Gå til innhold

morsmelk eller morsmelkserstatning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eeeh, tror det blir uavgjort om moderator skal avgjøre. Og dessuten er det ikke slik at tråder fjernes bare fordi man ikke får støtte i sin sak. Som forøvrig er en ikke-sak - amme eller ikke er da hver enkelts valg. Ingenting å tilte for, HI.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da iallefall meget underholdende lesing. Jeg må innrømme at jeg måtte sjekke ut denne høyere utdanningen som det ble skrytt av og. Lever visst lenge på litt samfunnsvitenskapelig utdanning, er det der man lærer om antistoffer? Isåfall ville jeg klaget inn akkurat den lærdommen du fikk der... jaja..hehehe

Skrevet

Nå kommer moderator til å gå igjennom ikke bare dette innlegget, men flere som er skrevet av de som er her. Dette er faktisk et offentlig sted og det er noe som heter folkeskikk som man er pliktig til å vise i det offentlige rom. Så langt jeg kan se er folkeskikk et fremmedord blandt mange her. Dette får selvfølgelig konsekvenser for de dette gjelder.

Ha en fortsatt trivelig kveld!

Skrevet

Hvem har dødd og utnevnt deg til Dronningen av krangle, høyrehånda til moderator og hertuginne over MMMMMEEE? Dette er way beyond latterlig! Hohohoho....

Skrevet

"Medlem av foreningen for tapere alle mann? hæhæhæ... Alenemødre sikkert... Kyss meg der sola ikke skinner a gidder dere..." Sitat slutt.

Hva var det du sa om folkeskikk, Impulsiw..?

Skrevet

Skal du gi denne tråden æren for å ha forsøplet hele bim? Nå må du roe deg ned, det er langt flere som har en finger med i det spillet. Hvem som fortjener (jesus) å være medlemmer her er heldigvis ikke opp til deg å avgjøre.

For å ta utgangspunkt i et konkret utsagn fra deg;

"MEN man skal ikke gi MME til babyen så lenge mor har nok MM."

Jeg lurer på; hva er det som gir deg rett til å dra en slik konklusjon på andres vegne? Er det din kropp, kanskje? Nei. Dine unger? Nope. Så, er det din sak? Nei og atter nei.

Det er fordeler ved å amme, men ingen barn lider noen nød av å få mme, og marginen mellom 'best' og 'nest best' er således så små at det eneste som gjør det legitimt å kjefte og smelle om andres valg på området, er den ikke trepålen av en ikke beskjeden størrelse som du har i analen.

Din oppførsel er ikke lite provoserende den heller.

Skrevet

Tenker vi lar moderator avgjøre det jeg Zoulfire. Jeg har jo bare det jeg har sagt her på "menyen". Så langt jeg kan se av de andre trådene her er jeg en engel i forhold til deg og andre.

Tror ikke BIM er tjent med å ha brukere med en slik tone her. Hørt om flere som har funnet andre steder å være pga useriøse folk.

Skrevet

Nå venter jeg i spenning på eksempler på at jeg overgår deg i usakligheter. Det gjør antakeligvis moderator også.

Skrevet

Døh, ro deg ned FØRTI hakk a! Du har bare disse innleggene på rullebladet sier du? Du har altså vært medlem her nesten et år, og først nå begynt å skrive innlegg?

Skrevet

Og jeg venter fremdeles i spenning på Impulsiw's eksempler på at hun ligger høyere opp på engle-skalaen enn meg. *tvinner tommeltotter og plystrer en sang i denne langdryge ventetid*

Skrevet

Jeg venter også spent! Og holder pusten for å se om moderator slår ned på oss "synderne"....hahaha, jepp, helt klart! Har impulsiw fått med seg at dette er kranglesiden, tro?

Skrevet

Næmmen, er ikke dette "Hvis-dere-ikke-er-enig-med-meg-tilter-jeg-siden"? *ler*

Skrevet

Kranglesiden er ikke ment som et sted der det er om å gjøre å slenge mest usaklig dritt til andre mennesker å fornærme dem på det groveste. Dette er ren sjikane i skriftlig form. Det er faktisk forbudt i følge norsk lov..

Å krangle er å diskutere på et saklig nivå. Når en krangler eller diskuterer med familie/venner sjikanerer man dem ikke og spør feks om hue deres har grodd fast i ræva osv.. Det er å fornærme folk på det groveste faktisk.

Kan ikke ha det sånn på et offentlig forum. Håper virkelig det blir en ordentlig oppryding her.

Skrevet

Det tok ikke lange tiden etter at du kom toback at du hadde ei på nakken, Zzzz, hehehe.

Vælkømmin tebaksjatt :-)

Skrevet

Takk, darling ;) Er jo bare hyggelig dette, endelig fikk min eksistens en betydning, he he. Har egentlig vært noen kjedelige uker uten bim, så dette tar jeg med et bredt smil :) Og har savna gjengen!! *ss*

Skrevet

Men du har all rett til å kalle folk div. ting og si at de aldri burde fått barn?

Skrevet

"Kranglesiden er ikke ment som et sted der det er om å gjøre å slenge mest usaklig dritt til andre mennesker å fornærme dem på det groveste." Sitat slutt.

Oi.oi.oi. Noen er jammen hårsår. Personlig skal det mer til for å fornærme meg på det groveste at Bærkorg forteller meg at huet mitt er grodd fast i ræva. For alt jeg vet, kan hun ha helt rett. Kanskje det ikke er bekkenløsning som plager meg likevel? *hmmmm*

Skrevet

Kjenner du hormonene koke, førti?? Osv, osv... Ta deg en luftetur da, vettu, og la oss andre som trives med dette forumet få krangle som vi vil. Det er ingen som tvinger deg til å delta. I dine svar har du virkelig bedt om denne behandlingen selv!

Definisjonen din av krangling passer bedre i Portveien enn her inne -DET er helt klart.

Men det er klart -hvis du vil kjøre et sånt personlig korstog for å få en mer sivilisert tone på krangle, så kjør på og lykke til.

Det tror jeg du vil trenge, hahaha...:-p

Skrevet

*applauderer heftig til AndreVonDrei's uttalelser* Vet du, jeg nærmer meg nesegrus beundring, darling :)

Skrevet

Ja, jeg for min del gråter fremdeles litt fordi Impulsiw har bestemt at Gud er mot meg, altså. Sniff.

Skrevet

And indeed you do, darling! ;)

Skrevet

Jeg prøver igjen, det var sikkert vanskelig å se det lille innlegget mitt lenger opp her...

----

Skal du gi denne tråden æren for å ha forsøplet hele bim? Nå må du roe deg ned, det er langt flere som har en finger med i det spillet. Hvem som fortjener (jesus) å være medlemmer her er heldigvis ikke opp til deg å avgjøre.

For å ta utgangspunkt i et konkret utsagn fra deg;

"MEN man skal ikke gi MME til babyen så lenge mor har nok MM."

Jeg lurer på; hva er det som gir deg rett til å dra en slik konklusjon på andres vegne? Er det din kropp, kanskje? Nei. Dine unger? Nope. Så, er det din sak? Nei og atter nei.

Det er fordeler ved å amme, men ingen barn lider noen nød av å få mme, og marginen mellom 'best' og 'nest best' er således så liten at det eneste som gjør det legitimt å kjefte og smelle om andres valg på området, er den trepålen av en ikke beskjeden størrelse som du har i analen.

Din oppførsel er ikke lite provoserende den heller.

Skrevet

Hvis man går igjennom innleggene i denne tråden vil man jo klart og tydelig se at den som sjikanerer og tråkker på andre og er utrolig stor og stygg i kjeften, er jo deg, Impulsiw. Du går jo utrolig hardt og brutalt ut og antyder at alle kvinnene her misshandler mann og barn, er psykopater, uutdannede, alenemødre, og jeg vet ikke hva. Jeg er helt sjokkert over hva du har klart å lire av deg her. Og atpåtil kontakter du moderator???? Baaabubabubabuuuu!!!!(Sykehussirener).

Skrevet

Når du ikke fikk den responsen du ville ha så går du til angrep på de som ikke var enige med deg å truer med moderator? Tror du skal gå gjennom innleggene dine en gang til så ser du nok hvem som har størst sjanse for å bli kasta ut av forumet du impulsiw.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...