Gå til innhold

*******Skravletråd IKM uke 22********

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pluss at jeg kjenner "alle" som jobber på apotekene her i byen, så trør litt stille i gangene kan man si (begynner i ny jobb i juni)... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også hørt at de strimlene er like gode. Jeg har fremdeles svake blødninger, mest slim men ser tydelig blodspor. Det har jeg hatt nå hele tiden siden den riktige mensen var over, altså aldri sluttet å blø, nå er det dag femten. Er det ingen av dere som har noen erfaring ed sånt?? Snakket med gynekologen min på telefonen. Han var på ferie, men sa det ikke var noe farlig. Jeg glemte selfølgelig å spørre om el dumme meg:(

Skrevet

Så kjipt at du blør sånn! Men tror ikke det er farlig. Jeg slet med det samme da jeg styra med nuvaring p-ring. Blødde 3 uker (!), så da slutta jeg rett og slett med den...

Skrevet

jeg har ikke brukt noe på 9mnd, tåler det rett og slett ikke, blir deprimert. Har hatt en sånn blødning her til nyttår også, da viste det seg at det var en syste der, helt ufarlig, men jeg gidder jo ikke ha det sånn. Jeg vil bli gravid for søren!!!!

Skrevet

Så kjedelig da. Synes legen din burde ta deg alvorlig og se litt nærmere på det hvis du er bekymret?

Opererte de bort cysten eller var ikke det nødvendig?

Skrevet

Det var ikke nødvendig sist gang, den forsvant av seg selv. Er egentlig ikke bekjymret for jeg stoler 110% på legen min, men det er bare så frustrerendenår vi endelig skulle prøve å få barn igjen. Har en jente på to så nå ville vi gjerne ha neste, og er jo irriterende nåjeg hele livet har hatt stabil sykluss at det skal klusse seg til nå.

Hvordan er det med deg da? Er du i rute??? IKM??

Skrevet

Uff så kjedelig. HÅper det ordner seg snart for deg da og at du før du aner det har en liten spire i magen igjen.

Jeg har også en jente på straks to år, men det siste halvåret har jeg bare blitt ekstremt babysjuk. Til slutt gikk nå mannen med på å prøve å lage en til da ;) Har ujevn syklus, mellom 26 og 33 dager. Tror jeg er i rute og at IKM er sånn ca 28. mai +/- Men skjønner ikke helt av denne eggløsninga og symptomene som kommer og går.

Skrevet

Sånn har jeg det og, har ikke helt kontroll på når jeg har el. Siste gang jeg blr gravid, bestemte vi oss bare for å prøve og se hva som skjedde. Da ble det full klaff på første. På en måte så forventer man jo det neste gang også selv om det er litt vel mye forlangt, og det vet jeg jo. Må innrømme at jeg er litt hekta på dette BIM greiene også, føler jo jeg tenker baby baby baby hele tiden. Ser mager hele tiden og min beste vennine er gravid, det smitter....

Håper spiren sitter for deg også. Er det første pp nå?

Skrevet

Hvordan er dagens form?

Jeg er mindre oppblåst, men har plutselige intense stikninger og er småkvalm, noe som sikkert bare er psykisk. Masse sekret (EL-ish?) i dag morges...??? Hmmm... Blir ikke noe høyhopping de neste dagene, så forhåååååpentligvis har det blitt klaff for noen dager siden...

Skrevet

Så spennende. Jeg har mistet litt troen på at det kommer el denne pp. Spotter enda (dag 16), er nesten ingenting, men tror du det er mulig å ha el samtidig med at jeg spotter??? Har vel ikke helt troen på det nei. Håper virkelig spiren sitter for deg, du har forresten ei nydelig jente. Har tittet litt i bildene dine. Tenkte jeg også skulle få lagt inn noen etterhvert.

Skrevet

Hmm, nå kan jeg ikke veldig mye om dette, men hvorfor tror du ikke det går an å ha el mens du spotter? Er det sånn blod-spotting, eller bare sekret? For jeg selv har sekret hver bidige dag - men den varierer jo da. Hvilken pp er du i?

Krysser fingrene for deg, jeg!

Ja, du må legge inn bilder :)

Skrevet

Er første pp siden gulljenta fo to år siden. Er på en måte mye slim med blodspor i. Har hatt veldg slimete utflod siden fødselen. Blodet nå er friskt, kan variere noe, men ser alltid farge på papiret nåe jeg tørker meg etter dobesøk, og i truseinnlegget selfølgelig. Sorry ekle detaljer. Jeg aner rett og slett ikke om jeg kan ha el samtidig. Håper det det selfølgelig.

Synes du sekret eller utfloden din endret seg etter du fikk barn?

Skrevet

Hei

Har IKM 28.mai. Dette er mitt andre barn, men min første gang vi er prøvere:) Mini kom bittelitt overasskende:) Er på vår 1pp.

Håper det klaffer for dere alle her, og at spirene sitter:) Lykke til!

Skrevet

Dytter opp og legger igjen litt utålmodighet her, synes dagene går sååå sakte!

Skrevet

Hei=) slenger meg på her jeg=) jeg startes også veldig dårlig denne pp fordi jeg hadde også mens i 11 dager.... hehe=) men men sånn kan det gå. jeg venter ikm på mandag 26.05 så det blir spennende å se=)

dette blir spennende. håper det skjer noe denne pp, er litt kjedelig å vente å prøve å bli skuffet..... men man må bare fortsette da veit dere=)=)

lykke til alle sammen=)=)

Skrevet

Hvordan går det med dere, jenter?

Har dere noen mistenkelige symptomer om dagen?

Her hadde jeg som nevnt masse smerter og dilldall rundt EL, men nå har alle symptomer forsvunnet, bortsett fra litt kvalmebølger i blant, men det kan jo komme av spenning og ujevn jobbturnus...

Egentlig greit å ikke kjenne noe særlig "plager", for da blir jeg ikke konstant påminnet hva som KANSKJE kan skje inni magen ;)

Men JA, dagene går uhyre sakte!

Skrevet

Kommer dere forresten til å teste før IKM-dagen?

Skrevet

Hei hei

Jeg kan nok melde meg ut av denne klubben nå. Min eviglange tr har virkelig blitt ille. Nå blør jeg som vanlig mens, så gravid er jeg nok ikke. Skal på sykehuset i morgen på ul for å se hva som skjer. Regner med det er en syste som sist, men er greit å få undersøkt. Kommer til å følge med på dere for å se hvordan det går."Håper" dere snart ligger kvalme alle sammen. He he:)

Skrevet

Jeg finner ikke EL jeg, så jeg vet ikke helt hvordan dette går.. men IKM er ventet søndag 1. Juni, så da får vi vel egentlig bare se.. Har små forhåpninger angående denne mnd, selv om vi har hatt jevn sex annenhver dag ca.. Men har et bittelite håp siden jeg har lest at det er ikke alltid disse testene finner EL.. Men fortsetter testing i to dager til, så får vi bare krysse fingre og tær :)

Skrevet

Hei!

Jeg har testet etter el og fått positivt utslag på den 12. og 13. mai, så jeg antar at jeg hører hjemme i denne tråden :) Antar at jeg kan forvente ikm/tr rundt 26/27. mai? Har så ustabile sykluser, men generelt sett så regner man ca 14 dager etter el? Er el-tester ofte gale? Eller kan man ikke få falskt positivt utslag her heller?

Kan jo også nevne at jeg har hatt litt murringer og vært ganske oppblåst i det siste, noe jeg sjelden har/er. Kan jo kanskje være tidlige tegn på graviditet det, sant?

Skrevet

Det nærmer seg IKM nå, så får vi bare håpe på at vi ikke får den. Jeg er litt usikker denne mnd, prøvde å finne el, men den slo ikke ut. Så jeg ga litt opp dette, og tenkte at jeg kanskje ble litt stresset av den testingen og sånt. Så det er kanskje bedre å bare la være testingen og satse på at den sitter. =) Vi har hatt sex annenhver dag, så jeg har fortsatt et lite håp om t det skal gå selv om jeg ikke fant el.

LYKKE TIL alle sammen! Når starter dere testingen rundt IKM??? Jeg tror min IKM er 30 mai. Så det blir spennende. =)

Skrevet

Hei jenter :)

Tenkte bare jeg skulle informere om at i kveld skal det lages baby!! Min EL har latt vente på seg (litt ustabil syklus), men i dag har jeg magesmerter og EL-testen slo ut positivt, så de neste dagene her blir vi nok nødt til å ta tidlige kvelder og heller hoppe til køys ;)

Kryss gjerne fingre for oss - og lykke til videre med dere alle sammen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...