Gå til innhold

TROMSØJENTENE 1.MAI 2008 :)


Tonemor 28 år

Anbefalte innlegg

Hehe Tone...

Hva er det med Cirka som du liker så godt da??

Synes det er greit å ta en kaffe/te der, men maten blir litt for... spesiell for min del... Men vi trenger jo ikke nødvendigvis å spise noe heller da =)

 

Men anyway..

Samme for meg når og hvor vi tar det, så her kommer ingen krav ;-)

Paletten har jo foresten gode hamburgere... Eller de hadde det sist jeg var der, for ca 1 år siden, hehe...

 

Er fortsatt syk jeg da...

Har hatt sånn SKIKKELIG vondt i halsen, hoste, snørr og slapp siden mandag! Begynner å bli rimelig lei. Hadde jeg vist det skulle bli så vondt og langvarig så hadde jeg stikki til legen å fått medusin for lenge siden! Men NÅ begynner det heldigvis å bli bedre, sånn sakte men sikkert... Men holde meg hjemme på sofaen et par dager til tenker jeg =/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, Paletten er kanskje ikke så dumt :) Der er det god plass inne og gode sitteplasser og om det blir fint vær mange plasser ute også! Det synes æ va et godt forslag!

 

Æ like å prøv nye plassa og ny mat sjø, har bare spist på Cirka en gang og da va æ fornøyd mene æ å huske! Men neida, æ treng heller ikke å spise noenting. Like stemninga på Cirka og sofaene.

 

God bedring Elise i pinsehelga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei Jenter...

 

Uff fikk vite at æ har jernmangel, ble vist etter dæm tok blodprøve å sjekka jernlagret! Blodprosenten va fin da!

 

Ikje rart æ va svimmel forrige fredag, og har vært så trøtt og uopplagt i d siste :(

 

Får ta jerntilskudd å håpe på d beste!!

 

Nurk: Fint å høre at du e på bedringens vei :-)

 

Ha en fin dag da jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen=)

 

Synes paletten var et godt forslag, jeg=) Klarer ikke de stolene på cirka. Det er så harde for ryggen min.. Men, skjønner deg Tone, som vil prøve litt forskjellige plasser. Stemmer likevel for Paletten eller noe lignende=)

 

Nurk: Så plaget du ble med sykdom. Sender deg god-bedrings-tanker=) Håper du snart blir frisk=)

 

Mzme : Må du ta jerntabletter nå, eller? Bra blodtrykket var fint=) Kommer du på treff neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk =)

Har vært ganske deprimerende å være syk....

 

Mzme

Du må passe på å drikke mye og spise fiber og sånn hvis du tar jern tebletter!! Ellers risikerer du full stopp i systemet... Men det har du vel kanskje blitt informert om, hehe... Ikke deilig med forstoppelse for å si det sånn =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe det å møtes torsdag 15.mai på Paletten da eller? Klokkeslett? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torsdag 15. mai på Paletten høres veldig bra ut for min del. Samme for meg når egentlig :-)

 

Ellers må jeg bare få ut litt frustrasjon ang. været. Holder på å bli gaaaaaal av at det aldri blir ferdig med å snø her i nord!!!!!!!!!!!!!!!

Æ dæ mulig! Hjelper også fint lite når jeg får telefoner sørfra hvor de bl. annet kan fortelle at det er 25 varmegrader og ikke en sky på himmelen.

Hvor blir det av den etterlengta våren?

Puh! Det hjalp å klage litt :-) Godt vi har andre ting å glede oss over :-)

 

Ha en kjempe fin pinse jenter, uansett vær ;-)

Sees til uka!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Junibaby, nå er det nok snø! Trodde vel egentlig at det ikke skulle komme mer snø i år, men tok feil der, ja. Må vel bare minne meg selv på det at 17 mai mer eller mindre alltid er kald og det ikke skjelden er slik at en ser masse snø på denne dagen. Så, vi må vel bare smøre oss med tålmodighet=)

 

Torsdag 15 mai på paletten høres bra ut=) Ang klokkeslett, vil jeg foreslå tidligst kl 16..

 

Sukk.. Ser ut til at både kjøleskapet og vaskemaskinen er mindre samarbeidsvillig. Anette, skulle visst aldri snakket " dritt" om vaskemaskinen vår her på torsdag, for tror den må ha hørt det, og derfor slått seg vrang. Den sentifugerer ikke:// Den er ikke mer enn 4-5 år kanskje. Hm...

Kjøleskapet.. Ja, det har funnet ut at det ikke skal fryse all maten, så nederste skuffen i kombidelen inneholder mat som bare fryser halvveis. Dårlig tidspunkt for streik av hvitevarer, men skjer det så skjer det. Kjøleskapet har mirakuløst " stått opp fra de døde" før, så håper at det skjer igjen=) hehe..

 

 

Ønsker dere en flott pinse=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka fire på torsdag passe fint for meg :) Da si vi det? Ja, æ e også frustrert over været, men håpe snøen forsvinn snart igjen! Vi e avlastningshjem i helga så skal på Hoppeloppeland og et vennepar kommer for å spille poker ikveld. Fint innevær da og sola har jo glimtet til idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da AS=)

Typisk at alt sånt skjer på en gang....

 

Som her...

Nå begynner jeg å bli frisk, mens snupp har blitt syk.. Feber, slapp og stygg hoste =( Tror ikke jeg fikser mere syk nå!!!!

 

Samme med snøen... skikkelig deprimerende!!

Skjønner hva du mener Pia.. Jeg er heller ikke vant til slike vårer og sommere. Og lurer på om jeg noen gang kommer til å venne meg til det! Skjønner ikke hva jeg tenkte på da jeg flytta til Tromsø =P Jeg er jo et sommer menneske!!!

 

Ai ai.. ble litt klaging her og i dag...

Men sambo har nå baka ostekake som vi skal kose oss med seinere =) Så det blir vel bra i dag likevell;-)

 

Torsdag klokken 16.00 høres fint ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det været i dag va ikke helt etter planen.. Særlig ikke når vi har en liten sprett her som MÅ få vært ute minst tre tima hver dag, ellers så bli d bare krøll i energiutleveringa hannes!! Så i dag så tok vi å turen te Hoppeloppeland!! Ikke vært der før, så Sigurd va rimeli stor i øyan da vi kom inn dit ja... Heheh!! Va iallefall god suksess, han va utslitt å skrekkeli sulten da vi tok han under armen å tok han me oss.. Så det bei lettvint middag på Burger King å i dag... Æ holdt på å svim av, va så sulten at hjelp.. Så vi kom oss ikke lenger enn dit! For det kjøkkenet på hoppeloppeland frista lite... :) Sånn e det!!

 

No sitt en helt utslitt gutt i sofaen ilag me pappaen å les i Postmann Pat.. Å ska straks i seng..

 

Oi da Ann Silje! Ikke bra.. Men trur det e sånn forbannelse over hvitevara, for går en ting så ryk fadern mæ alt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men får no håp det kommer sæ igjen så dokk slipp å invester i nytt no.. Selv om æ må innrøm at det å ha ny vaskemaskin som ikke bråka å kor æ ikke må skyll klean to ganga ekstra gjør ganske så godt...... :-)

 

Ska høre me gubben om æ får "fri" på torsdag for å kom på treff!! :-) Bli nok det eneste treffet æ fær te i byen neste uke, kun hvis det bli dagtreff en dag på jekta/polar så kan æ dukke opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi=) kan tro hoppeloppeland va en suksess, ja=) Der får de virkelig slitt seg ut .. hehe=)

 

Vaskemaskinen har etter to mislykkete forsøk på " sentifugeprogram" funnet ut at det ikke va så ille å sentifugere. Så, på tredje forsøk, så satt den igang! Heeerlig=) håpe det vare. Dumt å kjøpe ny liten ( med topplokk pga plassmangel) nu, for så å måtte kjøpe større om kort tid. Jaja.. heie på vaskemaskinen æ=)

Kjøleskapet.. ja, det har jo reparert sæ sjøl tidligere, og kan se ut til at det samme skjer nå. Hm... Vi venter i spenning -hihi- =)

 

Ååååh... nyyyydelige tromsøvær :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glede mæ no helt sinnsykt til å se babyen!! Får tåra i øyan og kribling i magen bare tanken =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja, det begynne å bli godt å tenke på det no!! At babyen snart e der å kan hilses på!! :-)

 

Kommoden har enda ikke kommet opp her, vi va jo borte hele dagen i går å fikk besøk på kvelden, å i dag e det bursdagsfeiring te Ulf etterhvert, så får håpe den kommer på plass i kveld... Har så lyst å begynne no å pusle med klær å kluta å alt sånt!

 

Nån som e med på treff på dagtid på jekta/polar tidelig neste uke? Tirsdag feks?? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu å hei! Se bort fra tirsdagsforslaget mitt!! Gikk akkurat inn på BIM treff siden å der va det lagt inn treff på Knoll å Tott på tirsdag!! Heheh!!

 

Mandag/onsdag da?? Noen som kan/føle for det da?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener AS :-) Kan nesten ikke vente med å se det lille nurket.

 

Kl. 16 på Paletten passer fint for meg også. Skal bli kos!

Jeg har også tenkt meg på Knoll og Tott kl. 12 tirsdag. Kanskje jeg ser noen av dere da også..?

 

Godt å høre at formen er bedre Elise, selv om det ikke er no greit at snuppa er blitt dårlig. Håper hun snart er frisk og rask igjen!

 

Ha en fin søndag og 1. pinsedag jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi glede oss også masse te å møte babyen :) Se koss den ser ut, koss personlighet den har og koss menneske det e! Det bli artig! Håpe bare at babyen e frisk og rask...

 

Æ skal også på Knoll og tott på tirsdag, e så god lunsj der! Imårra e det jo 2.pinsedag så tror Jekta og Polarsenteret har stengt da, Annette =) Onsdag kan æ ikke. Må jobbe te fire og da e det magedans og BIM-treff på Flyt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka med fredag da? E det trasig å kom dæ inn te byen i forhold te parkering og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det va sannelig rød dag i mårra å ja!! Heheheh! Ikke helt med her nei..

 

Ja æ bli nok ikke å dukke opp så mye i byen, e alt for vondt te det. Men hvis det passe for Ulf så ska æ prøv å kom mæ på torsdag. Å passe det ikke så bli det no bare en anna dag!

 

Fredag går å ant ja, klart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei Jenter..

 

Ja hær va d mye nytt sia fredag :-)

 

AS: Ja må ta jerntabletter no, så e d ny kontroll om 2 mnd før å se kordan jernlagret e da!

 

Nurk: De jerntablettan æ fikk, sku vest være bra før magen! Men ska passe på og få i mæ fiber og mye drikka!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj å.. Har begynt å få vann i kroppen, så når det bli ettermiddag så e fingran mine helt stiv.. Jaja! Sånn va det sist å, bare begynte seinere.

 

Her skal vi ha kake å bursdag i dag, gubben har runddag. Så ska feites opp her!!! :-)

 

Fortsett dette været utover så bli æ ikke å kom mæ nån sted! E jo sånn at æ gidd ikke bli forbausa over været, men litt oppgitt kan æ no være...

 

God mandag damer!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis som HØYGRAVID Nættemor!

Woow... nå er det virkelig ikke lenge igjen =)

 

Synes det har gått ganske fort jeg da. Selv om det sikkert kommer til å gå rimelig seigt nå de siste ukene, hehe... Spenende nå fremover! Plutselig så har noen av oss fått babyen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei Jenter..

 

Grattis da Nættemor som høygravid :-)

Tia bare flyg..

 

Hmm huska ikje kati de forskjellig hadde termin hær?!

No e vogna kommet i hus hær :-) Va så kos å få den hit!! Hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk på det, jenter. Snart begynner noen av oss å føde.. herremin, det er så spennende=) Spent på hvem og når og slikt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI ALLE JENTEN! NO STARTE Æ OPP EI NICK/NAVN/TERMIN-LISTE, SÅ KAN DÆM SOM VIL SKRIVE SÆ PÅ! (æ syns d e vanskeli å huske navnan til alle nickan her inne, så ei lita liste kan jo hjelpe på? ;-)

 

OK, HERE GOES:

Mallis: Marlen, termin 11 juni!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...