Gjest elissa2 Skrevet 8. mai 2008 #1 Skrevet 8. mai 2008 HVOR MANGE BARN???? Jeg er 26 år og venter nr 3:)
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 31 og dette er min fórste ;-)
marien - FØDEKLAR! Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 29 år til sommeren og venter nr 3 i oktober/november...
KaWi Skrevet 8. mai 2008 #16 Skrevet 8. mai 2008 Slår dere på alder! =D 38 år og venter nr. 1. Svææært etterlengtet! =)
Endeligbaby.. FØDEKLAR! Skrevet 8. mai 2008 #17 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er 26 år, mannen min er 36 år. Dette er vår første.. Og vi får en liten prins:)
cheerio Skrevet 8. mai 2008 #18 Skrevet 8. mai 2008 24 år og venter nr 1. Vi har termin samme dag jo!!! 12. november! :-D :-D :-D
elin og gutta;) Skrevet 8. mai 2008 #19 Skrevet 8. mai 2008 blir 31 i august og venter barn nummer 2 i september.
lille spira Skrevet 8. mai 2008 #20 Skrevet 8. mai 2008 Er 20 år, blir 21 før knøttet kommer i november. Førstemann på oss. Samboer er 21 han også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå