Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 6. mai 2008 #76 Skrevet 6. mai 2008 flere her inne som har mye slim i halsen? går å klir nesten hele dagen pga dette.. utrolig ekkelt.. håper det er enn symptom som jeg kan legge på lista mi.. haha
Icerus Skrevet 7. mai 2008 #77 Skrevet 7. mai 2008 Økt utflod, ja. I alle fall mer enn vanlig... Verker må i flere punkt i bekkenet... Men ingen kvalme eller mer øm i puppene enn vanlig 1 uke før ikm..
Icerus Skrevet 9. mai 2008 #78 Skrevet 9. mai 2008 Er nå øm/murrer eller verker langs hele skambeinet (over). Murrer i halebeinet, er trøtt og sliten. Klarte ikke mer enn en arbeidsinnsats i dag. Så ingenting av det som var planlagt etter ble gjort.. Tenkte å teste på søndag, selv om ikm ikke er før onsdag. Hvordan går det med dere andre?
HLH og Emily Skrevet 9. mai 2008 #79 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har ikm på mandag. Jeg har hatt oppblåst mage i går og i dag og hatt stikninger i eggstokkene i mange dager og også litt mensmurringer. Litt øm i korsryggen også, men det var jeg også i forrige syklus hvor jeg ikke var gravid... Jeg har en test liggende, men skal prøve å vente med å teste til mandag. Men jeg vet ikke helt om jeg klarer det....
Løvinna30 Skrevet 9. mai 2008 #80 Skrevet 9. mai 2008 Hei Tingelinge! Vettu hva, jeg har også IKM den 15.!!! Og vi har nettopp starta prøvinga, dette er andre gang!:-) Hihi. Dette blir spennende!
mami78 Skrevet 10. mai 2008 #81 Skrevet 10. mai 2008 Noen som noen symptomer?Jeg er kvalm i dag, men det er nok for tidlig...IKM den 13.5. Tenker sikkert for mye, men har vært trøtt og sliten hele uka.
hope<3<3 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #82 Skrevet 10. mai 2008 Mine87 Så spennende da!!=)) ja jeg er såå spent,føler meg ikke gravid men har jo hatt litt ømme pupper og litt sånn...men d er sikkert helt normalt før TR hehe.. *håper!!*
hope<3<3 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #83 Skrevet 10. mai 2008 Har vært trøtt og sliten jeg og..men jeg lurer litt på om det er været hehe.Er jo ikke vant med denne sola;)
hope<3<3 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #84 Skrevet 10. mai 2008 Noen som skal teste før IKM? når tester dere jenter!?? Jeg er litt usikker på om jeg har en sykklus på 33 dager.tror jeg har det...men regner ut i fra 28 dager,da skal jeg teste neste uke.....hm;)
Putzie Skrevet 10. mai 2008 #85 Skrevet 10. mai 2008 Har IKM man-onsdag en gang Ikke helt sikker siden jeg nettopp sluttet på p-plaster. Blitt spådd at jeg vil få positiv test til mandag, men vi får se Skal til legen på fredag for litt div. ting så tenkte jeg skulle ta en test der om ikke TR allerede har kommet på besøk. I dag har jeg hatt litt mens-smerter-symptomer, men ingen mens... Det er nytt for meg.Vanligvis får jeg disse symptomene-smertene dagen etter at TR har meldt sin ankomst Så vi får nå se.. Er KJEMPEspent og NERVØS
hope<3<3 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #86 Skrevet 11. mai 2008 Lykke til Loppa=)!!! Å alle sammen hihi Dette blir utrolig spennende!!=)
Icerus Skrevet 11. mai 2008 #87 Skrevet 11. mai 2008 Testet i morges, men ingen utslag... er vel fremdeles bare å vente...
scoobydo Skrevet 11. mai 2008 #88 Skrevet 11. mai 2008 Kan være litt tidlig å teste ja... alt etter når man har hatt eggløysning!... Tenkte eg sku teste tirsdag eller onsdag.. har IKM onsdag trur eg... litt diffust etter MA i april!... Blir ei spennande veke
hope<3<3 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #89 Skrevet 11. mai 2008 Kommer vel til å teste hver dag neste uke jeg;P Føler ikke jeg har sympromer jeg...buuhuu *menjeghåper* hehe
hope<3<3 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #90 Skrevet 12. mai 2008 2 dager ijenn jenter! =) for min del ihvertfall Hihi Kan være jeg har en syklus på 33 dager..men d finner jeg utav etter hvert hehe...Krysser fingrer og tær for at det har klaffet! Hvilke symptomer har dere da jenter?Mange?Ingen?
hope<3<3 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #91 Skrevet 12. mai 2008 hehe jeg har regnet ut at hvis jeg har en syklus på 28dager så er jeg 3 uker og 4 dager på vei.men hvis jeg har 33 dager så er jeg 2 uker og 6 dager hehe..uiff å huff
scoobydo Skrevet 12. mai 2008 #92 Skrevet 12. mai 2008 har ikkje symptomer eg heller... litt mensmurringer og litt ømme puppa... men kan likesogodt være mensen som e på vei :/ teste i morga eller onsdag
Putzie Skrevet 12. mai 2008 #93 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har menssymptomer, ømme pupper, er mer kvalm en vanlig.. Tester meg hos legen til fredag, om ikke tanta er kommet LYKKE TIL ALLE SAMMEN *Krysser det som krysses kan for oss*
Icerus Skrevet 12. mai 2008 #94 Skrevet 12. mai 2008 Masse symptomer her. Testet negativt i går, og venter derfor til i morgen før jeg teste igjen... -murringer -bekkenplager -hodepine -spenn i tennene -svimmel -fryser lett -litt ømme pupper (men mindre enn jeg hadde trodd) -"vokse smerter" strekksmerter i mageregionen... kommer ikke på noe mer i farten. Har vært innom det meste på listen i løpet av de siste dagene. Fikk signaler om at der er noe der allerede da 16 i syklusen. Vet ikke når El var i og med at jeg ikke testet denne mnd...
HLH og Emily Skrevet 12. mai 2008 #95 Skrevet 12. mai 2008 Jeg testet negativt på lørdag, har ikm i dag. Ingen tr i sikte enda...Jeg ble så skuffet da jeg testet neg 2 dager før ikm, tenkte egentlig at da var alt håp ute... Men siden jeg ikke har fått tr enda, har håpet begynt å stige litt. Har så lyst til å teste nå, men har selvfølgelig ikke noen tester igjen. Jeg sluttet på p-piller i begynnelsen av mars og har kun hatt en ordentlig tr etter det, den kom 11 dager etter el. Hadde el 30. april, tror jeg, så kanskje jeg hadde ikm i går, egentlig?? Er litt usikker på denne syklusen min.... Jeg har ikke noen særlige symptomer, egentlig; små stikninger i eggstokkene, og hadde en dag i forrige uke med veldige mensmurringer, litt vondt i bekkenet.
hope<3<3 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #96 Skrevet 12. mai 2008 Kan jeg teste i morgen tidlig:P eller der det bare teit..i morgen er det 1 dag til ikm
Løvinna30 Skrevet 12. mai 2008 #97 Skrevet 12. mai 2008 ja nå er uke 20 her jenter... Litt spent. Hakke akkurat hatt gravidstegn men:( heller ikke så mye mens-tegn... så... blir spennende... Skulle så sårt ønske at jeg fikk | | på gravidtesten!!!:-) TR hakke dukket opp enda, tar en test i morra, må kjøpe fler:P Men mulig jeg venter til onsdags moring, (hvis ikke tr har kommet). Noen som har fått TR eller | | test? ??
hope<3<3 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #98 Skrevet 12. mai 2008 ikm 15..tida går så seint..føler meg ikke gravid,,har noen murringer men uten om det har jeg ikke no
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 13. mai 2008 #99 Skrevet 13. mai 2008 hvordan går det her da jenter?? jeg tok en negativ-test i dag og venta igrunn på at TR skulle dukke opp i løpet av dagen pga sterke mens-murringer. Nå har murringene "gått vekk" og jeg blir litt forvirra... har ett lite håp om at jeg har hatt EL senere enn jeg trodde og at jeg vil få en positiv test på slutten av uka...tvi tvi
hope<3<3 Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #100 Skrevet 13. mai 2008 mensenmurringer her ja hehe..men det er vel fordi tanta er på vei;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå