Gå til innhold

TROMSØJENTENE 1.MAI 2008 :)


Tonemor 28 år

Anbefalte innlegg

Ny tråd igjen :) Gud, kor vi skravle! Noen som har forslag te plass å treffes onsdag 14.mai? Tenkte å legge ut kveldstreff da etter magedansen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott med ny tråd =) Ja, gode på skravling.. godt tegn;)

Får se om jeg kommer meg på treff på fredag. Går i ett med skolen for tiden. Merker at jeg virkelig trenger ferie fra det hele! Søkke sliten i morgentimene, men kom seg etterhvert. Søndag... søndag blir det helt skolefri, gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen=)

 

Er dere plaget med hovne føtter? Jeg var ekstremt hoven i bena igår. Rart syn..hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn...

 

Ikke akkurat hovne bein hær, men merker at jeg er hoven i hendern/fingere.. Går liksom sånn opp og ned... Vist du skjønner.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hovne åsså fort opp i føtter...gjør litt før mye en dag så ser dem ikke ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi=) Ja, regnet med det var flere som er plaget med akkurat det samme. Skal dere på formiddagstreff i morgen da? Jeg må se hva jeg får tid til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neeei har hørt at sku bli regn til helga, håpe d håll sæ værtfall når vi e på kafe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar for treff på Driv i morgen kl. 14. Håper virkelig finværet fortsetter! Har sittet ute i hele dag :-) Fantastisk!!!

Vi får håpe det fortsetter.

 

Håper å se så mange som mulig av dere i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, d har vært helt nydelig i dag, har sittet ute på verandaen å kosa mæ me bok, brus å is ;-)

 

Satse å på å komme på treff i mårra!

D va meldt sol/skyet/litt regn, men satse på at sola skinner for åss! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :) Nydelig vær igår! Var ute hele dagen og har blitt litt rød på nesen faktisk, glemte solkrem! Æ har ikke vært så veldig plaga med hovne føtter faktisk, bare littegrann. Æ kommer på Driv idag, så vi snakkes der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at folk her på BIM skriv at man e høygravid når d e 40 daga igjen...

Så... JIPPPIIIII!!! Da e æ fra i dag herved HØYGRAVID!! Hehe... tia flyg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...

GRATTIS MALLIS!!!

Begynte å tenke på det at flere av oss har blitt høygravid nå!! Og resten følger på i full fart =)

Jeg er nå ennå på 60-tallet jeg da... Men som du sier, tiden flyr!!

 

Jeg kommer foresten på treff i dag!

Her er det 13,5 grader, men det frister liksom ikke like mye å sitte ute når ikke sola skinner........... Så for min del kan vi jo godtr sitte inne, men vi ser nå hvordan det blir når vi treffes. Plutselig titter sola frem igjen ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja får håpe sola titte fram så vi kan sitte ute:) ka slags mat selle dem på foresten på driv? har aldri vært der før.. e d bare å gå rett inn så e man der man ska være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke!!!

Selv om Driv liksom er studentenes utested så har jeg knapt vært innenfor døra, og da var det så fult at jeg snudde med en gang =P

Kanskje noen andre som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ har lyst å sitte ute! :) E det ikke varmt nok te det selv om det e litt overskya? Men vi kan sitte inne også. Dæm selg veldig god mat på Driv, har spist der flere ganga! Alt mulig fra suppe te hamburger te kylling, pasta, salat osv. Tror dem har nån ordentlig middagsretta også. Ja, kafèen e rett innfor døra på Driv ja, midt på der uteserveringen er, ikke der det er konserter og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey damer!!

Utsulta på treff som æ e no, etter ei HEIL uke uten,så lura æ på om det e noen a dokk som e intressert i å møtes på feks tirsdag eller nå sånt i neste uka??? i 12 tia.. En eller anna plass! Æ e veldi for Polarsenteret, eller jekta, men ska nok klare å karre mæ te byen å hvis det e mest intresse for det!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gjerne med å treffes på jekta/polarsenteret på dagtid Nættemor!

Men tirsdager klokken 12.00 er det eneste tidspunktet i uka som ikke passer =P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tirsdag e en super dag fant æ no ut!!! For da har æ fysio og treng veldi en stopp på cafe etterpå!! Å så e det like greit for mæ da å ha det i byen sia fysioen ligg på storgatbakken... Så hvis det går ant å ha d i byen istedet så bli æ jo da gla, men ska no kom mæ te jekta/polarsenteret å! Æ surre mye her no, vet det å SORRY!! Mæn hukommelse som en snilefisk pga graviditet å med en solid dose vims fra før av så bli det nokså kaotisk oppi kanutten min te tider!! :-)

 

I dag ska vi ta flyet hjem te Tromsø! Ska bli godt ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nættemor=) hehe.. du e nu søt=) Vi suller nu vel alle i disse dager=) Må bare le av det hele.. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har " mistet" pengeboka eller mobilen de siste ukene.. Skulle helt klart vært mulig å ringe pengeboka :D

 

Nydelig vær her i Tromsø, så velkommen hjem=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Nættemor: Hehe du e ikje aleina :-)

 

Nån av dåkker som har vært svimmel? Hehe ja lett å "surre" no førr tia :P

 

AS: hihi ja hadde d bare vært så lett, at man kunne ringe pængeboka, hadde d ikje vær farlig :P

 

Velkommen heim Nættemor... Nydelig vær hær! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk damer! Godt å høre at æ ikke bli "utstøtt" av vimsegrunn!! Heheh! :-)

Va fantastisk godt å kom heim, å da vi kom ut av flyet så jubla Sigurd å sprang rett i arman te Ulf å kosa skikkelig!!!! Så han hadde savna pappaen sin masse når vi va borte...

 

E helt rart å sitt her me så mye snø! Vi har mer snø her ute enn inne nærmere sentrum.. Men har grilla over grua ute i dag å bare kosa oss!!

 

Har lagt fram forslag om tirsdag kl 12 på hansens spisebord, nån som har lyst å treffes der?? å da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...