008 #12 Skrevet 18. mai 2008 Dette høres ut som veldig gravid-symtomer! Lykke til! Tror det blir mye testing her på fredag
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #13 Skrevet 18. mai 2008 Ja:) Så gøy med denne tråden, da finner jeg dere lett om 5 dager når vi alle har et kryss, en blå strek, en rosa strek eller ordet gravid å juble og skryte av!
Mayken Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. mai 2008 Da er vi faktisk en liten håndfull med jenter som kan følge hverandre denne uken og forhåpenligvis inn på 1. tri. Dette blir spennende:) Noen som har planer om å snikteste litt også?
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #15 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har ikm 23. mai.. Så hvis ikke tr er kommet, så blir det testing for meg og.. :-) Jeg har bestemt meg for ikke å snikteste (garanterer ikke at jeg klarer å holde det..), det er så kjipt å se det negative resultatet... Så jeg venter til jeg er nesten sikker på at det er noe. Har ingen spesielle symptomer, men jeg lot meg også lure litt forrige måned, så jeg prøver å ikke lete for mye.. Det eneste jeg har tenkt på som litt annerledes denne måneden, er at jeg på fredag og lørdag (ca 1 uke etter el) hadde litt murringer.. Noe som jeg håper kan ha vært festesmerter.. Men vi får se. Jeg har en sønn på snart 2 1/2 år, og en ma i uke 11 i februar.. Så jeg er veldig klar for at det skal klaffe snart!! J eg krysser fingrene for oss alle sammen!! Lykke til!! :-)
Marianne83 Skrevet 18. mai 2008 #16 Skrevet 18. mai 2008 Har bestilt slike billigtester, så mulig det blir litt sniktesting på meg om disse dumper ned i postkassen før den 23.....
Paprikka Skrevet 18. mai 2008 #17 Skrevet 18. mai 2008 Har så pass selvinnsikt, at jeg vet at....jeg kommer til å snikteste. Når har jeg 1 test liggende hjemme. Uansett vil jeg tro på resultatet bare hvis det er testet samme 2 ganger. Dermed må jeg kjøpe ektra test, og da er det sååå enklet å kjøpe dobbelpakning Da tar vi en oppdatering i morgen på hvem som har sniktestet
Mayken Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 18. mai 2008 Ja, da tar vi en oppdatering i morgen:) siden jeg har en del billigtester liggende, blir det nok en del testing denne uken vil jeg tro. Jeg eier ingen viljestyrke....hehehe
Veumjenta ツ Skrevet 18. mai 2008 #19 Skrevet 18. mai 2008 Hiver meg på i denne tråden jeg. Er i pp2 nå, har siden EL vært usannsynlig trøtt (heelt ulikt meg) og hatt litt mensmurring i magen. Også litt oppblåst i perioder, men kan jo være hva som helst. Jeg har ikm 23.-26. mai - litt usikkert grunnet mangeårig pillebruk... Spennende å titte innom her til helga!
JulieF*Victoria* Skrevet 18. mai 2008 #20 Skrevet 18. mai 2008 Jeg også slenger meg med her, men har ikke IKM før 24 da:) Håper det er ok!? Jeg har ikke så mange symptomer, men blødde litt i dag....håper jo innmari at det er en festeblødning, men det er ikke godt å si!Har hvertfall aldri gjordt det før. Har også litt magesmerter av ymse sort, ekkel smak i munnen og tidvis kvalm. Litt dårligere appetitt en vanlig. Jeg har noen billigstrimler liggende, men skal prøve å la være å teste til hvertfall ukeslutt:) Dette er jaggu spennende jenter!!!
Mayken Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 18. mai 2008 veumjenta: er i samme situasjon vi da. Jeg er heller ikke 100% sikker på når jeg har ikm, men rundt samme dato som deg:)
Venter09<3med ny spire Skrevet 18. mai 2008 #22 Skrevet 18. mai 2008 slenger meg på her jeg oxo, er litt usikker på åssen syklusen min er for tiden men jag skal ikm 23-24... så vi krysser fingre.. føler meg veldig oppblåst i magen, kvalm trøttt og sliten hele tiden. ikke så deilig.. så håper på at det har satt seg en liten spire her nå ja...
Veumjenta ツ Skrevet 18. mai 2008 #23 Skrevet 18. mai 2008 kanINA: dette er i hvert fall veldig spennende! Vi krysser fingre og tær for at det har slått seg ned en spire hos noen av damene her inne ihvert fall Nå blir det senga på meg - bare trøtt om dagen!
sekke Skrevet 18. mai 2008 #24 Skrevet 18. mai 2008 hei. jeg skal teste 22 mai. det er mens dag. jeg har ingen symptomer.. det hadde jeg heller ikke forrige svangerskap før det hadde gått noen uker. har prøvd i 11 pp nå så hadde vært fabelaktig flott med en spire. brukt eggløsningstester denne pp og den slo ut to dager med sterke streker. har hatt masse sex før og etter eggløsning. jeg har også kjent stiknnger i siden så blir jeg ikke gravi denne pp har jeg enten ikke hatt eggløsning eller noe galt med sæden til mannen min. begynner i allefall å spekulere etter så mange pp.... lykke til alle sammen....
MilleMamma84 Skrevet 18. mai 2008 #25 Skrevet 18. mai 2008 Skal også teste 22. mai. Ingen symptomer og negativ test fire dager før ikm. Føler meg ikke gravid i det hele tatt, men gjorde jeg vel egentlig ikke før jeg teste positivt sist svangerskap. Krysser fingrene for oss alle!=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå