NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 8. mai 2008 #26 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er 25 og venter også nr 3;) hvor gamle er de du har fra før elissa2?Jeg har to jenter, ei på 3,5 og ei på snart 2;)
gullunge+1imagen Skrevet 8. mai 2008 #27 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er 23 år og venter nr 2 i september:)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #28 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er 23 og venter nr 3 i november. Men da er jeg jo 24 år:) Har ei jente og en gutt i fra før av!
ory Skrevet 8. mai 2008 #29 Skrevet 8. mai 2008 Hei, Du blir slått av meg :-), 39 år og venter nr 1. og veeelding etterlengtet her også
hm24 Skrevet 8. mai 2008 #34 Skrevet 8. mai 2008 blir 24 i juni og venter nr 1 :-) sambo blir 27 i desember
LilleLykkeMor Skrevet 8. mai 2008 #35 Skrevet 8. mai 2008 Venter vårt første barn, rekker det akkurat før jeg blir 31 år!
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 8. mai 2008 #36 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er 26år og venter nr 4 Men tredjemann bor i himmelen:( Men jeg vil alltid være Mamma til (snart) 4;)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #38 Skrevet 8. mai 2008 Huff, så leit å høre om tredjemann, hønemor.. Jeg rekker å fylle 29 år før tredjemann kommer i august =)
KaWi Skrevet 8. mai 2008 #40 Skrevet 8. mai 2008 Jeg bøyer meg i støvet og aksepterer at det er noen som er eldre enn meg =D Når har du termin? Jeg har enn så lenge den 14 oktober. Skal på UL neste fredag, så da blir det spennende å se om den blir flyttet på...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. mai 2008 #41 Skrevet 8. mai 2008 22 er jeg å han er 27 vi venter vår første:)
mamman til juliprinsesse Skrevet 8. mai 2008 #42 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har akkurat blitt 29, han 32 og vi venter vårt første barn i juli :-)
LinnisR83 Skrevet 8. mai 2008 #43 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er 24, blir 25 i juli og har termin 8.9. Samboer er 26
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 8. mai 2008 #44 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har fylt 21 i år,og venter nr 2.
tvillinger i oktober Skrevet 8. mai 2008 #48 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er 25 år og venter tvillinger som blir mine første :-)
Sannamor ;)Fødeklar:) Skrevet 8. mai 2008 #49 Skrevet 8. mai 2008 25 år og venter nr 3. 2 nydelige gutter fra før og nå kommer jenta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå