hope<3<3 Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Har IKM i uke 20, 15 mai...Er jo en stund til hihi...men gleder meg syyykt til å teste:PHar akoratt begynt prøvinga,vet jeg ikke bør ha noe særlig forventninger ..men det har jeg:P hihihihi
malla85 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Hei, hei!! Endelig var det kommet for uke 20!!! Gjør ventetiden gjennom måneden raskere... he, he. Har IKM tirsdag den 13.mai. Og da er jeg i New York på ferie, så det er ekstra spennende den måneden Lenge til, har jo akkurat hadd mensen. Hva gjør du for å gjøre sjangsen for å bli gravid større?
akicha Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Jo! Jeg er her! Forhåpentligvis IKM uke 20! Var litt overrasket over en tråd for oss allerede nå! Vi går på prøveperiode åtte nå, og forventer at det skal skje noe snart! Så, leter vi etter tegn allerede eller ;-) Det er vel isåfall tegn på EL, og foreløbig ingen her i gården. Siste dag med mensen i dag, regner med de første EL-tegnenen kommer i løpet av noen dager nå...
Mamma-til-3-jenter Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg også har ikm ca 13.-15. mai. Er 1. pp dette, og jeg har brukt p-piller lenge, så det er spennende. Har jo lest om at mange ikke får mensen igjen før leeenge etter at de sluttet på p-pillen..... Håper det går bra!! Trenger ikke å få mensen altså, hvis det bare betyr at jeg er gravid så..... ;-)
Amazing Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Jeg har også ikm i uke 20, 17. mai faktisk! Håper jeg kan teste positivt den dagen, da blir dagen ekstra glad! ) Men er lenge til da... Ventetida er så innmari lang synes jeg...
hope<3<3 Skrevet 23. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2008 jeg spiser folat ,går turer og prøver å spise litt sunnere enn vanlig hehe;)Uten om det er det jo bare å hoppe i høyet!
Smiley `Venter baby i april ` Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Jeg tror jeg har ikm ca 16.mai... Er ikke helt sikker på syklusen min enda. Fjernet hormon-spiralen for en uke siden...trodde egentlig jeg skulle ha eggløsning ca to dager etterpå, men fikk i stedet TR. Så hvis dette er en "ekte" TR bør jeg ha ikm den 16.mai...Så da skal vi igang med 1pp om noen dager. Lurer på hvor lang tid det tar før det klaffer :-)... Lykke til med prøvingen til alle sammen :-) (har forresten byttet nick fra "Gutt1999&2001,håper på 2009 spire")
malla85 Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Så hvor lenge har dere prøvd på å bli gravid?
flypapir Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 Hei! Jeg har ikm rundt 16.mai... Blir spennende å se om det blit full klaff! Skal gjøre vårt beste for at noe skjer hvertfall.. Vi har vært prøvere siden august. Har vært gravid to ganger siden dengang, men mistet i en sa uke 8 og en ma i uke 9. Denne gangen har jeg bestilt babykister, så jeg håper det gjør sitt til at en eventuell spire klamrer seg fast! Lykke til jenter, håper vi alle kan bevege oss over til 1.trimester snart!
Kosteligste76 Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Må bare smile til ivrige Tingelinge Artig å se at vi er flere som er svæææært spente på om det blir resultat i 1pp. Er av de som kan teste 17.mai. Så slenger meg altså med på IKM uke 20 og krysser fingre for alle som satser på januarnurk!
hope<3<3 Skrevet 23. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. april 2008 Hihihi ja jeg her heeelt håpløs hihi;) I hvertfall når mannen spurte meg i dag om vi skulle lage baby...nååååå var i hvertfall en nusselig måte å spør etter sex på hehehe;) Jeg svarte "ja nå blir det bokstavlig talt":)
malla85 Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 noen som har prøvd clearblue eggløsningstest?
hope<3<3 Skrevet 25. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 25. april 2008 Nei har ikke prøvd de... Denne pp skal jeg prøve meg uten egglønsningstester...håper det går bra:P hehe
malla85 Skrevet 25. april 2008 #15 Skrevet 25. april 2008 Vi har også prøvd uten test i noen måneder, men siden det ikke skjedde noe så tenkte vi å prøve det denne måneden. Tok første testpinne i dag, og viste det jammen meg ikke at jeg var i min mest fruktbare periode akkurat nå. Kun 11 dager etter 1. mensdag. Så kanskje det er derfor vi ikke har blitt gravid før. Trudde ikke jeg hadde el før på tirsdag. He, he.... vi får de om noen uker
hope<3<3 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 27. april 2008 Da nærmer det seg EL for min del foreløbi så er dette en kjempe pp Koser oss masse;)
-kreativmamma- Skrevet 27. april 2008 #17 Skrevet 27. april 2008 Jeg tror jeg har IKM i uke 20...kaaanskje helt på slutten av uke 19. Er min første pp og jeg har ikke fulgt med på syklusen min tidligere...hvertfall ikke sånn supernøye. Spennende dager dette!!! Alt for lenge til jeg kan teste!!!
malla85 Skrevet 27. april 2008 #18 Skrevet 27. april 2008 Er på ferie når jeg har IKM, så jeg håper at TR uteblir. Ikke det at det ødelegger ferien hvis jeg får TR men... det blir jo litt kjipt akkurat den dagen da. Forje pp begynte jeg å stortute når TR kom. Men dagen etter var det ja, da er det bare å prøve igjen. Babyen kommer nok til slutt
Kosteligste76 Skrevet 28. april 2008 #19 Skrevet 28. april 2008 Siste dag av TR er overstått - 1. pp er i faaaaartaaaaaaaa :)
Cybele Skrevet 29. april 2008 #20 Skrevet 29. april 2008 hiver meg på her:) ikm ca 8-12 mai (ikke helt i rute etter pilleslutt)
flypapir Skrevet 29. april 2008 #21 Skrevet 29. april 2008 Hvordan går det egentlig med prøvingen deres?? Er dere "i rute"?? Her er det ett pliktløp uten like denne mnd føler jeg, for jeg SKAL bli gravid! Heldigvis er mannen fornøyd og stiller opp... Tror kanskje jeg har el ganske tidlig i perioden, men vet det ikke sikkert da jeg ikke får noe godt utslag på el testene.
hope<3<3 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 29. april 2008 hos oss går det bra:) skal bli gravid hehe;) Vi gjør alt vi kan for å si d sånn:) å mer kan vi vel ikke gjøre?=) det er vår 1pp Mange pp du Marte og tulla♥?
flypapir Skrevet 29. april 2008 #23 Skrevet 29. april 2008 Hehe, er ikke så mye annet å gjøre enn å stå på nei.. Jeg er i 3.pp nå etter ma, men har vært prøver siden august. (hatt en ma og en sa siden dengang). Har heldigvis blitt lett gravid de andre gangene (2 ganger i 1.pp og en gang i 3.pp), derfor håper vi at jeg blir det nå også! Håper det klaffer for deg i 1.pp Tingelinge!
Randis Skrevet 29. april 2008 #24 Skrevet 29. april 2008 Jeg og har IKM i uke 20. på selveste 17.mai som flere her. Er første syklus etter en sa. Slik at jeg ikke kan være hundre prosent sikker på hvor lang denne syklusen er, men går ut ifra en mens syklus. Har så heldig å ha to gutter fra før. Slik at dette blir vår tredje om vi klarer brasene. Ønsker oss baby intenst. Mannen min er veldig giret på å få det til denne mnd og det er jeg veldig glad for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå