Gjest Skrevet 30. september 2008 #76 Skrevet 30. september 2008 Lol. Herregud assa Kanskje vi bare skal la alle ta ansvar for sin egen helse også trenger ikke vi andre å blande oss opp i det Hva hver enkelt spiser får være opp til dem..
veronica22 Skrevet 1. oktober 2008 #78 Skrevet 1. oktober 2008 Knøtta: Tror de du påstår propper i seg mye drit, holder seg mer for seg selv når de gjør dette. Min mening er at det verste og pinligste jeg ser er gravide som som røyker. Jeg har selv klarte å slutte med en gang jeg fikk vite at jeg var gravid, og tror alle kan klare det hvis man går inn for det. Syntes det er frekt av deg å påstå at de gravide som øker mye i vekt sitter å propper i seg dritt, for helt ærlig tror jeg det også er mange slanke gravide som propper i seg drittmat. Tro det eller ei, men mange legger på seg av medisinske årsaker. Jeg har en bekjent som etter å mistet en jente i krybbedød i fjor, fortsetter å røyke like mange sigaretter i dette svangerskapet, når legen mente at røykingen kunne være noe av årsaken til krybbedøden. DET ER SÅNNE TING SOM BØR PROVOSERE, OG IKKE BAGATELLER SOM HVOR MYE HVER ENKELT ØNSKER Å SPISE!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå