OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #26 Skrevet 4. mai 2008 fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* ? har du et problem?
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 4. mai 2008 #27 Skrevet 4. mai 2008 Ja, opptil flere, men de har ingenting med dette å gjøre. Tror det heller er du som har et problem jeg :-) Du vet det finnes terapi for lystløgnere?
Mamsen87 :) Skrevet 4. mai 2008 #28 Skrevet 4. mai 2008 Kommer nok til og gå kjempebra med dere begge to! Uansett om pappan stiller opp eller ikke! Går nok så fint! Jeg er 20 år og venter nummer to nå. Litt eldre enn deg er jeg, men jeg er fremdeles ung. Var 18år da jeg ble gravid med Mathias:)
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #29 Skrevet 4. mai 2008 Ja, dette virket noe oppdiktet på meg også... Noen med mye fritid?
Blomsterenglene Skrevet 4. mai 2008 #30 Skrevet 4. mai 2008 hvordan vet du at henne er lystløyner da?
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 4. mai 2008 #31 Skrevet 4. mai 2008 Skjønner ikke spørsmålet Rebecca. Svarer når jeg forstår..
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #32 Skrevet 4. mai 2008 vålerenga12_&_Daniel TUSEN TAKK FOR AT DU SKREV!!!!!BLE FAKTISK GLAD NÅR JEG LESTE HISTORIEN DIN! DU ER VIRKELIG GOOD GIRL SOM VIRKELIG BESTOD PRØVEN ALTSÅ!!!!!!! ØNSKER DEG LYKKE TIL VIDERE MED GULLET DITT, DET FORTJENER DU VIRKELIG.DU SOM GAV HAN ET LIV DA DU SELV VAR SÅ UNG...GIDD ELDRE MENNESKER KUNNE FORSTÅ MEG MEN FØLER AT JEG BLIR TRÅKKET NED PÅ
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #33 Skrevet 4. mai 2008 Haha. Store bokstaver og greier? Er jo bare å gjennomskue på 1-2-3. Lillebroren min på 12 kunne lagd en langt mer troverdig historie.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. mai 2008 #34 Skrevet 4. mai 2008 Bare hyggelig ) Ønsker deg masse lykke til videre, med det valget du tar.
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #35 Skrevet 4. mai 2008 fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Veit du hva hvis du påstår at jeg lyver så da trenger du faen meg ikke komme å ødelegge innlegget mitt med det pisset ditt skjønner du det? Har du et problem så gå og oppsøk legen din tror han vil skjønne at du er problemet! Jeg gidder faen meg ikke krangle med drittunger sånne som deg, så har du virkelig behov for å krangle hvorfor ikke gå på kranglesiden og få det jævla utbruddet ditt ut av hodet! snakk om ¨være en barnslig kjerring as! U need help baby
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 4. mai 2008 #36 Skrevet 4. mai 2008 Det er vel strengt tatt du som er en drittunge, ikke en så veldig seriøs en heller, først er du kjemperedd og vil ikke være en "morder" så snakker du om navn? Jeg syns det er trist at mennesker som ikke kan tegnsetting får barn..
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #37 Skrevet 4. mai 2008 Må si det er ganske imponerende at du vet masse om denne siden - når du akkurat har meldt deg inn. Sånn som hva kranglesiden er osv. osv....
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #38 Skrevet 4. mai 2008 fra hvilken vinkel blander du deg din siklerotte? Har jeg sagt noe til dere eller har jeg gjort noe som dere ikke liker?..... det var ikke menningen det med navnet, men bare satt og dagdrømte her om barnet...så la meg være...skjønner ikke at dere gamle kjerringer skal kunne ødelegge...hvis dere ikke har barn så er det full forståelig..hvordan kan dere være mor til et unge! OH MY GOD AS SNAKK OM BARNET ER DATTER/SØNN av en heks!
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #39 Skrevet 4. mai 2008 Fra hvilken vinkel blander jeg meg inn...? Jeg er så absolutt enig med alle andre som sier at du er en useriøs person med litt for mye fritid. Enten er du en som vanligvis er her inne og vil skape debatt (har det litt kjedelig med seg selv) - eller bare en tragisk unge som må ha noe å gjøre. Jeg er heller ingen gammel kjerring, takk. Haha, ja - heksen meg:)
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #40 Skrevet 4. mai 2008 Hehehehhee, den kommentaren om "datter/sønnen" av en heks made my day :p
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #41 Skrevet 4. mai 2008 Huff, nå driter du deg bare ut... At du har vært her inne før er åpenbart, men jeg klarer ikke bestemme meg om jeg tror du er en forstyrret voksen eller en ungdom med stor fantasi. God bedring.
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #42 Skrevet 4. mai 2008 Ja jeg er en unge bryr det deg! JEG ER EN UNGE SOM BÆRER OXO EN UNGE..DET ER FAEN MEG IKKE DU NOE MED.......FAKTISK SÅ TRENGER JEG IKKE HØRE DIN JÆVLA MENNING SÅ BARE STIKK OG LAG DIN EGEN INNLEGG!!!! KANSKJE DU IKKE ER EN GAMMEL KJERRING, MEN DU VIRKER EN STOR EN!
Blomsterenglene Skrevet 4. mai 2008 #43 Skrevet 4. mai 2008 Herre.. Her inne er det da ikke bare "gamle" kjærringer, men også veldig mange unge vettu..=D Helt ned i 15 år.. Så vet ikke helt jeg...
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #44 Skrevet 4. mai 2008 Åh, så saklig. Sier meg enig med Spetakkel - klarer ikke bestemme meg for hva du er - men tror jeg heller mer mot en barnslig voksen uten mye å foreta seg. Jeg kjenner ingen 16-åringer som er så umodne... Ikke en gang kusinen min på 13 ville skrevet det der. Så det sier sitt.
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #45 Skrevet 4. mai 2008 Tusen takk for alle svarene på inlegget mitt...Jeg ville ha bare noen jeg kunne dele historien min med..det var ikke menningen at det skulle bli noe stort ut av det...jeg skjønner ikke hva dere som kommer med useriøse kommentarer vil , men jeg håper dere for svi like mye som meg! Jeg trodde at ved å bli medlem her ville jeg få støtte og alt, men neida ser at folk har lite å gjøre nåfortiden og dømmer andre mennesker uten grunn det er skikkelig tragisk! men men livet går vel ikke lettere for dem uten å plage andre!
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 4. mai 2008 #46 Skrevet 4. mai 2008 Herregud så forstyrret du er... Sier meg bare enig med spetakkel og avslutter her...
Mamsen87 :) Skrevet 4. mai 2008 #47 Skrevet 4. mai 2008 hvis du går inn på www.barnimagen.com og på ung og gravid så er det mange i din situasjon 16_n_pregnant
OnlyGodCanJugdeMe Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #48 Skrevet 4. mai 2008 tusen takk mamsen:) skal gå inn der og skjekke! uansett fikk mye kritikk her noe jeg aldeles ikke hadde ventet meg, men håper de som plagde meg råtner i helvete...Skulle ønske dere skjønte hva jeg gjennomgår akkuratt nå, men fikk ikke tid til å si mye her inne!
*Urolig* Skrevet 4. mai 2008 #49 Skrevet 4. mai 2008 Jeg vet det har vert en del fake personer gjennom tidene på slike nettsider. Men jeg syns dere som anklager hun bør tenke dere om, tenk viss denne lille jenta faktisk er 17 år og gravid ? Det hun trenger er støtte! Var på litt lite grunnlag å kalle hun lystløgner syns jeg! Så håper jeg inderlig at viss hun virkelig er en løgner at hun skammer seg!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. mai 2008 #50 Skrevet 4. mai 2008 Jeg også har opplevd mye vondt her inne, av folk som er.. Slik de har vært mot deg. Men jeg er her enda. Men jeg har opplevd mange fine folk her også Start på nytt, enten me nytt nick eller blanke ark! Og ikke synk så dypt at du kaller folk ting. Regel nummer en )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå