scoobydo Skrevet 4. mai 2008 #51 Skrevet 4. mai 2008 koselig med familie treff ja Kjipt at familien e så langt vekke til tider.. både min søster, min nevø, tante, mamma og pappa bur heime på vestlandet.. blir ikkje så veldig ofte man ser dei! :/ Mens sambo har mesteparten av sin familie i Hammerfest.. Vi har mala i heile dag og.. bryr oss ikkje om at det e søndag Men er ikkje lov å bore og hamre og sann på søndaga så det måtte vi vente med til i morga! Snart ferdig no Du som e interiørgeek... har kvit kjøkkeninnredning som e mala, i lysantikk.. svart/grå benkplate... så er der så grisestygge flise bak.. dvs dei e grå... men syns kje dei passa te benkplata.. Noken idea om en farge?!... Har foreløbig mala veggen bak kjøkkeninnredninga brun.. fordi eg hadde egentlig tenkt å bytte ut benkplata te brun og legge brune mosaikkfliser bak... MEN sia eg skal selge gidd eg kje det likevel.. Skal te Nice på jentetur på onsdag... Trur det blir innmari bra... vi har alltid reist på en ferie kvar for oss dei åra vi har vøre i lag... syns det e morro å reise vekk i lag med venninner! Alt av slim e vekke i dag... var berre dei to dagane med slim med blod i!... Men satse på at det e noko som festa seg Får vel teste rundt 17 mai ... litt usikker på IKM... hadde utskrapning 15 april!... Pleie å kjenne det tidlig når du er blitt gravid eller?! I og med at eg kje tenkte over det forrige gang så e eg ganske så blank no!... Huska ikkje at eg merka noko før etter IKM... og då var det trøtthet, ømmepuppa og mensmurringa... var nesten ikkje kvalm forrige gang.. reagerte berre på noken lukter... som røyk og alkohol lukt! .. No skal vi ut å lufte oss litt i finveiret... Har vøre inne med malingslukt i heile dag.. glad vi e ferdige no tilfelle eg blir gravid
hope<3<3 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #52 Skrevet 4. mai 2008 Hvordan går det med prøvingen jenter?=)!! Nå har i alle fall vi pasert EL Og vi har kost oss masse;) Gleder meg så sykt til det har gått en uke eller 2 så jeg får se om jeg har noen graviditets tegn hehe *er FOR forhåningsfull* Klarer liksom ikke tenke at det ikke kan skje meg med en gang,jeg vet at det er liiite sannsynlig men jeg kalrer ikke tenke på noe annet hehe
Randis Skrevet 4. mai 2008 #53 Skrevet 4. mai 2008 Skjønner deg godt tingeling. Det blir to lange uker for deg når du gleder deg sånn allerede. Håper at det klaffer for deg. Hadde vært gøy for dere å klare det på første forsøk. Scoobydo, jeg må tenke litt på det med gråe fliser. Dere må passe dere for at det ikke blir for mørkt. Spørs jo ann på rommet også da. Blir sikkert fint uansett. Dere skal jo selge så rengjør flisene grundig, tror ikke dere trenger å legge i noe arbeid der. Har vært på visning mange ganger og det folk kikker mest på er om det er ryddig og rent. Det viser om de som bor der har tatt vare på det de har. (Som du helt sikkert vet.) Kan jo fikse på fugene hvis de ser gamle ut. Høres ikke ut som som det er totalt fargekræsj slik at det blir sikkert greit som det er. Godt å ha en presentabel leilighet å vise frem på visning. Jeg har røde fliser fra 70-tallet på mitt kjøkken med furuskap til. Høres ikke det lekkert ut? Ja, og jeg holdt på å glemme prikken over i-en, hjerteknotter. Jepp, du leste rett. God smak de som bodde her før.. De røde flisene er kanskje det fineste på hele kjøkkenet.. Gleder meg til å få råd til å pusse opp. Blir ikke med det første. Tilbygg og garasje først. Kanskje bad også. Det vil si mange år frem i tid. Flere som ser frem til at uke 20 er over?
hope<3<3 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #54 Skrevet 4. mai 2008 Randis: Takk for det;) Vi gjør i alle fall alt vi kan hehe mer kan vi vel ikke gjøre;) hihi ja det hadde vært kjempe kjekt hvis det kaffer med en gang .låv å håpe =)!
scoobydo Skrevet 4. mai 2008 #55 Skrevet 4. mai 2008 Hehe... kjøkkenet her var også furu! Men eg pussa det ned og mala det i lysantikk... er ikkje heilt fargekræsj nei!.. men berre ikkje veldig fint helerl Flisene e nok relativt nye Gleda meg veldig til 17 maaai ... hehe da skal eg teste om kje TR er komt Berre to veker til Går nok fort
hope<3<3 Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #56 Skrevet 4. mai 2008 Scoobydo:Skal selv teste 15mai=)Gleder meg sykt!!=) Syntes igrunnen tiden går veldig fort så;)Det er jo ikke så lenge igjen
Randis Skrevet 4. mai 2008 #57 Skrevet 4. mai 2008 To uker går fort ja. Gleder - gruer meg til å teste om det blir nødvendig. Håper at vi får det til nå også. Blir kos med 17.mai uansett. Har en korpsgutt og en barnehagegutt. Sånn at det blir full fart hele dagen.
scoobydo Skrevet 4. mai 2008 #58 Skrevet 4. mai 2008 ja... har jo ingen aning når man kan vente mens! Så prøve å utsette testing så lenge som mulig! er fire uker fra Ma tirsdag 13... men merka det vel om det er noko på gang Blir spennende å se hvor mange som kan flytte over til 1 trimester
malla85 Skrevet 5. mai 2008 #59 Skrevet 5. mai 2008 Nå er det bare 1 uke til uke 20. Kan nesten ikke vente!!! Håper denne uka går fort Er det noen med symptomer her da?
Vivil-08 Skrevet 5. mai 2008 #60 Skrevet 5. mai 2008 Fikk utslag på fredag på CB el-test, så har vel da IKM på selveste 17.mai jeg også! Spennende...Fikk kun hoppet i høyet en gang rundt el da, så håper det holder....laaaange dager nå frem til den 17...
hope<3<3 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #61 Skrevet 5. mai 2008 Noen som har peiling når etter EL en kan få det her festeblødningen=P?
hope<3<3 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #62 Skrevet 5. mai 2008 malla85 ingen symptomer her..vonde brystvorter...men det er vel gjerne etter EL..Vet ikke hehe. dideliduuu*venter på middagen skal bli ferdig*
Randis Skrevet 5. mai 2008 #63 Skrevet 5. mai 2008 Festeblødning fra dag 7 - 12 etter befruktning. Jeg har standard 8 dager etter befruktning. Kjenner det godt. Forskjell på formen og føler meg "skikkelig" gravid.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 5. mai 2008 #64 Skrevet 5. mai 2008 mhmhmh..8 dager til en test kan vise positivt.. såå nærme,men alikavell så fjernt.. *vente og tvinner tommeltotter* er en smule utolmodig jeg..
hope<3<3 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #65 Skrevet 5. mai 2008 "9dager til en graviditetstest kan være positivt" wooohooo
Icerus Skrevet 5. mai 2008 #66 Skrevet 5. mai 2008 Litt rosa utflod (veldig lite) 2 dager etter el. Vondt i korsrygg og nedover mot halebeinet fra samme dag. Samt vondt i muskelfestet i hoften på høyre siden. Har hatt det siden. Har også prøvd favoritt vannet med smak i dag. Det smakte liksom ikke som det pleier.. Ellers ingenting å melde..
Icerus Skrevet 5. mai 2008 #67 Skrevet 5. mai 2008 glemte å si, mensmurringer eller murringer i mageregionen midt mellom navlen og skambeinet.. Dette har også vart sidenden gang..
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 5. mai 2008 #68 Skrevet 5. mai 2008 ugg... er såå kvalm!! men det har nok sin årsak i at jeg har slukt noen skikkelig kvalmendes brownies..
malla85 Skrevet 5. mai 2008 #69 Skrevet 5. mai 2008 Selv har jeg ingen symptomer, men det er vel ikke alle som får det så tidli?
Randis Skrevet 5. mai 2008 #70 Skrevet 5. mai 2008 Ikke alle får symptomer nei. Jeg er fortsatt kvalm. Har laget meg en blogg ikveld. Noe annet å tenke på mens jeg venter. Her er link for de som gidder. http://designgeeken.blogspot.com/ Var litt moro å tenke på noe annet og gjøre noe annet på internett enn bare å søke på baby og slikt. Blir litt hekta for å si det sånn. Nå skal vi alle over i 1.trimester, ikke sant? Da må vi jo gjøre noe fornuftig da og.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 6. mai 2008 #71 Skrevet 6. mai 2008 symptomer jeg har: -små kvalm(kanskje de ikke var browniesene allikavell) -løs mage(hadde det sist jeg var gravid) -det spenner seg liksom nederst i magen på en måte.. vet ikke hvordann jeg skal forklare det. -trøtt -av og til svimmel og litt hodepine... håper det ikke bare er hodet/kroppen min som spiller ett puss.. gleder meg til neste tirsdag..
Icerus Skrevet 6. mai 2008 #72 Skrevet 6. mai 2008 Verker konstant i ryggen+ene hoften, samt murringene i mageregionen er der enda. Ellers bare litt trøtt. Men det har jeg vært tidligere i vår og..
Randis Skrevet 6. mai 2008 #73 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har hovne pupper idag. ;) Ganske kvalm innimellom. Vi får se når vi nærmer oss datoen 17. Drar på ferie imorgen slik at dere hører sikkert ikke fra meg på ei uke nå. Håper dagene går fort og dere alle kan begynne snart å teste positivt. Blir spennende å se hvor mange som hopper over på 1.trimester. Kanskje jeg logger meg på ikveld. Vi får se. Kan bli travelt med pakking. Vil høre når jeg kommer tilbake at alle har skikkelige gravidsymptomer. Skrives om ei uke... eller ikveld..
Putzie Skrevet 6. mai 2008 #74 Skrevet 6. mai 2008 Hei og hopp Jeg har IKM 12-14. mai et sted, er i 1pp så ikke helt sikker på datoen. Men for 1,5 uker siden så var jeg plaget av halsbrann noe jeg aldri er,var støl i magen, var vondt når jeg gikk om noen skjønner, var uvel/svimmel/kalm, men nå om dagen er jeg bare kvalm på morningen og når jeg legger meg om kvelden. Hender også innimellom på dagen.. Også hatt litt vondt i korsryggen/utover til siden (hoftene) de siste dagene (vet ikke om dette er noen symptomer, men leste det var ei til som var litt plaget, hehe) Har også mye "UVI" symptomer. Men det varer som regel bare litt så er det over før det er "på'n igjen" noen dager etterpå. avføringen er også endret, blitt hardere. Unnskyld ekkel detalj her.. men er unormalt fpr meg i hvertfall Mentør ikke håpe for mye.. er jo bare 1pp men lov å håpe ;D
Randis Skrevet 6. mai 2008 #75 Skrevet 6. mai 2008 Loppa, det er absolutt lov å håpe. Vært gøy om du har klart det på første forsøk. Måtte titte innom.. Måtte jo blogge litt og sjekke litt her og. Mannen min jobber overtid slik at jeg tar meg pauser i pakkingen når det måtte passe meg. Spiser krydderkake nå som sønnen min lagde igår. Skal ut og vaske bort litt støv inne i bila før vi drar på tur. Godt med nyvasket bil. Like jævlig inne og utenpå i bila når vi kommer hjem, men et godt utgangspunkt iallefall. Kos dere i siste inspurten før vi vet noe mere om utfallet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå