Gå til innhold

FAKTA om kriminelle utlendinger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jo vært interessant å se hvor mange som er enig med Sharlis, er sikker på at det er langt flere enn tre altså, som det ble antydet over her. Ellers så er det jo litt dumt å si man er uenig i SSB sine statistikker:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trinebeate:

Hehe..Jeg vet.

Men jeg har jo forklart lenger opp i ett av mine innlegg at utlendinger er alle andre som ikke er fra Norge.

Tydeligvis så er utlendinger for de, folk som er mørk i huden.

Skrevet

AndreVonDrei:

Ser du kaller innlegget mitt for semi-rasistisk..

Nå kan du få lov til å fortelle meg hva med mitt innlegg som gir uttrykk for at det er semi-rasistisk?

Nå er jeg veldig spent..

For om du mener innlegget mitt er semi-rasistisk, så er det jo forsåvidt ikke MITT innlegg du synes er semi-rasistisk..men det er da dagbladet ,NTB, voldteksmottaket og politiet som du synes er semi-rasistisk.

For det er jo de som har uttalt seg i denne rapporten..

Skrevet

He he, Sharlis; "min verden" er nok ikke her på bim/ krangle! Men du verden så moro det er :)

Skrevet

Japp:

Enda mere moro å se ,er hvordan du unngår å svare på spørsmålene mine.

Skrevet

Nå har ikke jeg snakket til deg, da -jeg snakket til Japp.

Dessuten omtalte jeg "de semi-rasistiske" innleggene -i flertall, for det har vært en del av de.

Dette er ikke DIN debatt eller DIN tråd, men som mange har vært engasjert i, uinteressert i, provosert av tidligere osv. og -ja- det har poppet opp en del semi-rasistiske holdinger som følge av dette.

Jeg er fortsatt av den oppfatningen at statestikker blir som overskrifter. De er en "punchline", men mangler bakgrunnsinfoen som kan forklare HVORFOR.

Skrevet

O store Sharlis; Det er et uttrykk som heter "å diskutere med en idiot- er å bli idiot"..

Kanskje jeg er for dum, og rett og slett for lite smart til å svare på de spektakulære spørsmålene du stiller? Er nok det, ser du!

Du har jo abonnert på vettet- når jeg ringte var det ikke noe igjen :(

Skrevet

Japp:

Kan enda ikke se at du har svart på spørsmålet?...

O store betyr nok ikke "å diskutere med en idiot-er å bli idiot"

Da tror jeg du må lete det opp på nytt.

Det er nokk bare ett positivt uttrykk det ja, veldig kos at du kalte meg det da:)

Skrevet

"O store betyr nok ikke "å diskutere med en idiot-er å bli idiot""

ER du dum, eller later du som?

Ikke rart du lirer av deg så mye sprøyt hvis du ikke en gang mestrer grunnleggende tekstforståelse.

Skrevet

Forresten skrives med to R èr.:) Og den siste setningen i forrige innlegg var heller ikke bra norsk. Det var DET jeg mente:) Hver så god. Bare hyggelig å hjelpe:)

Skrevet

Forresten skrives med to R èr.:) Og den siste setningen i forrige innlegg var heller ikke bra norsk. Det var DET jeg mente:) Hver så god. Bare hyggelig å hjelpe:)

trinebeate

Vær så god, heter det. Og R'er - ikke R ér.

Skrevet

AndreVonDrei:

Ser du snakket til Japp, men du snakket til Japp om MIN tråd/innlegg.

Og det spiller ikke noe rolle at du pratet om de semi-rasistiske i flertall,når du inkluderer mitt innlegg inn i DE såkalte semi-rasistiske innleggene/trådene.

Derfor vil jeg gjerne vite hva som er semi-rasistisk med tråden og innleggene mine?

At du har en oppfatning av at STATISTIKKER(ikke statestikker som du skrev) blir som overskrifter bryr meg ikke..Fordi det er ikke noe galt med den overskriften jeg kom med.

Skal vi analysere overskriften?

Fakta om kriminelle utlendinger

FAKTA:

faktum -et, fakta, faktaene (lat. 'handling', eg pf pt av facere 'gjøre') kjensgjerning, virkelighet det er et f- at ... / bøye seg for fakta / vi må se det f- i øynene at ... / det er dessverre et f-

OM:

angående snakke om noe / bli enig om noe / når det gjelder det er trangt om plassen / som er med på, tar del i det var mange om arbeidet

KRIMINELLE:

straffbar, forbrytersk

UTLENDINGER:

person fra utlandet

Nå som denne overskriften er analysert,spør jeg deg..hva er galt med overskriften?

Hva som får utlendingene til å bryte loven, bryr jeg meg fint lite om.

Det jeg bryr meg om er at uskyldige mennesker her i NORGE skal få slippe å lide for noe de ikke har spurt om.

Ingen norske som har spurt om å få utlandske inn i landet,slik at de kan utføre kriminelle handlinger.

Vi har nok med våres egne forbrytere, til at vi i tillegg må ta oss av andres land forbrytere.

Skrevet

Måka:

Nemen,ser man her...

Måka kom til unnsetning.

Og igjen kommer måka og bombarderer tråden med dritt.

Skrevet

Enig med HI. det er skremmende. vi kunne hatt mye mindre kriminalitet i norge om det ikke hadde vært for utlendingene. er jo alvorlig at de står for så mye av kriminaliteten da. men, det er nå det jeg synes.

Skrevet

Jeg synes det er mer skremmende at de mest rasistiske innleggene her inne er de som bærer preg av ekstremt dårlig kunnskap om det norske språk.

Jeg blir nesten mer sliten av å lese de åndsvake innleggene deres grunnet skrivefeil og bruk av ord som ikke eksisterer enn jeg blir av det vrøvlet dere forsøker å formidle.

Skrevet

Lova:

Er det sant?

Hvor er de såkalte rasistiske innleggene?

Du kan vel umulig mene denne tråden er rasistisk,og bærer preg av dårlig språk.

Om du mener det,så vil jeg gjerne få eksempel på dette.

Men det er jo ganske morsomt at du kritiserer andres skrivefeil når du selv skriver feil.

Du skriver "åndsvake", men det skrives åndssvake.

Skrevet

Enig jeg også...

Skrevet

Sharlis:

Jeg ser her at du har brukt mye tid, energi og -ikke minst- ord på hver og enkelt av oss, men for meg (som sitter å nyter solen) blir det rett og slett for mye blablablablablablablabla....

Jeg tror rett og slett ikke du har så mye vettugt å komme med, så jeg forbeholder meg retten til å drite i å lese fjaset ditt :-p.

Setter stor pris på korrekturen av ting jeg har skrevet, men står fortsatt ved at å bruke ord som ikke eksisterer alikevel er hakket verre enn noen slurvefeil i krangelens hete, hihi....

Om du har lyst til å bruke ti avsnitt med uthevet skrift og aggresive krampetrekninger, så vær så god .... og takk skal du ha ;

Skrevet

andrevondrei:

Fint at du er ute å nyter solen:)

Men hvorfor svarer du når du synes det bare er blablablablablabla?

Du kan ikke tro,du må vite og desverre der tok du feil..jeg har masse VETTUG (ikke vettugt som du skriver)å komme med.

Men du kan gjøre som du vil ..som sagt..ingen tvinger noen her til å lese.

Og om du sikter til ordet demmers,som et ord som ikke eksisterer..så er det dialekt..jeg kommer fra Trondheim og her sier vi demmers,ikke deres.

Men det er ikke det korrekte ordet å bruke i forhold til bokmål rettskriving nei.

"Om du har lyst til å bruke ti avsnitt med uthevet skrift og aggresive krampetrekninger, så vær så god .... og takk skal du ha ;"

Ikke noen krampetrekninger her.

Ingen årsak:)

Skrevet

"jeg har masse VETTUG (ikke vettugt som du skriver)å komme med."

Det heter vettugt. En vettug jente, et vettugt utsagn.

Skrevet

Måka:

Nope..jeg søkte det opp faktisk..og det skrives uten T.

Skrevet

Hehehehe, fy faan, du har lite å drive med altså....*sukk* :-p

Er nok enig med Bærkorg ang. ordet vettugt. Tar "nåkk" (som du tidligere har skrevet) hennes ord over ditt ang. rettskrivning ;-)

Skrevet

Hellige Sharlis nevner Måka kommer til unnsetning? Skjønte ikke den- i motsetning til visse andre, så trenger vi ikke forsvare hverandre så det går på bekostning av egen integritet (er ordet for vanskelig for deg, slå opp i ordboka). Det er derimot DU, SnarFis som hele tiden garderer deg, og hele tiden forsvarer hvert av dine innlegg ovenfor oss som ikke syns du er den skarpeste kniven i skuffen.

Du nikker bekreftende og samtykkende til herskaren din, og jabber og "blablabla" til oss som ALDRI har vært, eller kommer til å bli enig med dumhetene dine.

Og jeg har svart deg på det jeg føler du er i stand til å få svar på. Får være måte på hva man gidder å engasjere seg i når det gjelder deg..

Skrevet

Thihihi....SnarFis.....hihihi....den satt, tenker jeg ;-). DEN bør hun i alle fall sjekke opp i ordboka si! (overtrøtt-humor!)

Skrevet

Det har jo unektelig en viss underholdningsverdi dette, selvom jeg virkelig håper at Sharlis ikke sitter hjemme og faktisk mener disse tingene hun sier.

Priviligerte mennesker som sitter på sin høye hest i Norge og spytter på de som ikke har det så bra som de selv. Det er jo ikke akkurat stilig. Man skal prise seg lykkelig over at man ble født i Norge, og man skal passe seg for å tro at det er VI som sitter med fasiten på hvordan man skal leve, hva man skal tro på, hvordan man skal kle seg og hvem/hvordan man skal gifte seg.

"men nå som de tungt belastede menneskene ikke får et psykiatrisk tilbud i Norge så foretrekker jeg at de blir sendt ut"

Skamme seg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...