Gå til innhold

HVOR GAMLE ER DERE....OG.....


Anbefalte innlegg

Gjest elissa2
Skrevet

HVOR MANGE BARN????

Jeg er 26 år og venter nr 3:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir 28 i sommer, og venter førstemann.

Skrevet

30 og venter nr 3:)

Skrevet

23 og venter nr 2 =))

Skrevet

26 og venter nr 2=)

Skrevet

Er 36 og venter nr 6

Skrevet

29 og venter førstemann:)

Skrevet

31 og dette er min fórste ;-)

Skrevet

29 år til sommeren og venter nr 3 i oktober/november...

Skrevet

Jeg er 28 og venter nr 3

Skrevet

Slår dere på alder! =D

38 år og venter nr. 1. Svææært etterlengtet! =)

Skrevet

Jeg er 26 år, mannen min er 36 år. Dette er vår første.. Og vi får en liten prins:)

Skrevet

24 år og venter nr 1. Vi har termin samme dag jo!!! 12. november! :-D :-D :-D

Skrevet

blir 31 i august og venter barn nummer 2 i september.

Skrevet

Er 20 år, blir 21 før knøttet kommer i november. Førstemann på oss. Samboer er 21 han også :)

Skrevet

17 og venter mitt første :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...