Gå til innhold

shitt!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du enig med Spetakkel så fint for deg godt å høre!

Det var ikke menningen å kalle folk ting men jeg ble så surrrrrrrrrrrrrr at det klikket for meg

Skrevet

Kanskje du skal fokusere på det innbilte barnet ditt, og ikke sitte her og dumme deg ut?

Skrevet

Her er det bare å lære seg at det finnes noen patetiske mennesker som eier disse sidene. Deres ord er lov og de har en stor saueflokk som dilter etter. Råder deg til å dra til f.eks Barnimagen.com, det vil nok være mer konstruktivt i din situasjon.

Lykke til med valget som ligger foran deg!

Skrevet

Vet ikke om du følger med på tråden din enda 16_n_pregnant men er du ikke 17? Hvorfor 16 i nicket da om du akkurat har laget bruker?

Jaja, jeg var uansett 17 da jeg ble mor, har nå vært mamma i 5 mnd straks og etter alle de fæle tankene jeg hadde i hoset da jeg fikk vite det har det i bunn og grunn gått veldig bra med oss:) Har et litt anderledes forholdt til bf, men han er uansett ikke den eneste som hadde støttet deg! Alt går bra visst du selv går inn for det:)

(Typen min er russ i år også sånn btw, og det er helt jævlig, men det er tross alt bare 3 uker! )

Skrevet

Herregud for noen kjærringer det er her inne! At det går ann å bli så tragisk.. Ikke noe å bry seg om:)

Lykke til skal du ha:)

Skrevet

*ler høyt av de dumme nekene her inne, som faktisk går på denne*

Skrevet

Tusen takk Jannike&Gullet : Jeg tror ikke folk skjønner meg og min situasjon..Jeg ville bare dele det med dere og folk bare angriper meg! men på en annen side så skjønner jeg hvorfor dere angriper fordi det har vært sånne historier som er basert på løgn, men hvorfor i all verden skulle jeg lyve...Jeg er jo trossalt 17 år og kan nyte og leve livet mitt istedet for å komme her på en side og skrive at jeg liksom er gravid! Jeg blir liksom ikke noe populær eller får penger for å skrive historier, `? Jeg kom inn fordi jeg ville bare dele tankene mine og få gode råd fordi jeg virkelig er gravid! så klart oppfører jeg meg barnslig jo fordi jeg er ikke myndig engang..Har jeg ikke lov til å komme med navnforslag bare for å gjøre meg litt glad for innerst inne er jeg helt sønderknust! ville så gjerne dele kanskje fødselshistorien min med dere og spørre meg fram ang hvordan passe på små barn og få litt info, men jeg tror ikke jeg kan gjøre det fordi dere anklager meg for at jeg lyver noe jeg ikke gjør!!!!!!!..Hadde ikke regnet meg med det! Synes noen brukere må vise litt respekt, hvis ikke la vær å skrive!

Softis (Om det står 4 eller 16 eller 12 har ingenting med min alder å gjøre jeg kom bare med det tallet fort etter at jeg ville ha de nickene , men de var opptatt, det med at alle detaljer som nicket mitt inneholder bør ikke innholde meg sorryy meg as)

Skrevet

Innimellom skriver du som ei knehøne på 14, for så å glimte til i neste og skrive som ei knehøne på 30.

Det er greit når man skal lage rabalder fordi man kjeder seg å kunne klare å være littegrann konsekvent og ikke bomme på de tingene som er lettest å avsløre en på...

Jeg beklager, men jeg tror null og nix på historien din, fremdeles, på lik linje med en del av de andre som har sett et såkalt "forumtroll" før.

Skrevet

Så fint at du har så mye mellom ørene da Silja27;)

Skrevet

Det var det første jeg tenkte på også, da jeg leste hovedinnlegget :

At dette er bare fjas!

Noen bare MÅ ha oppmerksomhet...

Skrevet

Greit at du er fryktelig naiv, Jannicke&Gullet, men du trenger vel ikke ta det utover andre?

Skrevet

Hei tillab!

Neida, jeg mister av all ingen grunn barnet mitt eller tanken på at jeg er gravid fordi du av alle mennesker ikke skal tro min historie!!!!

Du trenger ikke å beklage, blir ikke såret av din menning..! tusen takk for at du tok deg tid til skrive din menning her :)

Skrevet

hahahha herreguuuuud...*leeeer*

Skrevet

Ja, jeg må si meg enig der. Jeg er velsignet fra naturens side.

Skrevet

Hva har jeg tatt ut over andre??

Skrevet

og det sier du av alle?

Greit at du er fryktelig naiv, Jannicke&Gullet, men du trenger vel ikke ta det utover andre?

Spetakkel

Oh my god!

Skrevet

Du slenger jo med leppa til brukere med litt mer omløp i topplokket...

Skrevet

Oi sorry da, men om det hadde stått 11 hadde det hatt noe med alderen din å gjøre? Altså, visst du ikke har skjønt det enda så er IKKE denne gruppen noe for deg tenker jeg.

Jeg spurte jo faktisk bare, og skrev et seriøst svar tilbake til deg, been there liksom!

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Haha, JA OH MY GOD !

*fnis*

Skrevet

huff da!

glemte visst at du må skrive for å få oppmerksomhet! Jeg får alltid oppmerksomhet så jeg trenger desverre ikke dikte opp historier for å få det...sorrry me!

Skrevet

Ja jeg veit at du skrev en seriøst svar tilbake, noe jeg er takknemmelig for...

men hvorfor må tallet 22 33 55 ha noe med meg og hvem har sagt at må være i en gruppe for å være her

U GO GIRL SILJA;)

Skrevet

Du som sier at hun skal fokusere på det innbilte barnet sitt! Jeg synes bare synd på jenta, hva hvis hun faktisk er gravid da?? Herregud, bare fordi hun formulerer seg litt rart så skal hun ha funnet opp alt sammen.. Kanskje jeg er litt godtroende, men synes faktisk synd på henne når hun skriver om problemet sitt og får bare refs tilbake!

Skrevet

Jannike de er bare sjalu fordi du er en person som bryr deg! Hun spetakkel har søren meg lite å gjøre idag as *ler*....men men..

synes dine menninger er verdifulle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...