Gjest Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 sitter å klager over de store, fleskete magene deres samtidlid som dere spiser potetgull.. Irriterer meg over dere som lever på trygd og samtidlig klager over dårlig råd, se til å få rævva opp fra soffan å begynne å jobbe da! Irriterer meg over alle dere som klager over barnefedrene dere har valgt til deres barn, velg barnefar med omhu! Og om uhellet først er er der, så ikke kom å klag i ettertid når det fint går an å ta abort. Ha en fin kveld
esmase Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Hehe,nice try! Men dette er et utdebattert tema=) Du får finne på noe bedre....
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Og hva snakker du om da, esmase? Jeg må få lov til å klage på noe jeg hater andre klager over uten at du skal komme å blande deg.
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Er ikke søstra til noen jeg. Men mener faktisk det jeg skrev, er så lei av at folk klager over noe de har stelt i stand selv når de faktisk ikke trenger å havne i en slik situasjon.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 jeg er drittlei av folk generelt og folk uten sympati spesielt
esmase Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Dette er temaer som Yppert har opsjon på. De er derfor ikke diskuterbare på ei laaaaaang stund,ei heller diskusjoner om vaksiner eller ikke.... Og jeg kan faktisk blande meg akkurat så mye jeg bare vil! Dette er ei side hvor alle kan svare så mye de bare gidder.du postet vel ikke dette innlegget for å unngå å få svar?? Du må også regne med at ikke alle er enige med deg og dine synspunkter.
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Gunnar hørtes foresten utrolig søt ut. Folkesky du da.
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Om du ikke er enig i det jeg skriver så er det bare for deg å droppe å svare !!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Jasså??? prøver å gjøre meg arbeidsledig her inne:-)
esmase Skrevet 14. mai 2008 #11 Skrevet 14. mai 2008 Tror du har misforstått litt her,frøken.... Dette er Kranglesiden,og dermed er det faktisk forventet at man kan være uenig og litt krass i svarene sine..... Ville du bare ha fine svar,så legg det ut på Skravle!
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #12 Skrevet 14. mai 2008 Om du velger å svare på noe jeg faktisk har skrevet så må du selv innfinne deg i at jeg svarer akkurat hva som passer meg uten at du skal sitte her og fortelle meg hva jeg skal forvente og ikke..
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #13 Skrevet 14. mai 2008 Er du tilbakestådende eller bare later du som? Bedre forsøk neste gang. *gjeeeeesp*
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #14 Skrevet 14. mai 2008 Hehe...får håpe ikke disse orda kommer og biter deg i ræva en dag ;-)
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #15 Skrevet 14. mai 2008 For min del kan det godt komme mange å bite meg i ræva, sitter her og venter!
Jodasåneidaså Skrevet 14. mai 2008 #17 Skrevet 14. mai 2008 Disse kvinnfolka må være jævlig feite, om det må en hel hall til for at de skal få plass. Resten av diskusjonen din kan du for øvrig stappe opp i rævva.
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #18 Skrevet 14. mai 2008 Tilbakestående? Føler du deg truffet? beklager om mine meninger såret deg. Sett deg godt tilbake med potetgullskålen og tell dager til neste trygd du!
Tøysetipp Skrevet 14. mai 2008 #19 Skrevet 14. mai 2008 Jeg tror den biting får være opp til den barnefaren du har valgt med omhu og omtanke.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. mai 2008 #20 Skrevet 14. mai 2008 gunnar er ikke søt! og jeg kan egentlig ikke se hva som er søtt med navnet gunnar. men greit for meg at du syns det. har du sett han?
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 14. mai 2008 #21 Skrevet 14. mai 2008 Her skal du få svar på tiltale frøken. Selvom du IKKE klarer å tenke lengre enn nesa di rekker skal jeg hjelpe deg litt: 1: Er ikke sååå forbanna enkelt å slanke seg,selv har jeg biti i det sure eplet,og gått ned 16 kilo fra dagen før jeg fødte. 2:Har du NOEN gang tenk over at mennesker kan forandre seg,er faktisk menn som BLIR utro og BLIR jævler,og man kan vel for f... ikke vente i 10 år for å se om det utvikler seg! 3: Du må være blåøyd! Finnes mennesker som ikke kan jobbe over en laaaang periode pga sykdom(har selv operert ryggen for 3 prolapser for 3 uker siden,så jeg veit hva jeg snakker om) Så kom faen ikke her å fortell meg at jeg skal få ræva opp av sofan altså,du må ikke tro at det er så jævlig morro å ikke kunne gjøre noen ting,og du må heller ikke tro at folk bare for støtte fra NAV for ingenting! BLÅØYD ER DU Nå ble jeg forbanna!! Du traff hvertfall meg med innlegget ditt
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #22 Skrevet 14. mai 2008 Er du selv feit da? Og på trygt? Bare at du ikke klager over det?
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #23 Skrevet 14. mai 2008 1: du hadde veøforhåpentligvi et speil og en vekt på bade, hvem sin feil er det at du ble feit da?? Bite i det sure epletog slanke seg? Må jo være en stor lettelse å gå ned disse kiloene da... 2:Mennesker kan forandre seg JA, men om du kjenner denne barnefaren godt nokk og faktisk har levd med han i en del år før dere bestemmer dere for å lage barn så er ikke sjangsen for at han blir et udyr over natten så veldig stor. Og det med utroskap er heller ikke så rart, mange blir frustrert over at partneren bare blir tjukker å tjukkere, spiser mer å mer, ikke gidder å ha sex osv..så da må utroskap være lov spør du meg. Kan ikke forvente at alle tenner på en sur kjøttkværn heller.. 3: Finnes mange jobber der du ikke behøver å bruke ryggen så mye.
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 14. mai 2008 #24 Skrevet 14. mai 2008 Du er jammen meg dummere enn jeg trodde. Sånn for å gi deg litt harde fakta,så er det sånn at man legger på seg i løpet av ett svangerskap,og om du da.. MISS: PERFECT ikke har gjort det,synes jeg sykt synd på det barnet som har vokst inni deg,og du har hvertfall ikke kompetanse nok til å uttale deg om hva man kan gjøre eller ikke gjøre når man har prolaps,du aner ikke hva du snakker om,så bare hold kjeft! Og veit du hva,virker for meg som du er uerfaren på alle hold,og da synes jeg faktisk ikke du har myndighet til å uttale deg om noe som helst,og jeg håper,for din del,at du ikke er så forbanna dum som du gir utrykk for!
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #25 Skrevet 14. mai 2008 for ei bitch! og nei, jeg er ikke feit, går ikke på trygd osv...men det gir meg ingen grunn til å kritisere andre! ahh, lurer på hvordan det hadde vært å møte deg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå