Gå til innhold

*******Skravletråd IKM uke 22********

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et sted jeg tilbringer mye tid, så er det nettopp på apoteket - jobber nemlig på et.. ;-) Det er vel også grunnen til at testene kommer i posten.. ;-)

Jeg fikk testene i posten i dag, så jeg er med på testedate i morgen. Er fryktelig "sprengt" i nedre del av magen, kanskje det er murringer? Og så er som sagt kroppen helt ute av lage.. Krysser mange kryss i taket for oss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir også med på å teste i morgen. Så får jeg skrive svaret her når jeg kommer meg hjem fra jobb. Er ped leder i barnehage så har ikke tilgang til data under arbeidstiden. Da snakkes vi her i morgen ettermiddag! Krysser fingrene for to streker!

Skrevet

Det første sambo sa da vi våknet i morges var: teste? Desverre så var den så negativ som man kan få det.. Trøster meg med at det enda er et par dager til ikm (31.mai), og at det på billigtestene står at de kan brukes fra 1 dag etter forventet menstruasjon..

Noen andre som har mer hyggelige nyheter å komme med på en torsdag? Endorfina - hvordan gikk det? *spent på deres vegne!*

Skrevet

Jeg testet med vanlig test i dag morges. Og fikk to streker. Den ene var litt svak, så ble ikke helt sikker. Derfor måtte jeg innom apoteket i dag og kjøpe digital. Tok test da jeg kom hjem og der lyste det GRAVID. Jippi.... kjempeglad! Håper for dere andre også! Testet jo ikke så mange dager på forhånd - har ikm i morgen. Lurer bare på hvordan jeg skal si det til mannen nå da. =) Noen forslag? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...