Gå til innhold

Irriterer meg over dere alle hallfeite kvinnfolk som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå er det synd på barn som ikke har mødre som blir smellfeite i svangerskapet også?

Begynner ikke dette å gå litt vel langt?

Greit at en ikke skal røyke og drikke alkohol i sv.skapet, men nå skal vi altså bli noen sugger hele gjengen da, slik at barnet i magen får det bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg irriterer meg over folk som ikke kan rettskrivning. Dysleksi? - Kom deg på skrivekurs, ikke syt og vær så uforståelig! Det er faktisk veldig irriterende.

Ha en fin kveld!

Skrevet

Og du lille happyklæpp, jeg kritiserer da ingen på noen måte..

Jeg klager over hva folk klager om!

En kan ikke sitte å drikke alkoholi sv.skapet og klage på at ungen ble hjerneskadet etter på hellèr??

skjønner?

Skrevet

det som irriterer meg, er at folk som FRUKTIS, blir så feite at de ødelegger både rygg og knær! ergo så må de operere, og i tillegg være sykmeldt i evigheter! Og dette går mine skattepenger til!!! null sympati fra meg!!!

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Hva er "Hallfeit" da frøken bestemor truser ?

Jeg irriterer meg over idioter, derfor menger jeg meg ikke med sånt søppel.

Skrevet

Har ikke dysleksi, faktisk en sterk femmer i dette faget!

Går fort i svingene, men nokk om det!

Jeg syter ikke:)

Takk lille rotte, skal kose meg i kveld:)

Skrevet

Du HI, du skreiv jo akkurat på skravle at du brukte bestemortruser i slutten av svangerskapet. Hadde ikke du en vekt? 'Du vet du må ikke spise den sjokoladen lille venn.

At du i det hele tatt har en mann er jo et sjokk, noe så avtennende som en usympatisk drittkjerring kan jeg umulig tenke meg.

Og den siste med jobber du ikke trenger å bruke ryggen så mye - snakker du om feltmadrass ?

Skrevet

Nå har du for all del ikke sett meg,så du aner ikke om jeg er smellfeit eller ikke. Og uansett er jeg faktisk fornøyd med den jeg er,men virker for all del ikke som du er det! Les litt mer bøker,og utvid horisonten din litt,så skal du fort se at verden er større enn i den lille nøtta di.

Skrevet

Se deg i speilet så ser du hva jeg mener:)

Ser barna tar etter også, smørklump!

Skrevet

Har hatt denne debatten før og da kom vel flertalle fram til at det alltid finnes en eller annen form for psykiske plager ved det å være feit.......=)

Skrevet

Hvis du har en sterk femmer i faget bør sekseren min bli til en 8er... Forøvrig får man ikke "5+" eller "5-" på karakterkortet... Du har vel en 2er...

Skrevet

5?? HA... nok med 1 k ikke 2

Skrevet

Den med trusene var en SPØK!!for de som ikke skjønte det...

Skrevet

hvor gammel er du, vær så snill å svare ærlig, om du tør...

Skrevet

Hvor selektive er egentlig visse menn når det kommer til reproduksjon???

Skrevet

Ja helt klart en spøk, når du skriver at du skammer deg over det. :-)

Skrevet

Tipper hun er 16 eller noe. Eller at utviklingen stoppet da hun var 12. kan virke sånn :-)

Skrevet

En sterk femmer!

Sorry for å måtte skuffe dere;)

Det samme hadde jeg i faget GYM også;)

Slike som dere satt på benken og klaget over mensen og spiste sjokolade.

Skrevet

Skaden kommer faktisk av at jeg trente hardt og lenge,noe ryggen min ikke tålte(pga dårlig rygg er arvelig),og jobbet hardt,så da sa det knas,så hold de dumme ideene for deg selv er du snill!

Skrevet

På seg selv kjenner man andre. Jeg har aldri skylt på mensen for å ikke ha gym; imotsetning til deg så likte jeg gym.

Skrevet

Er nokk ingen gammel røy, heller ikke en halvfeit tolvåring..

Men en ung dame på 25!!:)

Skrevet

Gym var kjempe gøy!

Nå går jeg for spinning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...