Gå til innhold

morsmelk eller morsmelkserstatning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ingen som har fått med seg at moderator faktisk ikke kaster folk ut herifra, hehe? Tomme trusler..., men de veiver med en lang pekefinger har jeg hørt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje Dr.Yppert kan fortelle om den lange pekefinger'n? Tror han har en del erfaring med moderator Hannah! :)

Skrevet

Ja, jeg har hørt noen rykter om den gode doktoren, men bare på ris og ros egentlig. Er det på Dib det herjes mest eller, hehe...

Apropos, Bærkorg -Tror jammen den impulsive, høyt utdanna førtiandsomething ignorerer deg, jeg...hehehe

Skrevet

ja ikke vet jeg. Er ganske fersk her inne på kranglesiden;P

Men ganske tynt å true med moderator. Da har man liksom ikke mer konstruktivt å komme med...

Skrevet

Det blir litt sånn "jeg sladrer til lærer'n altså!"....Tror ikke det funker noe bedre her enn på barneskolen :) Dessuten er moderator høyst opptatt på DiB med opptil flere kranglefanter som lager leven samtidig - de få gangene jeg har vært der har jeg virkelig fått underholdning for penga!:)

Skrevet

Tenk å ha barn på alder med gjennomsnittsbrukeren her, og kritisere andre folks meninger, da! Håper ikke noen av dere på 19 eller 22 har en slik mor?

Hun trodde antagelig hun ble anonym så fort hun signerte med nytt nick??

hahaha... Kul kommentar Andre; Portveien..

Skrevet

*urk* Spiste japp...holdt på å spy. Den var rett og slett for feit og smakløs.. *pføy*.. Neste gang blir det å kjøpe bedre kvalitet!

Skrevet

Du er helt idiotisk.

Skrevet

Ojoj, må si det betaler seg med høyere utdanning. Hvilke gullkorn!!

Skrevet

ojoj.. utrolig hva folk med lavere utdanning får vrengt ut av seg. Særlig de som oppfører seg som griser...

Skrevet

Takk det samme til deg!! Ville bare ikke si det først :P

Skrevet

hehe, siden du nå er her igjen, kan du svare meg på dette du uttalte med at allergiske kvinner ikke produserer antistoffer? Hva mente du med det?

Når det gjelder hva slags utdanning jeg har så er du jo heldig uvitende om det!!

Skrevet

Dette begynner nesten å bli creepy. Tror jammen du ER litt gal jeg altså... Og ordspillene dine er nesten skumlere -skummelt DÅRLIGE!

Skrevet

Har ikke sansen for teite tv dukker og tykke griser... *urk* Synes Askepott og Askeladden er bedre.. mer lærerikt... *kaster tredukker på bålet*

Skrevet

Jammen så svar meg da... og en mosegris er ikke tykk...

Skrevet

Ja, jeg også stusset på dette, førti.... Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet til den gode, grisen?

Skrevet

*kiss my ass... kall me darlig*....nynner på en sang jeg halvveis har glemt... trallallla...

Skrevet

Nei...kan ikke kaste bort mer tid her. Det er jo bortkastet. Man har et hus å vaske. Solen skinner - ut på tur - aldri sur. BABYEN MIN skal i alle fall ha en tur i friskluft hver dag - huset mitt skal dufte rent... I motsetning til mange andre som sitter foran pcn dagen lang og lar støvet gro, oppvasken vokse over sine bredder... har barn som ikke får komme ut...stakkars dem...

Skrevet

Kjære deg da impulsiw, du skryter av bachelorgrad og at du er så dannet, strør om deg med påstander uten hold og hyler opp når noen er litt uenig med deg. Lurer på om moderator, humere litt i skjegget nå ja..

Jeg stiller deg et seriøst spørsmål til noe du så bastant har uttalt, noe som strider litt imot det jeg har lært i min lavere utdanning!!

Og jeg leser til eksamen... har ikke barn enda jeg..

Stakkars deg, fordomsfulle menneske..

Skrevet

Kanskje impulsiw ER moderator som prøver å piske opp stemningen, hahaha. Har ikke hatt så mye å gjøre nå som NN er borte kanskje..;-)

Så søt du er foresten, Mosegrisen, hihi....

Skrevet

Men kjære deg mosegris. Du må da ikke ta alt som sies på nett for god fisk. Akkurat som du ikke kan ta det du leser i avisen for god fisk. Dette er en totalt useriøs kranglesiden så du må ikke ta ting så alvorlig...

Det blir bedre når du blir tørr bak ørene... vettu. Ha en god eksamen!!

Skrevet

hehehehehe...

Fantastisk. "nei jenter, det er ikke noe vits i å ta meg alvorlig for alt det jeg sier er bare tull og oppspinn fra ende til annen. Aner ikke hva jeg snakker om, og tåler ikke å bli motsagt".

God tur ut Impulsiw:)

Skrevet

Som sagt: Gaaaal!

Hahaha, enten man prøver å glatte over eller ikke, om man står for det man sier eller ikke -jeg tror det skal godt gjøres før noen tar noe som helst som kommer ut av tastaturet ditt alvorlig på en stund, impulsiw ;-p

Skrevet

Nå spinner du rundt i din egen gjørme, Siw40!

For det første så er det ingen grunn til at du bruker betegnelsen tørr bak ørene. hjelper ikke si man er førti når man lirker så mye skvip ut av fingrene som du gjør, på så kort tid. At du nårsomhelst kan bli bestemor er også skremmende.

Dersom du er såååååå utdannet, så er faktisk en bachelor grad treårig, og det er vi mange som har. Noen av oss er ikke så dumme at vi skryter av høy utdannelse, alder, intelligens og i tillegg er så DUM å bosette seg på ÅRNES????????

hellandussen- du er og blir patetisk.. Fins 19 åringer her inne som er langt smartere og mer moden enn deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...