Gå til innhold

********Skraveltråd IKM uke 20 =)!! ***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk... slit med å la være å teste! Tok en i går og den var negativ hehe.. så e jo ikkje så stor sannsynlighet for at den ska være positiv i dag akkurat!... :( Må vel bare vente... er invitert på fest 17 mai, så må vel nesten ta en test til før det... viss den er negativ og... så kan eg jo ikkje ha blitt gravid denna mnd... trur eg hadde eggløysning 3-4 mai!..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer til de som har fått postive tester ! Selv har jeg IKM i dag, negativ QR test i morges. Hadde sterke magesmerter tidlig i morges, mensaktige, men mer stikkende og sviende enn "tak" som jeg pleier å få. Allikevel ingen TR, ikke antydning, ikke engang spotting. Vært tidvis svært kvalm så langt i dag. Avventer et par-tre dager før ny test hvis TR fremdeles uteblir. Håper det beste ;-)

Lykke til videre alle sammen !

Skrevet

Da tror jeg toget har gått fra meg.. for denne måneden.

Tror mulig TR kom i dag.. Men virker litt unormalt i forhold til sånn TR bruker å være..hm. Sikkert fordi jeg nylig har slutta på pillene..

Men, men, ser det positive i det; om det er TR så stabiliserte syklusen min seg med en gang!(fikk TR sist 18april mens jeg gikk på pilla, og det er jo nøyaktig sånn som syklusen pleier å være ;))

I tillegg er det greit med vårbaby da, om det klaffer neste mnd blir det jo et mars-barn :)

Noen andre som har testa?

Gratulerer til alle som har fått positiv test, det unner jeg dere virkelig!

God helg forresten!:)

Skrevet

Hei på dere. Jeg klarte ikke å holde meg i går og tok en QR test igår med tre timer gammel urin. Ble negativ. Kjøpte topakk, slik at jeg kan teste om noen dager igjen. Er det ingen med positiv test her?

Skrevet

Ingen som gir lyd i fra seg iallefall!:... Har kjøpt de Qr testene selv... liker bedre de vanlige clearblure, MEn ingen av apotekene som jeg har vært innom i dag har de... (har vært innom 4 stk :()....

Må teste igjen i morgen... bare for å sikre meg at jeg faktisk IKKE er gravid før jeg inntar alkohol i morgen kveld.... :)

Skrevet

Scoobydo, det høres lurt ut. Jeg er så heldig at jeg ikke drikker. Liker ikke smaken. Skal du på feiring imorgen?

Vi skal i barnehagetog med minsten og prøve å få et glimt av storegutt, mister korpsgutt. Han er egentlig til faren sin imorgen. :( Vi skal på middag hos svigers. Da håper jeg at svigerinna mi og lille Emilie kommer.

Kjøpte noen små, søte saker på salg nå på torsdag. Hun er tre måneder og er på vei inn i 68str. slik at jeg tenkte det var lurt å shoppe. Det var kjempesøte bodyer og sparkebukser som kostet 50kr pr. del på exit. Blir en hektisk-rolig 17.mai i år.

Har uren hud og det kjennes ut som mensen kommer hele tiden. Jeg er kvalm og må spise litt konstant for å holde kvalmen unna. Håper mensen kommer kjapt om den har tenkt å komme. Er ikke så veldig tålmodig av meg i akkurat denne fasen av syklusen. Iallefall skal jeg teste en QR imorgen tilig før jeg skal ut og rope hurra. :) Skal prøve å rekke å legge ut resultatet. Må få høre hvordan det går med testen din også, ikke sant?

Skrevet

jepp... skal holde deg oppdatert :) trur egentlig den er negativ! Men kjekt å vite før man inntar alkoholen! Skal på jobb på søndg så blir ikkje det store inntaket men likevel!....

Du har en gutt med en annen pappa med andre ord!?!... Er invitert til tønsberg te ei venninne i morga.. Så skal være der til søndag.. morro å finne på noko på 17 mai og... Blir ikkje noko tog her i gården... e alt for mykje folk i sentrum!...

Har også veldig urein hud, men har vel egentlig hatt det sia ei veke etter utskrapninga...

Morro med babykle :) Eg sikla og sikla over baby kle då vi var i NIce og... venninna mi mobba meg for at eg alltid gikk rett på jenteklea først.. :) Kanskje det blir jente på meg når eg en gang blir gravid :P

Skrevet

Gratulerer med dagen! Har en liten en som går rundt meg og roper hurra, hurra! ;)

Testen var negativ. :( Ville bare melde det.

Kos dere på 17.mai!

Skrevet

Det var min og!... SJølv om eg har stikkinga/strekkinga på begge sider, må tisse oftare, har ømme puppa!... Så no skal eg feire 17 mai med et par glas vin :)

SÅ e det berre å vente på mensen... er 5 uker siden ma'en på tirsdag...!

Skrevet

Det ble en kos men slitsom 17.mai. Var på middag hos svigers. Trodde lenge at jeg skulle spy under middagen, men klarte å holde meg. Kan være at jeg er tidligere i syklusen enn jeg hadde trodd. Får bare vente på mensen eller positiv test.

Tanteungen min var der også. Hun sovnet i fanget mitt til kaffen. :) :) :) Hadde aldri sovet hos noen andre enn mamman og pappan sin. ;) Det var kos. :)

Hvordan går det med dere etter 17.mai?

Skrevet

sliten etter 17 mai feiring i går.... berre 4 timars søvn i natt og no e det seinvakt :/

Har heldigvis seinvakt i morga og!... :) Det er jo fult mulig at du har hatt seinare EL denna gangen, er vel ofte den kan komme litt seinare etter man har mista?!

Eg ventar og på mens no.. rekna med det blir den som kjem og ikkje positiv test!

Skrevet

Dataen jeg sitter med nå har slettet nå tre meldinger jeg har prøvd å legge inn her iløpet av dagen. Prøver på den fjerde nå..

Jeg har spydd idag.. Tror kanskje det er ca ei uke til IKM om jeg ikke tar feil med disse symptomene. Har startet å spy rundt denne tiden de siste gangene. Så nå venter jeg til neste helg..Spiser konstant også nå i tre dager. :)

God natt! Skal sove nå. :)

Skrevet

Ny dag med mere kvalme. Har lyst på melkeprodukter i varm form som arme ridre, "klæppsup", varm oboy.. Jeg tåler da altså ikke melk og bruker ikke å ha lyst på sånt. I stekepannen nå ligger det fire, 4 (!!!!) sleskete arme ridre. Jeg klarer aldri flere enn en. Noe rart er på gang. Har ikke fått noe mensen og venter egentlig at den skal plutselig komme.

Har vært på øre, nese og hals på sykehuset med minsten idag. Mandlene skal tas. Var godt å høre. Astmaunge med kjempemandler..

Mange som har fått tr eller er det mange som venter enda uten positiv test?

Skrevet

I dag fekk eg mensen :) LItt godt... sia alle testane har vært negative.. noko måtte skje :) Så då er kroppen i rute etter ma:)

Skrevet

Egentlig bare greitt ja. Da er kroppen igang igjen og dere får stå på med litt sikrere syklus neste pp. Kjedelig å vente på tr når testene viser negativt. Hadde selvsagt ha vært toppers om du var gravid nå. Ingen tegn her enda til at tante er i annmarsj. Trodde det ett par ganger i helga, men, men.

Skrevet

Kan hende du har hatt senere eggløsning?! Trolig har jeg hatt eggløsning søndag eller mandg da jeg egentlig trodde at jeg hadde torsdag eller fredagen før :) Men er veldig greit at den er tilbake, kjenner den kommer hardt og brutalt :/ Har ikke hatt mens på over 3 mnd! Vi går for februar baby! :) Blir hard innsats denne mnd.. også håper jeg at vi treffes på 1 trimester i juni :) Regner med du hopper over dit snart :)

Sambo er vel litt mer klar denne mnd enn forrige... så da blir det litt lettere å gjøre en bedre innsats :)

Skrevet

Hehe. Dere må trene hardt nå ja. :) Mannen min har virkelig stått på i den mnd som har vært nå. Håper det gir utslag snart. :) Han spurte igår om han hadde klart å innpregnere meg. ;) Litt søt da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...