Gå til innhold

Irriterer meg over dere alle hallfeite kvinnfolk som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å være tynn er ikke fint..Finnes en fin mellomting mellom å være feit å tynn.. Slank og veltrent lyder mye bedre:)

Kos deg me karakteren din du, lille krembolle;)

ps: vet du drømmer om trusene mine..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var vel flink i dialektlære og diktanalyse da, for rettskriving kan du iallefall ikkje.

Ingen av mine karakterer er indikert sterk eller svak, men men. Enkelte høyrer og ser det dei vil høyre og sjå.

Skrevet

Virkelig? Har aldri fått annet enn komplimenter ang kroppen min...veltrent er den og, forresten;) Og den gangen jeg begynner å drømme om å få på meg trusene dine håper jeg noen kan vekke meg fra marerittet!

Skrevet

Ingen vits i å drømme on noe slikt, drømmen din blir ikke oppfylt uansett, big mamma;)

Skrevet

Om man er litt halvfeit men veltrent, er det ok da??

Skrevet

Hør nå her, folk må være så feite de bare vil for meg..

Men om en er feit, ikke gidder å trene og samtidlig sitter i soffan å spiser potetgull og klager over vekta, ja da blir jeg irritert!:)

Skrevet

det tror jeg på kjære deg,håper du koser deg med di lekre trusene dine;) siden jeg ikke får på meg disse trusene lurer jeg svært på hvordan de ser ut?

Skrevet

akkurat det du sier der må jo være noe av det mest fornuftige du har spyttet ut;) det skal jeg faktisk være enig i.men det som virkelig teller er vel at man er fornøyd med seg selv? og fornøyd kan en være både tynn som en sylfide og feit som en hvalross.eller halvfeit med bestemor truser;)det hele bunner og grunner i selvtilitten....

Skrevet

Det viktigst er at man er fornøyd med seg selv!

Enig..

Hvorfor er du så opphengt i mine truser ??

Skrevet

Jeg irriterer meg over mennesker som er sååå ubeleste at de ikke skjønner at halvfeit skal skrives halveit, og ikke hallfeit....pluss, pluss....dårlig språk på deg gitt!!

Skrevet

Du har mye å irritere deg over. Har du tid til å jobbe?

Skrevet

Som Jesper Juul sier: "Du velger selv faren til dine barn". Så ja, er enig i at det er patetisk å klage over barnefaren når dere selv har valgt å bli gravid med han.

Skrevet

Huff, håper jeg allllldri møter noen som deg, HI! Du gir kvamle folk et ansikt utad...

Skrevet

Jeg kan tenke meg at det er mange som irriterer seg over deg Stine Marie

Du er nok ikke den eneste i verden som irriterer deg over ting.

Skrevet

Hadde du droppet apostrofene hadde du sikkert fått en sekser:)

(Vi bruker ikke apostroper i Norge, skjønner du. Kun noen svært få unntak, og de er ikke "mamma`n" eller "5`er".)

Skrevet

Men hva da med de som har det perfekt med kropp, jobb/inntekt og barnefar...men alikevel klager... sånn som du? :) Altså klager på alle andre.. he, he. Hopp over disse klageinnleggene, så blir sikkert din hverdag også myyye bedre! Jeg klager aldri jeg ( i hvert fall ikke her inne), har ok kropp, jobb og far til mitt barn....! Og ikke minst så lar meg sjelden irritere..... :) Og de som klarer å leve uten de helt store "loddene" her i livet, lever mye lenger også, mens de som grubler og henger seg opp i alt og alle, får som oftes slag og dør "før tiden". Tenkt på det også, om du ikke vil dø ung og bli et vakkert lik da!

Skrevet

hjelpes meg da dere.. dette er ikke siden for meg for jeg er alle sammen jeg... er feit... på trygd.. å har ikke vært heldig med barnefedre heller... å enda så har jeg det bra.. hmmm...

3 kjekke fine unger å en fin leilighet en kjempe fin hund å masse gode venner...

men etter å ha lest her burde jeg faktisk gått på antidep å grini å syti ell noe.. hehe.. nei for jeg mener alle er jo like... alle feite å alle trygda å alle misslykkede forhold er jo kvinnens skyld...

å ikke fikk jeg bedre enn g på ungdomskolen å 3 på vgs heller.. nei nå går jeg å henger meg.

Skrevet

gubba for en barnslig diskusjon da.. du HI må virkelig ha veldig dårlig selvtillit og fritidsproblemer som må legge ut en slik tråd.. er veldig normalt at folk som har problemer med seg selv pleier å henge ut andre.. så va er ditt problem da HI...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...