Gå til innhold

TROMSØJENTENE 1.MAI 2008 :)


Tonemor 28 år

Anbefalte innlegg

Ser Nurk svarte på det med treff, å tirsdag var eneste dagen hun ikke kunne i kommende uke.. Så, åpen for en annen dag, jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi da! ja men æ ska jo ikke legg helt føringa, va jo bare et forslag!! Sleng bare ut!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ kan på tirsdag kl. 12 =) Kan ikke onsdager på dagtid, ellers kan jeg stort sett ordne så jeg kan gå fra jobb en time. Har nettopp vært på TIL-kamp med forloveren te min kjære, veldig artig! Ble 0-0 da, litt dårlig spill synes æ... selv om TIL hadde endel sjansa ble det ingen mål verken te de eller Brann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nættemor=)

 

Ja, her e det snø enda.. men, smelter jo som bare det=) Owwwiiii =) Koselig det hørtes ut, Sigurd som sprang rett i armene på pappane. så det for meg, søtt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ har slengt ut et treff på tirsdag, hansens spisebord, men kun fordi æ e der likevel å vil gjerne ha selskap!! Håpa noen kan komme ilag me mæ da! :-)

 

Ka me et junli-treff denne uka damer??? Nån som vil være med på det?? Å som Elise å kan/vil være me på?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æ så forresten på barnmorskorna i går.. Episode 5 kor det va nån som måtte føde sitt døde barn.. Å hærreminhjelp som æ grein når ho sto å ordna den kista!!!!!! Hjelp altså... E sjelegla æ va aleina da ja...

 

Å så stili me ho som fødte på kne! E så flott!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh... har sett " jordmødrene", men det var før æ ble gravid. Lyst til å se den svenske versjonen, men lure på om æ vente til etter fødselen.. hehe=) For, nu grue æ mæ ikke noe til fødsel, og det kan jo endre sæ etter å ha sett det der.. hm... ikke godt å si=)

 

Skjønne godt at du gaula Nættemor. Råtrist det måtte vært! Blir rørt av fødsler og alt som har med babyer å gjøre på tv, så.. hadde nok fått skikkelig innvirkning å se noe så trist som det å føde dødt barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej hvor ligger hansens spisehus eller hva det nu hed? Det kan godt hende at jeg kan komme. Men har aldrig hørt om stedet...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susanne :) Det ligger i sentrum, i 2.etasje over Britt`s boutique som ligger rett ovenfor Veitasenteret. I Storgata. Håpe du finner frem og at du kan komme!

 

Annette: E faktisk ikke så trøtt for tida som æ har vært før! =) I helga va æ opp te klokka fire på natta og spilte spill hos et vennepar, helt imponert over mæ sjøl!

 

Annette: Æ kan godt være med på et junlitreff den her uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sia vi e to (eller flere???) her med det totalt uberkule navnet Annette, så kan æ sleng på Annette Helen!! :) Så bli det kanskje lettere å skille oss når dokk bruka navnan. :-)

 

Ja Susanne, kom gjerne på tirsdag, har fysio først så æ MÅ stopp en plass etterpå for å ikke svim av, og Hansens Spisebord e innen rekkevidde da!

 

Nån som har forslag te et junli-treff da?? No har æ jo bølla fram tirsdag å vet at det ikke passe for alle, å e lei mæ for det, så kanskje nån andre har forslag??

 

Ja Annette; trøttheta har innhenta mæ å igjen.. Va veldig trøtt i fra uke 16 ca å te 24-25, men så gikk det over, men no har det kommet tilbake.. Seint på kvelden e æ typisk nok våken, men på mårran å formiddagen, å ettermiddagen e æ ødelagt.... Hormona altså!!!

 

Heheheehe! Ja AS! Kan jo være lurt å vente, men æ syns jo da ikke de e så fæl å se på de serian.. Kan vel være fordi æ har vært der litt sjøl... :) Å heldigvis intervjua dem ikke foreldran som mista babyen sin, de bare snakka om det å vi så kista.. Men det va mer enn nok te at niagrafossen starta her!!!! Huff...

 

DAMER!! Æ GLEDE MÆ TE VI SKA TE PERS!!!! HURRRRRAAA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen...

 

Fint å høre at det e flere som slit me trøttheta... Hehe :-)

Va også trøtt i begynnelsen da, så gikk d over.. Men no e den kommet te bake :/

 

Så va d kontroll igjæn hos JM, e så koselig å gå hos JM!!

 

Ha en super dag da jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra når e det vi skal begynne å gå til kontroll hver 14.dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ har ikke kontroll igjen no før sist i mai,og da e det en måned sia sist, men etter den så bli d annahver uke! så e først når man har bare en måned igjen eller mindre.. hvis man ikke plages me nåkka da...

 

Å så deili et vær!! Blås litt men sola gjør godt! Snøen forsvinn å æ ser det blir mer å mer bar mark her ute!!! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og trøtt om dagene.. eller om kveldene...

Men til gjengjeld så er jeg lys våken fra klokken 4 og utover morran =P

I morrest to jeg opp klokka 5,leste et par kapittler før snupp sto opp i halv 7 tiden. Så sendte jeg henne og sambo på jobb/BH og fortsatte med lesingen etterpå... Men måtte snike inn en liten lur på formiddagen da =)

Døgnet er liksom ikke helt som det skal være om dagen, men det er vel en del av forberedinga for lite sammenhengende søvn når babyen kommer =)

 

Ang JM timer, så har jeg 1 mnd mellom forrige og neste som er 22. mai, så er det annen hver uke etter det...

 

Ang treff så er jeg egentlig ganske fleksibel, da jeg kan ta seminaret på 3 forskjelige tidspunkter i løpet av uka =P Var bare så ironisk at du valgte dag og klokkeslett som jeg egentlig skal ha seminar (de 2 eneste timene i uka jeg ikke kan på treff...).

Men nå er jeg egenlig litt syk, hoster og styrer, så er litt mer sliten enn vanlig, og orker nok ingen byturer denne uka. Men om det er treff på polarsenteret nærmere slutten av uka, så kanskje jeg tusler bortom en liten tur ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo hei jenter i dette nydelige været!

 

Jeg jobber i morgen så jeg kommer meg ikke på treff i morgen :(

Men har mulighet onsdag og fredag (minus JM kl 1200)

 

Jeg har det ellers bare fint

Merker jeg begynner å kjenne ilinger og mensmurringer i underlivet.

Og det er voldsom til aktivitet nå om dagen :)

 

Jobber tre dager i uke, og det fungerer bra.

Men nå begynner jeg å glede meg til å skulle gå ut i persmisjon

 

Og tenk jenter om vi får en kanonsommer!!

DA kan vi trille mye dere

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja Nurk, æ så det.. Men da æ oppdaga at æ hadde fysio på tirsdag, å ingen andre hadde innspill te dag å tid å plass, så slengte æ bare ut et treff å håpa at noen, om så bare en, har tid i mårra te å komme dit.. For æ får så vondt a den fysioen at æ e nødt å sette mæ en plass etterpå! Fullstendig egoistisk, jupp, vet det! Men håpa vi klare å få oss et Junli-treff denne uka! Har jo selvfølgeli ikke lyst å hive ut treff når æ vet at flere ikke kan!!! Men som sagt.. Æ utnytta systemet litt å håpe på litt selskap i mårra!

 

Bli bare verre å verre i bekkenet her,så skjønne jo at alle bytura må planlegges nøye... Lettere å ha treff på polarsenteret/jekta,for det e så mye kortere å gå..

 

Kan vi kanskje ha et treff på feks polarsenteret på onsdag/torsdag seinere på dagen? tre/fire-tia? To tia?? Ka som passe?? Tenke på et junli-treff som bare legges ut her da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e med om det bli på torsdag :) Å, håpa vi kan ha treff da! Og gjerne i tre-tida! Kan ikke på onsdag, har mottak da hver onsdag på jobb te tre også e det magedans kl. 16-17. Men Maria, du kunne ikke da? Fredag e det jo treff kl. 12 på Knoll og Tott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter=)

 

Har avtalt mæ bort på onsdag og fredag, så.. om det ikke blir for mye for mitt stadig sviktende bekken, så e æ gjerne med på torsdag. Med litt forbehold da=) Kan godt treffes i 16 tiden :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjør æ sånn:

 

Kor mange kan være med på treff torsdag mellom 1500 å 1600 å utover på polarsenteret??

 

Æ kan!! Å kan godt komme tidlig Tone, sånn at vi bare vente ilag på resten a gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh.. synes faktisk at det regne og e finvær anna hver dag nu.. merkelige greier =) hehe..

 

Sover dere godt om natten? Her sover jeg utrolig dårlig. Resulterer i at jeg forsover meg på morgenen.. Jaja, får komme meg på uni nå da, om enn litt for sent.

Ønsker dere alle en fin dag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint :) Men æ kan komme te fire og altså, ikke noe problem å jobbe te da! Har et møte som e ferdig to sjø, så kan være der te tre. Vi ser no ka vi gjør, godt å gå tidlig fra jobb....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nættemor.....

"Æ kan!!" ser for meg du står å hopper med hånda i været =P

 

Hvis formen bare blir litt bedre så er jeg med!

Sted og tid passer yppelig, kan komme til både 1500 og 1600 i grunn =)

Nå som eksamens nervene har satt inn må jeg bruke litt mer av dagen på lesinga.... Plutselig var det bare 3 uker igjen! Og et stooort pensum å repetere.....................................

 

Og jeg krysser fingra for fineværet igjen... det her er deprimerende =(

 

Han en fortsatt fin dag jenter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ e ikke sikker på om æ kan treff den her uka... men høres fint ut på polarsentere å tidspunkte går fint åsså:) æ må ta i et skikkeli tak me eksamen no æ åsså... har vært så utroli sløv......

 

e d flere som merke at hendern dovne veldi fort bort på natta når man såver? syns kvær natt så våkne æ værtfall en gang av at handa såver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...