Gå til innhold

HVOR GAMLE ER DERE....OG.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 25 og venter også nr 3;) hvor gamle er de du har fra før elissa2?Jeg har to jenter, ei på 3,5 og ei på snart 2;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 23 år og venter nr 2 i september:)

Skrevet

Jeg er 23 og venter nr 3 i november. Men da er jeg jo 24 år:) Har ei jente og en gutt i fra før av!

Skrevet

Hei,

Du blir slått av meg :-), 39 år og venter nr 1. og veeelding etterlengtet her også

Skrevet

Jeg er 27 og venter nr 1 :)

Skrevet

22 og venter nr 2...

Skrevet

26år og venter nr.3 :)

Skrevet

blir 24 i juni og venter nr 1 :-) sambo blir 27 i desember

Skrevet

Venter vårt første barn, rekker det akkurat før jeg blir 31 år!

Skrevet

Jeg er 26år og venter nr 4 :)

Men tredjemann bor i himmelen:(

Men jeg vil alltid være Mamma til (snart) 4;)

Skrevet

22, venter nr 1 =)=)

 

Skrevet

Huff, så leit å høre om tredjemann, hønemor..

 

Jeg rekker å fylle 29 år før tredjemann kommer i august =)

Skrevet

Jeg bøyer meg i støvet og aksepterer at det er noen som er eldre enn meg =D

 

Når har du termin? Jeg har enn så lenge den 14 oktober. Skal på UL neste fredag, så da blir det spennende å se om den blir flyttet på...

Skrevet

22 er jeg å han er 27 vi venter vår første:)

Skrevet

Jeg har akkurat blitt 29, han 32 og vi venter vårt første barn i juli :-)

Skrevet

Jeg er 24, blir 25 i juli og har termin 8.9. Samboer er 26 :)

Skrevet

Jeg har fylt 21 i år,og venter nr 2. :)

Skrevet

32 år, og venter nr.5.

 

:)

Skrevet

27 år og venter nr. 1!

Skrevet

Jeg er 25 år og venter tvillinger som blir mine første :-)

Skrevet

25 år og venter nr 3. 2 nydelige gutter fra før og nå kommer jenta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...