Gå til innhold

Irriterer meg over dere alle hallfeite kvinnfolk som

Anbefalte innlegg

Skrevet

FRUKTIS: Mener du at du ikke kan jobbe med NOE pga ryggen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det var meg du snakker til,så bryr jeg meg fint lite om hva du trur på,har ingenting å bevise for deg,bortsett fra at jeg tipper du er FEITERE enn meg

Skrevet

å huff, jeg bare trente, trente å trente..En dag sa det bare knas..*ler*

Skrevet

Nei,overhodet ikke,gleder meg til å begynne på jobben igjen jeg,men tar tid å styrke en rygg,er ganske deprimerende situasjon for dere som ikke tror det,er derfor jeg blir så hinsides forbanna på de dumme anklagene,fordi det er faktisk folk som ikke vil være i en sånn situasjon,og det er idiotisk å ta alle over en kam! Ville heller hatt en god rygg og levd ett normalt liv,enn en dårlig en!!

Skrevet

Dumt å la seg forbanne da ;-) Hvorfor tok du ikke bare en annen jobb som du hadde mulighet til å ta da?

Skrevet

Du er dum og naiv,voks opp i det lille hue ditt,di forbanna drittkjerring,godt det ikke er så mange som deg!!

Skrevet

Ufør-fedme-deprisjon

Synes jeg ser en viss sammenheng her ja.

Skrevet

Det er ikke fryktelig enkelt,når man ikke kan gå,men må sitte i rullestol,man får noen helvettes isjassmerter og kramper,og ikke kunne jeg ta smertestillende i og med jeg var gravid,for de som ikke har opplevd det er det ikke lett å vite hvor vondt det er,ikke ryggen som er vond,men alle strålingene som kommer av det(så vondt at man får nobligan,som er morfinpreparat)... Så nå er jeg operert,og på full vei inn i opptrening og endelig kan jeg ta vare på dattern min som er 4 mnd!

Skrevet

Tlf.selger-jobb, det hadde du sikkert klart! :-)

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Etter en stund her på dib må jeg bare spørre.. Jeg ser mange av dere snakker om "deprisjon"..

HVA er deprisjon?

Er det depresjon, og hvorfor klarer mange av dere aldri å skrive det? Selv når dere har "hatt deprisjon".

Tragisk.

Skrevet

Sterk femmer var det ja... mhmmmmmmmmm. Jeg dør av latter :)

Skrevet

Kjære dere som ikke makter å tro min femmer, det driter jeg i.

Rett å slett.( bare så det er sagt så fikk jeg femmere i de fleste fag)

Men dette er da noen år siden, jeg er ferdig utdannet og i full jobb så akkurat dette med karakterer bryr jeg meg svært lite om.

Sammenligning av slikt gjorde jeg på ungdomskolen.

Ordet DEPRESJON er selvfølgelig det jeg mente, og ikke deprisjon som jeg skrev.

Dette er et ord jeg bruker svært lite i mitt liv( ikke at det er noen som helst form for unnskyldning, sånn egentlig) Men skjønner dere henger dere litt opp i akkurat dette,

Deres lidelser skal selvfølgelig ble skrevet på rett måte fremover.

Kos dere videre med fleskemagene og depresjonene, og ikke glem karakterene deres!

Skrevet

Om man er halvfeit og ikke klager, er det ok da?

Eller om ene parten har utbetaling fra nav som innkomstkilde uten å ha dårlig råd, for en periode. Er det ok da?

Eller hva med oss som har fler fedre il barnen våre men som kommr ovrens med de., er det ok da?

Skrevet

irriterer meg over deg som har tusen skrivefeil...

Skrevet

Meg?? Jeg har lov med skriveleifer jeg.. For det første har jeg ikke norsk som morsmål. for det andre har jeg en "e" og en "t" som har en lei hang til å henge seg opp på tastaturet. Og som den ivrige sjel jeg er trykker jeg ofte lagre før jeg har sjekkt over alt. Så da får du bare fortsette og irritere deg.

Skrevet

Hahahahah!!! Endelig noen som krangler litt!

Dere får krangle videre, så skal jeg gå ut å ta noen øl.

(er slank, har jobb og er fornøyd med barnefaren)

Skrevet

phu! enda godt du ikke irriterer deg over meg da.

jo jeg har fleskete mage, men klager ikke høylytt over den og ikke spiserjeg potetgull og jobber jo med å trene og spise den bort .

har dårlig råd men er ikke på trygd. jeg bare forsørger min mann og familien min. på en lønn som ikke er så stor. (men om halvannen mnd. er flere år med dårligråd over.jess jippi oooh lykke

ikke klager jeg over barnefar, han er min mann og godsom gull, jo ja jeg kan nok bli irritert på han, men det erjo slik i alle forhold innimellom.om jeg valgte han med omhu, eller var spesielt klarsynt på valget jeg gjorde kan jeg jo forklare at nei jeg likte fyren vi var kjærester og vi hadde lyst på barn. ogda vi fikk barn oppdaget jeg hvor fantastisk god han ertil akkurat å være far til sine barn.

forstår irritasjonen din men helt erlig så er du vel noe lett irritert eller? jeg mener hvis dette er noe som irriterer deg at andre gjør .

Skrevet

Feite folk er ekle.

Trygda late folk er nifse.

Folk uten dømmekraft er farlige.

Skrevet

gikk hun for å vaske bestemor trusene sine tro...?

Skrevet

Fru Britta!

Bestemortrusene ligger forhåpentligvis i skuffa til min bestemor!:)

Her finnes bare de trusene du kan drømme om å i heletatt få på deg..:)

Du må tro de er fine!!:)

Skrevet

Hvem pokker ville drømme om å få på seg dine truser?? Ekkelt, spør du meg....

Hilsen fra en som er tynn, har jobb med god lønn, fornøyd med barnefaren, ikke dømmer folk utifra egne naive meninger og i tillegg klarer å stave! (fikk også 5`er, skjønner du;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...