Little P & D Skrevet 4. mai 2008 #77 Skrevet 4. mai 2008 Har vært her ei stund ja:) Var på barnimagen før det..
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #78 Skrevet 4. mai 2008 Eh, de fleste bak nick som har navn heter som regel hva det står der eller barna deres o.l og står det ett tall pleier det å være alderen eller noe som har med det å gjøre. Men igjen, jeg BARE SPURTE! kom deg på bim..eller, jaa.
Silja FullFres McQueen Skrevet 4. mai 2008 #79 Skrevet 4. mai 2008 Og enda greier du ikke skille tulleinnlegg fra virkelige?
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #80 Skrevet 4. mai 2008 Ohja...da regner jeg meg at du heter sofftis siden det er det du heter her inne? eller hva? det går bra at du spurte;)...men hvor gammel var du nå? åssen tok du tak i situasjonen da du fant ut at du var gravid?
4blir5 Skrevet 4. mai 2008 #81 Skrevet 4. mai 2008 jeg skjønner ikke hvorfor alle tror det bare er ett tulleinnlegg. Jenta sier hun er 17 år og er i tvil om hun skal beholde barnet. Om hun da bruker ord som morder og prater om navn i neste øyeblikk betyr ikke det at det ikke er ett seriøst innlegg. Det viser bare at hun er som hun sier i tvil. SElv er jeg snart 30, men kan fortsatt vingle med dagdrømmer når det er viktige beslutninger som skal tas.
Little P & D Skrevet 4. mai 2008 #82 Skrevet 4. mai 2008 Tja.. har egentlig ikke orket å bry meg om det er tull eller ikke. Tenker slik; hvis det er tull så har jeg kastet bort 20 minutter av livet mitt på tull, men hvis det er sant så har jeg brukt 20 minutter av livet mitt på å bry meg om noen som har det vanskelig. Og som har et vanskelig valg forran seg. Men ikke noe galt om deg altså.. vi velger selv hva vi vil tro eller ikke.. men jeg synes at du kan vise litt respekt, for det kan faktisk være sant og da hadde det vært utrolig dumt om ingen trodde på henne.
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #83 Skrevet 4. mai 2008 føler at noen skjønner meg! Hvis jeg lyver er det jeg som kommer til å svi og må føle meg skammet!men jeg gjør ikke.....Jeg lyver ikke og hva er det som er så morsomt med å lyve at man liksom er gravid? skjønner ikke et bær av det?
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #84 Skrevet 4. mai 2008 Nå er vel ikke softis et navn da, men, jeg elsker softis! Der ser du at nicket hvertfall har noe med deg å gjøre, jeg trodde liksom ike at navnet ditt var Pregnant heller da. Jeg var 17 når jeg ble gravid og når jeg fødte, er blitt 18 nå da. Jeg fant ikke ut av graviditeten før leeenge etter "grensen" for abort, så jeg hadde jo ikke noe valgt sånn sett om å beholde eller ikke. Jeg bare gikk utifra at dette måtte jeg klare, er jo mange andre som har klart seg gjennom mye verre ting, og en baby er jo alltid en lykke, uansett! Det eneste er vel det med skolen, må utsette litt, men det gjør meg ingenting med et "friår" Bare tenk at det skal gå bra, så gjør det nok det, så lenge DU vil;)
Silja FullFres McQueen Skrevet 4. mai 2008 #85 Skrevet 4. mai 2008 "Skjønner ikke et bær av det"?!? Hehehe...
4blir5 Skrevet 4. mai 2008 #86 Skrevet 4. mai 2008 Ønsker deg lykke til med valget ditt. Har du snakket med broren din allerede? Hva sa han? Ellers vil jeg gi deg de samme rådene som noen over her, helsesøster, amathea rådgivnigen. lurt å snakke med noen som ikke er subjektive som kan hjelpe deg med å belyse saken fra flere sider. Så får du luftet tankene dine uten innblanding da dette er ditt valg.
Little P & D Skrevet 4. mai 2008 #87 Skrevet 4. mai 2008 Nei ikke jeg heller:) Hva er vitsen med det liksom??
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #88 Skrevet 4. mai 2008 Tusen takk Lille Tille! Ja, jeg har fått snakket med han han var veldig stille en liten stund sa ikke mye , men han innså at det barnet betydde veldig mye for meg og at jeg ikke ville ta abort..det kom som et sjokk for han men synes han taklet det!.han har formidlet nyheten til mamma og pappa.vi kommer til å ha en familiemøtet som jeg må gå på hos foreldrene mine og snakke om barnet + barnetsfar. Imorra kommer jeg til å gå til helsesøsteren og ta en liten alvorsprat med henne!
4blir5 Skrevet 4. mai 2008 #89 Skrevet 4. mai 2008 høres bra ut! Lykke til til deg! Fortell oss hvordan det går med møtet med helsesøster, familiemøtet og ikke minst samtale med barnefaren. Skal tenke på deg!
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #90 Skrevet 4. mai 2008 Ojha...åssen er det med kontakten med faren til barnet? dere er fortsatt sammen? synes du må ha vært sterk til å tåle fødsel.. som lærer min pleide å si kan du ha sex og kos må du vel klare å føde også! hehe
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #91 Skrevet 4. mai 2008 Sånne folk som deg beundrer jeg og synes at det er gøy å være her! Ja, jeg skal vel fortelle alt her ! håper det går bra! skal virkelig tenke på dine gode ord også ikke minst Janicke og gullet også! softis deg oxo:) mange varme klemmer fra meg!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. mai 2008 #92 Skrevet 4. mai 2008 Håper jeg dere slutter, lar HI være. Hva er vitsen, hva får dere andre ut av å skrive at hu er både ditt og datt...?? Til hi: Håper du skriver åssen det blir videre for dg Jeg skal forhåpentligvis over til bim snart (barnimagen.com) så kanskje vi møtes der i løpet av sv.skapene..? Jeg prøver nemlig å få et nytt et En annen far til det barnet, hvis jeg er gravid nå. Hvis du vil ha en å snakke med som har vært i din situasjon så kan du gjerne legge meg til på msn. Men jeg sender ikke msn adr ut her nå. Helst på PM. Klem fra
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #93 Skrevet 4. mai 2008 joda..håper vi møttes der? hva er pm? hvor finner jeg den?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. mai 2008 #94 Skrevet 4. mai 2008 Du må opprette deg en profil, krysse av for at du ønsker PM/brev i postkassen liksom ) Hvis du er gravid er det vel kanskje det beste stedet å være på barnimagen, enn dinbaby..? ) Under graviditeten var jeg på bim, etter Daniel kom har jeg vært på dib.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #95 Skrevet 4. mai 2008 Ja, vi er fortsatt sammen og har vært det i 2,5 år:) Når jeg var gravid skjønte han ikke mye da, og ville fortsatt leve helt sånn som før, men da sønnen vår ble født ble han helt anderledes og tar masse ansvar og elsker sønnen sin! Helt ærlig trodde jeg det kom til å gå litt dårlig når vi var blitt foreldre og alle andre sier jo det er så mye mer krangling og styr, men jeg synes forholdet vår er bedre, jeg! =) Og det med fødselen skal du ikke tenke mye på, du får masse bedøvelse visst du vil det, og det er faktisk sant det de sier om at man glemmer smertene etterpå (glemmer de selvfølgelig ikke, men de betyr så lite) Du er jo jente, så da ligger det i naturen at du kan føde, mest sannsynlig, husk at det som regel er de værste skrekkhistoriene du får høre fra andre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå