Gå til innhold

HVOR GAMLE ER DERE....OG.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 26 år og venter nr. to:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 28 år og venter en liten prinsesse i aug :) Min første :)

Skrevet

jeg er 18 å venter nr 2:) (snart sambo er 20)

Skrevet

Jeg er 28år og venter nr 3:)

Skrevet

Jeg er 29, og dette er femte babyen.

Skrevet

Blir 20 i juli (samboer like gammel)og venter vår første i oktober..;)

Gjest elissa2
Skrevet

hei cheerio

ja vi har faktisk det:) så gøy da:):):)

 

Gjest elissa2
Skrevet

jeg har en gutt på 7 år og en liten gutt på 2,5:)

jeg tror det blir en gutt til her....blir spennende på ultralyd:)

Gjest elissa2
Skrevet

trist å høre om tredjemann:(

når er termin med den lille spiren da?

 

Skrevet

Er 32 år og venter på nr 2.

Gjest elissa2
Skrevet

åååå så spennende da:)

2 små nurk på en gang:) gratulerer så mye:)

stoooooooooor klem fra meg:)

Gjest elissa2
Skrevet

helt supert med 2 nurk på en gang da:)

dette blir spennende;) gratulerer;)

 

Gjest elissa2
Skrevet

Gravid:)

jeg har også termin i november;)

den 12 nov:)

 

Skrevet

21 og venter nr 2 :) Har ei lita jente på 2 år fra før, nestemann er ventet 5 november..

Skrevet

rekker å bli 21 rett før nr 2 kommer i oktober:)

Skrevet

26, og venter førstemann :-)

Skrevet

Jeg er 31 og venter nr 3 og 4...

Skrevet

21 år her, og samboer 23;) Venter vår første lille.

Skrevet

18, blir 19 i juli. Ventar første ungen, gledar oss:) På ul sa dei at vi får ein gut!!:D

Skrevet

30 år og venter nr.2..

Skrevet

24 år og venter nr 1!!

Skrevet

jeg er 17 år og skal selvfølgelig ha nr 1. termin i september

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...