August jente Skrevet 9. mai 2008 #101 Skrevet 9. mai 2008 fyller 30 nå i mai og dette er min første og min samboers 2.... en jente
shari_z Skrevet 9. mai 2008 #102 Skrevet 9. mai 2008 Jeg er 38 år, mannen min blir 46 år før nr 3 kommer i oktober. Datteren vår på snart 7 år gleder seg fryktelig mye å bli storesøster! :-) (Hennes egen storesøster er dessverre død.)
Athele Skrevet 9. mai 2008 #103 Skrevet 9. mai 2008 Jeg er 25,sambo`n er 34 og vi venter ei lita tulle i midten av september:) Hun blir vår første!
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 10. mai 2008 #107 Skrevet 10. mai 2008 jeg er 17 og venter ei jente i oktober
Ina25♥med gull i magen Skrevet 15. mai 2008 #111 Skrevet 15. mai 2008 Jeg er 25 og vi venter vår første i november.
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 16. mai 2008 #113 Skrevet 16. mai 2008 Jeg blir 32 om et par uker og venter nr.3 i november:0))
Nina_J Skrevet 16. mai 2008 #115 Skrevet 16. mai 2008 Jeg er 27, venter nr. tre i november. Har to gutter fra før. Nr. to er en engel i himmelen.
Heldige meg Skrevet 19. mai 2008 #117 Skrevet 19. mai 2008 Jeg er 29 (blir 30 i desember), mannen min er 33. Vi har 2 flotte jenter og nå kommer gutten i oktober:)
Puppesnuppa Skrevet 19. mai 2008 #118 Skrevet 19. mai 2008 Jeg er 31 og venter min andre gutt 19. september.. Det er in å få 3 ser det ut som hehe - men vet ikke om jeg skal hive meg på den bølgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå