fru H Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Hei jenter Nå er det vel våres tur til å lage en skravletråd. Begynner jo å nærme seg litt realiteten for våres del. Jeg har startet denne pp på en dårlig måte vil jeg si, skulle bare ha tr i fire dager som vanlig, men den dritten vil jo ikke gi seg. Er ellevte dag idag, men nå ser det endelig ut til at det gir seg, så da venter vi bare på den fantastiske EL. Etter vanig skema skal den ca komme 17.mai. Hvordan går det med dere jenter??
Tuni♥ Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Oi, 11 dager- det var lenge det! Her venter vi også på EL, etter min syklus så skal den være på selveste 17.mai! Burde egentlig gjøre helt andre ting akkurat nå, men klarer ikke å gjøre så mye annet enn å sitte med et lite smil om munnen. Er 1pp og ingen barn fra før av, så vi er ferske ja! Vet det skal hardt gjøres å treffe blink på første forsøk, men det er jo lov å håpe.. ;-)
fru H Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2008 Så spennende når det er første da. Jeg har vært gjennom dette en gang før, da var det full klaff på første forsøk. Var elendig de første tre månedene (tok av meg 9kilo), og da sa jeg til meg selv at dette skulle jeg aldri finne på å gjøre igjen..... Nå kan jeg ikke vente til jeg blir gravid igjen:-) Man glemmer fort. Har vært kjempestabil i syklussen mi hele tiden, så det er jo typisk at det skal rote seg til nå, håper vi får det til på første alikevel, men regner med at det kan ta tid.
~Endorfina~ Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Jeg er ikke helt inni dette, men jeg trodde uke 22 var 26-31. mai? Har selv litt uregelmessig syklus, men TR/IKM bør være i løpet av den uken. Krysser alt jeg har av fingre og tær, men kan ikke klage hvis ikke noe har skjedd, for det er bare 1.pp. Men prøvingen skal det ikke stå på i hvert fall!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 der var den ja, da bruker vi denne :) Kom hjem fra syden igår og er ikke så veldig oppdatert inne på bim for øyeblikket,så jeg overså denne her i farten...
Tuni♥ Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 26.mai - 1.juni har jeg tenkt.. Har IKM på lørdag 31.mai hvis syklusen min er sånn som den skal være, men vil jo helst ikke hilse på den da.. ;-) Driver å avslutter masteroppgave nå, så kan jo hende det er litt for mye stress for tiden , men satser på at den sitter allikevel.. Etter babyverden sin terminkalkulator skal EL være på lørdag, men har en liten mistanke om at den kommer litt før kalkulatorene sier, så det skal ikke stå på prøvinga her heller.. ;-) Ha en finfin tirsdag, og krysser alt jeg har for oss! (*stuper tilbake inn i masteroppgavens verden - bare dager igjen til den skal leveres!*)
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Ah, endelig en tråd for meg! Jeg har IKM 27.mai, tror jeg.... Skulle etter alle beregninger ha EL i dag, men lurer litt på om det var i helga altså, kjentes i alle fall sånn ut, så da ligger jeg vel i så fall og vipper mellom uke 21 og 22 ang ikm. Men holder meg her jeg:) Anyway...tror vi i det minste skal klare å treffe el enten det var i helga eller i dag! Så nå kommer vel tida til å sneeeegle seg frem mot IKM tenker jeg!
fru H Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. mai 2008 Min IKM er 1.juni, altfor lenge å vente. Er jolitt usikker på om jeg er i rute denne pp da for jeg har jo hatt mensen så sykt lenge. Virker som det er over nå, men tretten dager........ Nå er det bare å hoppe i høyet jenter. Heier på oss alle.
Parasit Skrevet 13. mai 2008 #10 Skrevet 13. mai 2008 Hei alle sammen:-) Jeg regner med at jeg har EL 16. mai, og skal selvfølgelig bort den 15., uten samboer vel og merke. Typisk! Så da får vi vel satse på at det kan skje noe en dag eller to før EL. Krysser fingrene ihvertfall. Men skjer det ikke noe nå, prøver vi bare igjen. Har ikke prøvd så lenge at jeg har begynt å bli desperat ennå:-)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 13. mai 2008 #11 Skrevet 13. mai 2008 har antakelig EL til helgen, men tror heller på jevnlig kos hele pp sist d klaffet for oss (før exu) og d var kanskje fordi jeg gadd ikke stresse med å EL teste - da hadde vi også kos nesten hver dag. El testet 1pp etter operasjonen, men tror ikke jeg stresser med d nå... Har bare igjen en eggleder,så kan jo hende jeg bare har EL annenhver mnd... litt synd d da,men..
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 14. mai 2008 #13 Skrevet 14. mai 2008 hei. slenger meg på her jeg også. Hadde EL på mandag tror jeg. Kjentes iallefall slik ud. Krysser fingrene for oss alle sammen. Håper at det klaffer for oss alle her inne. :-)
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #14 Skrevet 14. mai 2008 Og jeg har rett, det sneeeegler i veldig sakte tempo her! Hehe.. Sitter og småkjenner etter symptomer enda jeg vet det er altfor tidlig. Håper egentlig på å fryse litt da, for jeg har vært veldig frossen de to andre gangene jeg har vært gravid...men dårlig med tegn til noe sånt enda da! Hvordan går det med dere andre om dagen da?
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 14. mai 2008 #15 Skrevet 14. mai 2008 Meliah : Hvor tidlig har du kjent symptomer de andre gangene du har vært gravid? Letter etter symtomer hver gang El har vært :-p hehe.
Tuni♥ Skrevet 14. mai 2008 #16 Skrevet 14. mai 2008 Venter på el som jeg antar er her fredag/lørdag en gang.. Stresser med innspurten på masteroppgaven som skal inn på tirsdag, så har egentlig ikke tid til å sitte å tenke og kjenne etter så mye.. Ser bare fram til å bli ferdig med den!
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #17 Skrevet 14. mai 2008 Har vel kjent noe en ukes tid før ikm tror jeg. Den frysinga er jeg litt usikker på, har lissom ikke tenkt over det der og da. Men første gang blei jeg i alle fall plutselig skikkelig kvalm og med metallsmak i munnen 3-4 dager før ikm..
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #18 Skrevet 14. mai 2008 Kjenner jeg extra etter så er jeg jo litt småkald da!:op Eller kanskje det bare rett og slett er kaldt her...hehe..
fru H Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #20 Skrevet 14. mai 2008 Hei folkens, nå er jeg kjempe fortvilet. Fikk tanta 1.mai som ventet, men den varte en del lenger enn vanlig fire fem dager. Tror dere ikke jeg spotter ENDA!!!! Søren heller, hva betyr det for ventet EL til helga?Blir så irritert. Tror dere jeg kan ha EL denne pp alikevel????
~Endorfina~ Skrevet 15. mai 2008 #22 Skrevet 15. mai 2008 Nå nærmer det seg testetid, jenter! Har følt el-smerter i over en uke, bare mer og mer og nå toppet det seg med veldige knip, kvalme og oppblåsthet de siste to dagene. Håper bare vi har gjort nok forsøk! Så får jeg prøve å tenke på noe annet fram til uke 22
~Endorfina~ Skrevet 15. mai 2008 #23 Skrevet 15. mai 2008 Vet dere forresten om hvordan sekretet skal være om man er blitt gravid? SKal det bli mer fram mot IKM, eller merker man ikke noe til det?
Tuni♥ Skrevet 15. mai 2008 #24 Skrevet 15. mai 2008 Tror at jeg ikke er langt unna heller, magen har oppført seg rart som den alltid gjør rundt mensen eller el, pluss at jeg hadde el-slim i går.. Vi prøver i vei! :-) Tenkte å bestille tester fra billigetester.no, greit å få dem hjem i posten og litt billigere! ;-)
~Endorfina~ Skrevet 15. mai 2008 #25 Skrevet 15. mai 2008 Spennende! Jeg har nettopp bestilt tester derfra. Utrolig mye billigere enn apoteket, og de strimlene skal visstnok være like bra. En kan jo bli ruinert av mindre om man "lever på" de dyre apotektestene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå