Gå til innhold

HVOR GAMLE ER DERE....OG.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

fyller 30 nå i mai og dette er min første og min samboers 2.... en jente

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 38 år, mannen min blir 46 år før nr 3 kommer i oktober. Datteren vår på snart 7 år gleder seg fryktelig mye å bli storesøster! :-) (Hennes egen storesøster er dessverre død.)

Skrevet

Jeg er 25,sambo`n er 34 og vi venter ei lita tulle i midten av september:) Hun blir vår første! ;)

Skrevet

er 23 og venter nr1 :)

Skrevet

Jeg blir 25 nå i år, og venter nummer to :)

Skrevet

jeg er 27 og venter nr 1, 23 september

 

Skrevet

jeg er 17 og venter ei jente i oktober :)

Skrevet

Jeg er 29 år, og venter nr. 2:)

Skrevet

Jeg er 25 og vi venter vår første i november.

Skrevet

Jeg blir 32 om et par uker og venter nr.3 i november:0))

Skrevet

Jeg er 33 og venter nr 5 i november!!!

Skrevet

Jeg er 27, venter nr. tre i november. :)

Har to gutter fra før. Nr. to er en engel i himmelen.

Skrevet

Jeg er 29 (blir 30 i desember), mannen min er 33. Vi har 2 flotte jenter og nå kommer gutten i oktober:)

Skrevet

Jeg er 31 og venter min andre gutt 19. september..

Det er in å få 3 ser det ut som hehe - men vet ikke om jeg skal hive meg på den bølgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...