Lille Madeléne jenta vår Skrevet 8. mai 2008 #78 Skrevet 8. mai 2008 Er 28 år og venter en liten prinsesse i aug Min første
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 8. mai 2008 #79 Skrevet 8. mai 2008 jeg er 18 å venter nr 2:) (snart sambo er 20)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 8. mai 2008 #82 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er 29, og dette er femte babyen.
Gutt08<3spire13* Skrevet 8. mai 2008 #83 Skrevet 8. mai 2008 Blir 20 i juli (samboer like gammel)og venter vår første i oktober..
Gjest elissa2 Skrevet 8. mai 2008 #84 Skrevet 8. mai 2008 hei cheerio ja vi har faktisk det:) så gøy da:):)
Gjest elissa2 Skrevet 8. mai 2008 #85 Skrevet 8. mai 2008 jeg har en gutt på 7 år og en liten gutt på 2,5:) jeg tror det blir en gutt til her....blir spennende på ultralyd:)
Gjest elissa2 Skrevet 8. mai 2008 #86 Skrevet 8. mai 2008 trist å høre om tredjemann:( når er termin med den lille spiren da?
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 8. mai 2008 #87 Skrevet 8. mai 2008 Er 32 år og venter på nr 2.
Gjest elissa2 Skrevet 8. mai 2008 #88 Skrevet 8. mai 2008 åååå så spennende da:) 2 små nurk på en gang:) gratulerer så mye:) stoooooooooor klem fra meg:)
Gjest elissa2 Skrevet 8. mai 2008 #89 Skrevet 8. mai 2008 helt supert med 2 nurk på en gang da:) dette blir spennende;) gratulerer;)
Gjest elissa2 Skrevet 8. mai 2008 #90 Skrevet 8. mai 2008 Gravid:) jeg har også termin i november;) den 12 nov:)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #91 Skrevet 8. mai 2008 21 og venter nr 2 Har ei lita jente på 2 år fra før, nestemann er ventet 5 november..
PrincessElisabeth Skrevet 8. mai 2008 #92 Skrevet 8. mai 2008 rekker å bli 21 rett før nr 2 kommer i oktober:)
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 8. mai 2008 #93 Skrevet 8. mai 2008 26, og venter førstemann :-)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 8. mai 2008 #95 Skrevet 8. mai 2008 21 år her, og samboer 23;) Venter vår første lille.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #97 Skrevet 9. mai 2008 18, blir 19 i juli. Ventar første ungen, gledar oss:) På ul sa dei at vi får ein gut!!
anonymjente90 Skrevet 9. mai 2008 #100 Skrevet 9. mai 2008 jeg er 17 år og skal selvfølgelig ha nr 1. termin i september
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå